Презентація уроку української мови для учнів 5 кл. (НУШ) на тему "Фразеологізми в мовленні людини і в літературних творах. Мій емоційний світ"

Про матеріал

Презентація уроку української мови для учнів 5 кл. (НУШ) на тему "Фразеологізми в мовленні людини і в літературних творах. Мій емоційний світ".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фразеологізми в мовленні людини і в літературних творах Мій емоційний світ 5 клас

Номер слайду 2

Епіграф Щастя на боці тих, хто вміє радіти. Арістотель

Номер слайду 3

Слово дня Одчайдух – дуже хоробра, смілива людина. Вона [«маленька господиня»] хотіла б побачити, як Нора і Юра з'їжджають з гори. Адже про це в домівці чуда оповідають.. Ми справді вибралися нишком обидві, щоб підглянути тих одчайдухів (Ірина Вільде). Оздоба – те, що оздоблює кого-, що-небудь; прикраса. Одведена для неї кімната була прибрана з комфортом.. Вигідні й зручні меблі, раціональні і з смаком дібрані оздоби на стінах (Юрій Смолич).

Номер слайду 4

Пригадай!

Номер слайду 5

Мовне спостереження

Номер слайду 6

Шукаємо відповіді на запитання: Для чого використовують фразеологізми в мовленні? 2. Яким стане мовлення без фразеологізмів? 3. Що треба зробити, щоб засвоїти якнайбільше фразеологізмів?

Номер слайду 7

Яку роль відіграють фразеологізми в нашому мовленні? З якою метою їх може використовувати людина?

Номер слайду 8

Зарядка для очей

Номер слайду 9

Робота з підручником Дій! Одчайдух (відчайдух) – про дуже хоробру, сміливу людину. = не розуміти чогось

Номер слайду 10

Робота з підручником Дій! Виберіть із довідки фразеологізми, що відповідають поданому тлумаченню. Складіть речення з двома фразеологізмами. 1. Дуже точно. 2. Невідомо, здійсниться щось, чи ні. 3. Ледарювати, нічим не займатися, нічого не робити. 4 Відвертати чиюсь увагу розмовами; заморочувати. 5. Виконувати примітивну, брудну роботу. 6. Бути постійно заклопотаним; мати багато роботи, турбот. 7. Поводитися необережно, здійснювати що-небудь небезпечне. Довідка: вилами по воді писано; крутитися як білка в колесі; баки забивати; як в аптеці; байдики бити; бикам (волам) хвости крутити; гратися (грати, бавитися) з вогнем.

Номер слайду 11

Склади й запиши два речення з різними фразеологізмами. так, щоб став зрозумілий їхній зміст. Це не повинно бути пряме пояснення. Наприклад: Ще вилами по воді писано чи віддадуть мене батьки в секцію легкої атлетики, бо хочуть, щоб я займалася музикою.

Номер слайду 12

Перевір себе! Дуже точно – як в аптеці. Невідомо, здійсниться щось, чи ні – вилами по воді писано. Ледарювати, нічим не займатися, нічого не робити – байдики бити. Відвертати чиюсь увагу розмовами; заморочувати – баки забивати. Виконувати примітивну, брудну роботу – бикам (волам) хвости крутити. Бути постійно заклопотаним, мати багато роботи, турбот – крутитися як білка в колесі. Поводитися необережно, здійснювати що-небудь небезпечне – гратися з вогнем.

Номер слайду 13

Зарядка для очей

Номер слайду 14

Закріплюємо нові знання Дій!

Номер слайду 15

Сьогодні на уроці Дізнався… Навчився… Потренувався… Запам`ятав…

Номер слайду 16

Домашнє завдання § 23, вправа 173.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Посміхнись! ,

Номер слайду 19

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ НА УРОЦІ. ДО ПОБАЧЕННЯ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Олеся Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Свєшнікова Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мартинович Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
3886
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку