Урок української мови 3 клас. Спостерігаємо за зв'язком слів у реченні

Про матеріал
Урок української мови в 3 класі ( завдання для дитини з ООП). Діти вчаться визначати слова, які допомагають пов'язувати речення в тексті.
Перегляд файлу

                                                 Урок української мови

Тема. Спостерігаю за зв’язком слів у реченні. Складаємо речення (ООП)

Мета. поглибити знання про будову тексту, зв'язок речень у тексті; вчити визначати тему і мету тексту, добирати заголовки, складати план тексту; виконувати завдання за зразком; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.

 

 Обладнання: індивідуальні картки для групової  та парної роботи, ілюстрації

 

Організація пізнавальної діяльності учнів

 

І. Вступна частина

  1. Привітання. Емоційне налаштування.

Сьогодні на уроці ми будемо А - активними, У - уважними, Т - творчими, Ф - фантазерами.

 

 Клас

Дитина з ООП

2. Актуалізація опорних знань.

Сьогодні триває мандрівка Україною. В якому місті ми побували на минулому уроці?

Про які визначні місця ми дізналися?

Що є центральним символом Майдану Незалежності?

 Перевірка домашнього завдання.

Пригадаємо, про що ми дізналися на минулих  уроках про текст.

Гра “ Закінчи речення”

Зв’язані між собою речення за змістом …текст

Записані послідовно заголовки або запитання до кожної частини тексту називають …планом тексту

У кожному тексті про щось повідомляється. Це його …тема

Кожний текст для чогось створений, чомусь навчає. Це його …мета

Кожну частину тексту пиши з …абзацу

 

Каліграфічна хвилинка

Кк  аа лл ии нн аа калина

Складіть два пов’язані між собою речення про калину. Запишіть. Яке слово допомогло пов’язати ці речення?

Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми продовжимо спостерігати за зв’язком слів у реченні, будемо вчитися складати текст, визначати його тему та мету.

ІІ.Основна частина.

Робота з впр.8, с. 153

Прочитайте текст.

  • Який недолік має текст?
  • Як його виправити? Що нам допоможе?
  • Який заголовок можна дати виправленому тексту?
  • Яка тема тексту? Мета?
  • Чому ми повинні уникати повторів в тексті?

Робота в парах.

Завдання на картках.

 

  • Що ви ще знаєте про лілію?

Сенкан

1 р. один іменник   лілія

2 р. два прикметники  біла, красива

3 р. три дієслова росте, пахне, цвіте

4 р. речення з 4 слів. Лілія росте у воді.

5 р. синонім, висновок. Латаття

Руханка.

Робота в парах. Запитання в парах.

Спишіть текст, виправивши його недолік. Дайте йому заголовок. Визначте тему. Поставте запитання до тексту.

 

 

Робота в групах. Кубики історій “Рорі кубики”

  1. Скласти невеличку історію з малюнками. Слідкуйте за зв’язком речень у тексті.
  2. Скласти історію з ускладненням. Числівник.

 

Сьогодні на уроці ми опрацьовували різні тексти. Якою спільною темою ми можемо їх об’єднати? Рослини, гриби

Яку з цих рослин ми називаємо символом України?

Які ще рослини є символами нашої країни?

Складіть текст 3 - 4 речення про одну з цих рослин, скориставшись планом.

                     План

  1. Як називається рослина?
  2. Де росте?
  3. Як виглядає?
  4. Символом чого являється?

 

(чорнобривці (символ дитинства), верба (символ материнства), тополя (символ рідної землі) дуб (символ сили, міцності)

Читання та аналіз складених текстів.

ІІІ. Підсумкова частина

 

Складіть кластер, якими словами можна замінити слово

                         Дуб?

(дерево, він, рослина)

 

Чи можна сказати, що текст із повторами є досконалим?

 

Самооцінювання.

Оцініть свою роботу на уроці за допомогою лінійки від 1 до 10.

  1. Знаю, що таке текст.
  2. Вмію добирати слова для зв’язку речень в тексті.
  3. Вмію визначати тему і мету тексту.
  4. Пишу охайно, розбірливо, грамотно.
  5. Співпрацюю з іншими.

 

 

 

 

Прочитати і повторити назву міста. Показати на малюнку.

Ки -їв.

Сто- ли -ця

Ук- ра -ї - на.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмо літер, складів

 

 Пальчикова гімнастика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з малюнком калини.

Що зображено на малюнку?

Прочитай назву.

Калина.

Яка калина? Червона, красива, кисла.

Повторити написання великої і малої букви К к , складів з нею.

 

 

 

Загадка

Стоять красуні на воді,

вінки в них білі й золоті.

Лі - лі - я

Складання речення за малюнком

  • Яка лілія? Де росте?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайти серед малюнків ялинку.

Прочитати словосполучення.

 

Зелена ялинка.

 

Де росте ялинка?

Письмо літери я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назвати предмети , зображені на кубиках. Описати їх. Дати відповіді на запитання.

 

 

 

Назвати рослини зображені на малюнках.

 

Записати перші літери. Описати рослини. Зафарбувати квіточку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Biei-tree2_2003.jpg/1200px-Biei-tree2_2003.jpg

 

 

 

https://ntktv.ua/upload/iblock/12e/kaluna-190918-ok.jpg

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
24 квітня 2023
Переглядів
1344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку