Урок "Українська мова та читання"

Про матеріал
Конспект уроку з "Української мови" для учнів 2-х класів за темою "Одяг і взуття"
Перегляд файлу

Урок.    Українська мова та читання.

Клас :   2- А

Школа:Запорізька загольноосвітня  школа І-ІІІ ст.№92

              Запорізької міської ради

Вчитель:Цимбал Тетяна Василівна, вища категорія,«Старший вчитель», 33пед.стаж

 

Тема.  Одяг і взуття

Завдання уроку:

  •                   корекційно-навчальні: активізувати у мовленні слова-назви предметів одягу, взуття; навчити дітей розрізняти одяг та взуття  в залежності від призначення; закріплювати знання назв предметів одягу та взуття.
  •                   корекційно-розвиваючі: розвивати увагу, мислення, кмітливість,  зв’язне мовлення; 
  •                   виховні: виховувати почуття взаємодопомоги і самостійність; дбайливе ставлення до одягу, взуття ,розширювати світогляд.

Тип уроку: урок формування нових знань, умінь та навичок.

Обладнання. Аудіосупровод , малюнки, відео(загадки) , підручник «УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 2 КЛАСУ З НАВЧАННЯМ РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (У 2-Х ЧАСТИНАХ, З АУДІОСУПРОВОДОМ)

Хід уроку

І.Організаційний момент

Усміхніться  всім  навколо –

Небу,  сонцю,  квітам, людям.

І  тоді  обов’язково

Наш  урок  цікавим  буде.

II. Актуалізація опорних знань

 

  1. Прочитай. Розділи на 2 групи .Доповни по одному слову.  

Чоботи, сорочка, сукня, кожух, черевики.

  • Як можна назвати одним словом кожну групу?

ІІІ.Оголошення теми урока

 

-Будемо вчитися  розрізняти одяг та взуття  в залежності від призначення.

 

ІY.Вивчення нового матеріалу

 

  1. Прогнозування змісту тексту за ілюстрацією та назвою

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\6.jpg

- Чи справдилися ваші припущення?

2. -Прослуховування аудіозапису вірша ,слідкуючи за диктором.

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/ykranska-mova-ta-chitannya-pdrychnik-dlya-2-klasy-z-navchannyam-rosyiskoyu-movoyu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-y-2-h-chastinah-z-aydosyprovodom-chastina-1-kovalenko-o-m/12007-yrok-31/20982-yrok-31

3.    «Читання з позначками» 

«V» – я знав це (відомаінформація);
«-» – це суперечить тому, що я знаю;
«+» – я не знав цього (нова інформація);
«?» – у мене з’явилося запитання стосовно цієї інформації («Я хочу про це запитати»).

4. Бесіда. Словникова робота

-Про кого розповідається у вірші?

-Що мали дівчатка?

С л о в н и ч о к

кептарик — тут: жилетка

5.Гра «Луна» (вивчення нових слів повторюючи за дикторм з  аудіозапису )

 Запам’ятай.

фартух — фартук

чоботи — сапоги

панчохи — чулки

шкарпетки —носки

 

6. Вправа "Мікрофон" Розглянь малюнки. Назви предмети одягу і взуття.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\одяг2.jpg

7.Розглянь малюнок Склади розповідь «Чому Федько запізнився до школи».

 

Починай так.

 Ранок. Федько прокинувся і почав збиратися до школи.

— Мамо, де моя сорочка?

— Де шкарпетки?

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\одяг 1.jpg

8. Гра «Так або Ні»

Головні убори ( хустка, шапка, чоботи, кепка). Що зайве? Йдемо далі. Тепер купуємо верхній одяг (куртка, шуба, капелюх, пальто). Що зайве? Тепер купуємо нижню білизну (труси, футболка, шкарпетки, шарф). Що зайве?

 

9.Робота за підручником. Прочитай.

Теплі слова

Пестить мама свого синочка і ласкаво примовляє: 5 — Ти такий у мене гарненький, розумнень- кий, добренький і… скупенький.

— А чого це я скупенький? — здивувався хлопчик. — Бо не сказав своїй матусі у відповідь жод- ного теплого привітного слова. — Але ж, мамо, мені так було приємно тебе слухати, що я не встиг і слівця у відповідь ви- мовити. Та не ображайся: я знаю багато, багато теплих слів. Це і кожух, і шуба, і светр, і шап- ка, і валянки, й рукавиці…

 

 Іван Нікітченко

 

Дай відповіді.

• Які слова назвав хлопчик? Що вони означають?

• Яких слів чекала від нього мама?

• Які теплі слова знаєш ти?

 

10. Закріплення вивчених слів.

(сандалі шкарпетки куртка сукня (плаття) пальто сорочка спідниця шуба туфлі чоботи кожух валянки)

 

11. Прочитай. Спиши.

 Синьо зацвів у полі льон. Зберуть його люди. Будуть прясти нитки, ткати полотно. А з полотна пошиють гарні сорочки.

 

-Звідки одяг прийшов?

 

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

  1. Гра «М’яч - перекладач»
  2. Загадки

https://www.youtube.com/watch?v=LWxW2bOwQr0

 

 

 

 

 

3.    Оцініть свою роботу

 

Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 373  "Паросток" Харківської міської ради" - Кра… | Cute cartoon drawings, Black  panther art, Cute art

 

 

docx
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку