Урок української мови
Тема. Спостерігаю за зв’язком слів у реченні. Складаємо речення (ООП)
Мета. поглибити знання про будову тексту, зв'язок речень у тексті; вчити визначати тему і мету тексту, добирати заголовки, складати план тексту; виконувати завдання за зразком; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.
Обладнання: індивідуальні картки для групової та парної роботи, ілюстрації
Організація пізнавальної діяльності учнів
І. Вступна частина
Сьогодні на уроці ми будемо А - активними, У - уважними, Т - творчими, Ф - фантазерами.
Клас |
Дитина з ООП |
2. Актуалізація опорних знань. Сьогодні триває мандрівка Україною. В якому місті ми побували на минулому уроці? Про які визначні місця ми дізналися? Що є центральним символом Майдану Незалежності? Перевірка домашнього завдання. Пригадаємо, про що ми дізналися на минулих уроках про текст. Гра “ Закінчи речення” Зв’язані між собою речення за змістом …текст Записані послідовно заголовки або запитання до кожної частини тексту називають …планом тексту У кожному тексті про щось повідомляється. Це його …тема Кожний текст для чогось створений, чомусь навчає. Це його …мета Кожну частину тексту пиши з …абзацу
Каліграфічна хвилинка Кк аа лл ии нн аа калина Складіть два пов’язані між собою речення про калину. Запишіть. Яке слово допомогло пов’язати ці речення? Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності. Сьогодні на уроці ми продовжимо спостерігати за зв’язком слів у реченні, будемо вчитися складати текст, визначати його тему та мету. ІІ.Основна частина. Робота з впр.8, с. 153 Прочитайте текст.
Робота в парах. Завдання на картках.
Сенкан 1 р. один іменник лілія 2 р. два прикметники біла, красива 3 р. три дієслова росте, пахне, цвіте 4 р. речення з 4 слів. Лілія росте у воді. 5 р. синонім, висновок. Латаття Руханка. Робота в парах. Запитання в парах. Спишіть текст, виправивши його недолік. Дайте йому заголовок. Визначте тему. Поставте запитання до тексту.
Робота в групах. Кубики історій “Рорі кубики”
Сьогодні на уроці ми опрацьовували різні тексти. Якою спільною темою ми можемо їх об’єднати? Рослини, гриби Яку з цих рослин ми називаємо символом України? Які ще рослини є символами нашої країни? Складіть текст 3 - 4 речення про одну з цих рослин, скориставшись планом. План
(чорнобривці (символ дитинства), верба (символ материнства), тополя (символ рідної землі) дуб (символ сили, міцності) Читання та аналіз складених текстів. ІІІ. Підсумкова частина
Складіть кластер, якими словами можна замінити слово Дуб? (дерево, він, рослина)
Чи можна сказати, що текст із повторами є досконалим?
Самооцінювання. Оцініть свою роботу на уроці за допомогою лінійки від 1 до 10.
|
Прочитати і повторити назву міста. Показати на малюнку. Ки -їв. Сто- ли -ця Ук- ра -ї - на.
Письмо літер, складів
Пальчикова гімнастика
Робота з малюнком калини. Що зображено на малюнку? Прочитай назву. Калина. Яка калина? Червона, красива, кисла. Повторити написання великої і малої букви К к , складів з нею.
Загадка Стоять красуні на воді, вінки в них білі й золоті. Лі - лі - я Складання речення за малюнком
Знайти серед малюнків ялинку.
Прочитати словосполучення.
Зелена ялинка.
Де росте ялинка? Письмо літери я.
Назвати предмети , зображені на кубиках. Описати їх. Дати відповіді на запитання.
Назвати рослини зображені на малюнках.
Записати перші літери. Описати рослини. Зафарбувати квіточку.
|