Урок української мови

Про матеріал
Конспект уроку української мови 2 клас "Слухання аудіоказки. Виокремлення конкретної інформації з тексту.Обговорення інформації.Створення письмового висловлювання". Підготувала Лабунець І.В.
Перегляд файлу

«15» березня 2024року

                                    Конспект уроку української мови

Тема: Слухання аудіо казки. Виокремлення конкретної інформації з тексту. Обговорення інформації. Створення письмового висловлювання.

Очікувані результати:

-         Висловлюємо власні думки і почуття з приводу прослуханих простих медіа текстів;

-         Визначає тему і головну думку простих візуальних медіа текстів;

-         Створює невеликі висловлювання на добре відому тему з різною метою спілкування;записує рукописними буквами.

Обладнання:  мультимедійний комплект, цеглинки Лего, картки для роботи в парі та групі, планшет, телефон,ноутбук.

Тип уроку:засвоєння нових знань

Хід уроку

  1. Організація класу

Слайд 1. Створення позитивного психологічного клімату класу. Вправа «Дай 5».

Пролунав уже дзвінок,

нас покликав на урок.

Дружно правила згадаєм,

й працювати починаєм.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

Слайд 3. Мотивація навчальної діяльності. Робота над загадкою.

У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька...

 

  1. Актуалізація опорних знань

Слайд 4. Вправа «Шифрувальник». Ділимося на дві групи. Розшифровуємо  ім’я та прізвище письменника, чий твір ми слухатимемо на уроці.

Ігри та практичні прийоми для швидкого вивчення абетки — Журнал ...

 

6  9  1  18  18  12      1 група

 

21  19  6  1  21  12    2 група

 

Крісло автора (дитина дня зачитує інформацію про автора)

  1. Вивчення нового матеріалу

Слайд 5. Повідомлення теми та очікуваних результатів  уроку.

Слайд 6. Рухлива вправа «Хвалькуваті мишки».

Слайд 7. Вправа «Передбачення». Розглянь малюнок. c02e9dc4cb38b8554ff47ab1541ed319_2_17_header.png

 

-Де можуть розвиватися події?

-Що може їсти миша?

Слайд 8. Слухання казки.

-Чи справдилося ваше передбачення?

Слайд 9.Словникова робота. Гра в парах «Відповідність» (на телефонах,планшеті).

C:\Users\User\Desktop\відкр.урок\2 відкритий урок\изображение_viber_2024-03-15_07-31-01-883.jpg

 

Слайд 10. Фізкультхвилинка «Завмри».

Слайд 11. Аналіз казки.

 

Слайд 12. Каліграфічна хвилинка. Самостійна робота в зошиті.

1.Записати та пояснити значення слів.

2.Вставте потрібне слово. Запишіть у зошит.

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

Слайд 12. Самостійна робота на картках «Створення коміксу»

-         Уяви, що ти співавтор казки. Як можна було б змінити  закінчення казки?

-         Намалюй ілюстрації до своєї казки. Напиши репліки.

 

 

  1. Підсумок

Слайд 13. Підсумок уроку «Колесо фортуни».

C:\Users\User\Desktop\відкр.урок\2 відкритий урок\изображение_viber_2024-03-15_07-14-24-932.jpg

  1. Рефлексія

Слайд 14. Вправа «Емоційні ромашки».

Дай відповіді цеглинками LEGO.

   

docx
Додав(-ла)
Лабунець Інна
Додано
26 березня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку