Технологічна карта уроку образотворчого мистецтва
Тема шкільного курсу «Жанри образотворчого мистецтва»
Онлайн урок
Вчитель Пелешук Людмила Борисівна
6-й клас
Тема: «Символіка та стилізація форм. Використання орнаментів у натюрморті»
Мета: формування предметних компетентностей
-розподіл світлотіні на предметі
-компоновка ( закони композиції)
-умовність у відображенні реального об’єкта
-узагальнення
-отримання складного кольору
формування ключових компетентностей
-загальнокультурної, інформаційно-комунікаційної, міжпредметної естетичної, соціальної
Тип уроку
урок повторення набутих знань
Основні терміни та поняття: світлотінь, світло, власна тінь, предмета, півтінь, падаюча тінь
Обладнання: гуаш або акрил, картон, демонстраційний матеріал, засоби ІКТ
Змістові лінії: «Громадянська відповідальність» (готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок), «Підприємливість і фінансова грамотність»
(діяльність в технологічному швидкоплинному середовищі)
Етапи уроку |
Час хв |
Завдання етапу |
Зміст |
Методи і прийоми |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
I. Організація початку уроку |
1 |
Організаційні |
Налаштування |
Усні повідомлення |
Створення емоційного настрою |
Налаштування на урок |
II.Актуалізація опорних знань |
3 |
Обгрунтування |
Постановка питання |
Бесіда |
Слово вчителя |
Учні пригадують знання |
III.Повідомлення теми і мети уроку |
2 |
Визначення теми, мети |
Розвиток компетентностей |
Проблемне питання |
Вчитель ставить проблемне питання |
Обговорення проблемного питання |
Робота над темою уроку |
3 |
Інновації в сучасному мистецтві |
Демонстрація презентації |
Словесні |
Демонстрація презентації |
Перегляд презентації |
IV.Робота з дошкою в Meet |
5 |
Повторити розподіл світлотіні на предметі |
Дошка |
Словесні, ІКТ |
Коригування діяльності |
Виконання поставлених завдань (робота з картками) |
V.Практична демонстрація завдання |
2 |
Правила композиції |
Показ |
Словесні |
Задає питання |
«Мозковий штурм» |
Майстер клас |
4 |
Техніка та прийоми виконання роботи. Біоадекватні технології |
Демонстрація процесу роботи |
Практичні |
Виконує роботу |
Спостереження та сприймання |
VI.Практична робота учнів |
7 |
Виконання роботи |
Техніка роботи гуашшю або акрилом |
Практичні |
Поради, спостереження |
Виконання натюрморту фарбами |
Коригування робіт учнів |
|
Підказки, поради |
Розвиток компетентностей |
Словесні |
Поради по ходу роботи |
Сприймання інформації |
Демонстрація робіт учнями |
2 |
Показ |
Практичний результат |
Демонстраційні |
Перевірка робіт |
Результат |
VII.Підсумок уроку |
1 |
Аналіз дитячих робіт (композиція, техніка виконання, передача світлотіні) Рефлексія |
Що зацікавило, над чим задумались, що сподобалось, що не сподобалось |
Словесні, практичні |
Слово вчителя |
Сприймання інформації, відповіді на запитання |