«15» березня 2024року
Конспект уроку української мови
Тема: Слухання аудіо казки. Виокремлення конкретної інформації з тексту. Обговорення інформації. Створення письмового висловлювання.
Очікувані результати:
- Висловлюємо власні думки і почуття з приводу прослуханих простих медіа текстів;
- Визначає тему і головну думку простих візуальних медіа текстів;
- Створює невеликі висловлювання на добре відому тему з різною метою спілкування;записує рукописними буквами.
Обладнання: мультимедійний комплект, цеглинки Лего, картки для роботи в парі та групі, планшет, телефон,ноутбук.
Тип уроку:засвоєння нових знань
Хід уроку
Слайд 1. Створення позитивного психологічного клімату класу. Вправа «Дай 5».
Пролунав уже дзвінок,
нас покликав на урок.
Дружно правила згадаєм,
й працювати починаєм.
Слайд 3. Мотивація навчальної діяльності. Робота над загадкою.
У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька...
Слайд 4. Вправа «Шифрувальник». Ділимося на дві групи. Розшифровуємо ім’я та прізвище письменника, чий твір ми слухатимемо на уроці.
6 9 1 18 18 12 1 група
21 19 6 1 21 12 2 група
Крісло автора (дитина дня зачитує інформацію про автора)
Слайд 5. Повідомлення теми та очікуваних результатів уроку.
Слайд 6. Рухлива вправа «Хвалькуваті мишки».
Слайд 7. Вправа «Передбачення». Розглянь малюнок.
-Де можуть розвиватися події?
-Що може їсти миша?
Слайд 8. Слухання казки.
-Чи справдилося ваше передбачення?
Слайд 9.Словникова робота. Гра в парах «Відповідність» (на телефонах,планшеті).
Слайд 10. Фізкультхвилинка «Завмри».
Слайд 11. Аналіз казки.
Слайд 12. Каліграфічна хвилинка. Самостійна робота в зошиті.
1.Записати та пояснити значення слів.
2.Вставте потрібне слово. Запишіть у зошит.
Слайд 12. Самостійна робота на картках «Створення коміксу»
- Уяви, що ти співавтор казки. Як можна було б змінити закінчення казки?
- Намалюй ілюстрації до своєї казки. Напиши репліки.
Слайд 13. Підсумок уроку «Колесо фортуни».
Слайд 14. Вправа «Емоційні ромашки».
Дай відповіді цеглинками LEGO.