Урок " Український віночок"

Про матеріал
Урок з образотворчого мистецтва для 6 класу відповідно Програми МОН для дітей з інтелектуальними порушеннями
Перегляд файлу

   Художня діяльність супроводжує всю життєдіяльність дитини.  Дитина не так створює малюнок, як передає свій стан. Її художня діяльність передбачає творче співробітництво, довірливість стосунків між учителем і учнем. Уроки образотворчого мистецтва мають вплив  на розумовий, естетичний, трудовий , фізичний  розвиток та виховання учнів.  Важливо пам’ятати, що головна мета цих уроків не в досягненні зовнішнього результата ( навчити дітей зображати ті чи інші об’єкти) , а в тому, щоб максимально  використовувати образотворчу діяльність в якості важливого засоба впливу на розвиток особистості з порушеннями розвитку.

   Ці уроки спрямовані на формування інтересу до образотворчого мистецтва, розвиток практичних дій, зорово- рухової координації, дрібної моторики, а також розвиток сприйняття та  формування вмінь аналізувати предмети, на оволодіння способів визначення їх якостей, властивостей , кольорової гами та передача їх через малюнок.

     Мета уроків  малювання складається з того, щоб прищепити інтерес до предмету, формувати вміння слухати та виконувати завдання вчителя, навчити тримати лист паперу та добре орієнтуватися на ньому, навчати працювати олівцем та фарбами. Також доцільно проводити на уроках ігрові вправи, спрямовані на розвиток у  учнів уваги, спостережливості, сприйняття. Ці уроки передбачають корекцію рухової сфери в процесі виконання різних завдань.

 

 

          Урок образотворчого мистецтва   6 клас  2 семестр

Тема. Створення декоративної композиції « Віночок весняних квітів».

Мета. Закріплювати поняття про декоративну композицію, поглиблювати та уточнювати знання про весняні квіти, вчити створювати композицію з квітів у вигляді віночка, вдосконалювати навички розфарбовування олівцями, формувати вміння діяти за інструкцією та показом вчителя, розвивати фантазію, диференційовані рухи кисті та пальців рук, орієнтування на площині аркуша паперу, збагачувати словниковий запас відповідною лексикою, виховувати любов до природи, естетичні смаки.

Обладнання: альбом, кольорові олівці, ілюстрації весняних квітів, зображення віночків із квітів, презентація, загадки, вірші, прислів’я.

 Хід    уроку.

  1. Організаційний момент.

-  Ось почався наш урок

В країну мистецтва ми робимо крок

В країні цій ми бували не раз

І знову вона вже очікує нас.

 

  1. Нервово- психологічна підготовка.
  • Вправа на активізацію уваги
  • Вправа на розвиток дрібної моторики
  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Напевно, немає жодної людини, яка хоч раз у житті не милувалася квітами. Яскраве забарвлення, чудовий аромат і неземна краса не залишає нікого байдужим. Вони прикрашають наше життя, піднімають настрій своєю красою і ароматом. За допомогою них ми передаємо свої емоції, почуття, вітаємо зі святом.

( презентація про квіти)

  • Бесіда про ознаки весни та весняні квіти з використанням ілюстрацій квітів.
  • Читання вірша « Весняні квіти»

Весна – чарівниця, неначе цариця, наказ свій послала,

щоб краса встала, і проліски, і травка, й зелена муравка,

і кульбаба рясна, і фіалочка ясна –

всі квіти весняні, веселі, кохані,

з- під листя виходять, голівки підводять

од сну зимового до сонця ясного!

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми будемо створювати композицію із весняних квітів- віночок.

     5.  Підготовка  до сприймання нового матеріалу.

          - закріплення поняття «композиція» ( демонстрація зразків)

     6. Формування вмінь та навичок.

          - розповідь про віночок ( демонстрація зразків)

          Віночок – це плетене коло  із квітів, листя, гілок.

  • читання прислів’я про вінок:

« У народі кажуть: хто вміє віночок вити, той уміє життя любити.»

«  Тримай хатиночку, як у віночку».

  •  демонстрація  зразків композицій із весняних квітів, вибір композиції для малювання.
  • бесіда за  малюнком: - Які квіти зображені? Та ін.
  • інструктаж щодо виконання практичної роботи
  • виконання роботи – малювання віночка із весняних квітів.

Фізкультхвилинка

Вчора травка зеленіла

А кульбабок не було…

А сьогодні-  гляньте, скільки

Їх, жовтеньких, розцвіло.

Ах, які вони м’якенькі,

Як притулиш до щоки!

Зробимо ланцюг великий

І на голову вінки.

 

  • підбір  кольорових олівців для оформлення роботи – розфарбовування малюнку

       7. Закріплення матеріалу.

          -  бесіда за малюнком за запитаннями

          - відгадування загадок

          1. Зірка з неба злетіла-

               І зявилась квітка біла,

               Ніжний запах  чути скрізь.

                Зветься квіточка….( нарцис).

            2.   На квітник погляньте, діти

                  Там козак стоїть між квітів

                  Весь червоний, наче пан

                  Не козак це, а …..(тюльпан).

          3.      Ми дзвіночки білоснііжні,

                   Аромат в нас ніжний- ніжний,

                   Що це?  (конвалія).

4.Цвіте синьо, лист зелений

Квіти прикрашає,

Хоч мороз усе побив-

Його не займає. (барвінок).

8.    Підсумок уроку.

docx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку