Урок. Українська мова та читання.
Клас : 2- А
Школа:Запорізька загольноосвітня школа І-ІІІ ст.№92
Запорізької міської ради
Вчитель:Цимбал Тетяна Василівна, вища категорія,«Старший вчитель», 33пед.стаж
Тема. Одяг і взуття
Завдання уроку:
Тип уроку: урок формування нових знань, умінь та навичок.
Обладнання. Аудіосупровод , малюнки, відео(загадки) , підручник «УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 2 КЛАСУ З НАВЧАННЯМ РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (У 2-Х ЧАСТИНАХ, З АУДІОСУПРОВОДОМ)
Хід уроку
І.Організаційний момент
Усміхніться всім навколо –
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
Наш урок цікавим буде.
II. Актуалізація опорних знань
Чоботи, сорочка, сукня, кожух, черевики.
ІІІ.Оголошення теми урока
-Будемо вчитися розрізняти одяг та взуття в залежності від призначення.
ІY.Вивчення нового матеріалу
- Чи справдилися ваші припущення?
2. -Прослуховування аудіозапису вірша ,слідкуючи за диктором.
3. «Читання з позначками»
«V» – я знав це (відомаінформація);
«-» – це суперечить тому, що я знаю;
«+» – я не знав цього (нова інформація);
«?» – у мене з’явилося запитання стосовно цієї інформації («Я хочу про це запитати»).
4. Бесіда. Словникова робота
С л о в н и ч о к
кептарик — тут: жилетка
5.Гра «Луна» (вивчення нових слів повторюючи за дикторм з аудіозапису )
фартух — фартук
чоботи — сапоги
панчохи — чулки
шкарпетки —носки
6. Вправа "Мікрофон" Розглянь малюнки. Назви предмети одягу і взуття.
7.Розглянь малюнок Склади розповідь «Чому Федько запізнився до школи».
Починай так.
Ранок. Федько прокинувся і почав збиратися до школи.
— Мамо, де моя сорочка?
— Де шкарпетки?
8. Гра «Так або Ні»
Головні убори ( хустка, шапка, чоботи, кепка). Що зайве? Йдемо далі. Тепер купуємо верхній одяг (куртка, шуба, капелюх, пальто). Що зайве? Тепер купуємо нижню білизну (труси, футболка, шкарпетки, шарф). Що зайве?
9.Робота за підручником. Прочитай.
Теплі слова
Пестить мама свого синочка і ласкаво примовляє: 5 — Ти такий у мене гарненький, розумнень- кий, добренький і… скупенький.
— А чого це я скупенький? — здивувався хлопчик. — Бо не сказав своїй матусі у відповідь жод- ного теплого привітного слова. — Але ж, мамо, мені так було приємно тебе слухати, що я не встиг і слівця у відповідь ви- мовити. Та не ображайся: я знаю багато, багато теплих слів. Це і кожух, і шуба, і светр, і шап- ка, і валянки, й рукавиці…
Іван Нікітченко
Дай відповіді.
• Які слова назвав хлопчик? Що вони означають?
• Яких слів чекала від нього мама?
• Які теплі слова знаєш ти?
10. Закріплення вивчених слів.
(сандалі шкарпетки куртка сукня (плаття) пальто сорочка спідниця шуба туфлі чоботи кожух валянки)
11. Прочитай. Спиши.
Синьо зацвів у полі льон. Зберуть його люди. Будуть прясти нитки, ткати полотно. А з полотна пошиють гарні сорочки.
-Звідки одяг прийшов?
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
https://www.youtube.com/watch?v=LWxW2bOwQr0
3. Оцініть свою роботу