Презентація уроку української мови для учнів 5 кл. (НУШ) на тему "Фразеологізми в мовленні людини і в літературних творах. Мій емоційний світ"

Про матеріал

Презентація уроку української мови для учнів 5 кл. (НУШ) на тему "Фразеологізми в мовленні людини і в літературних творах. Мій емоційний світ".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фразеологізми в мовленні людини і в літературних творах Мій емоційний світ 5 клас

Номер слайду 2

Епіграф Щастя на боці тих, хто вміє радіти. Арістотель

Номер слайду 3

Слово дня Одчайдух – дуже хоробра, смілива людина. Вона [«маленька господиня»] хотіла б побачити, як Нора і Юра з'їжджають з гори. Адже про це в домівці чуда оповідають.. Ми справді вибралися нишком обидві, щоб підглянути тих одчайдухів (Ірина Вільде). Оздоба – те, що оздоблює кого-, що-небудь; прикраса. Одведена для неї кімната була прибрана з комфортом.. Вигідні й зручні меблі, раціональні і з смаком дібрані оздоби на стінах (Юрій Смолич).

Номер слайду 4

Пригадай!

Номер слайду 5

Мовне спостереження

Номер слайду 6

Шукаємо відповіді на запитання: Для чого використовують фразеологізми в мовленні? 2. Яким стане мовлення без фразеологізмів? 3. Що треба зробити, щоб засвоїти якнайбільше фразеологізмів?

Номер слайду 7

Яку роль відіграють фразеологізми в нашому мовленні? З якою метою їх може використовувати людина?

Номер слайду 8

Зарядка для очей

Номер слайду 9

Робота з підручником Дій! Одчайдух (відчайдух) – про дуже хоробру, сміливу людину. = не розуміти чогось

Номер слайду 10

Робота з підручником Дій! Виберіть із довідки фразеологізми, що відповідають поданому тлумаченню. Складіть речення з двома фразеологізмами. 1. Дуже точно. 2. Невідомо, здійсниться щось, чи ні. 3. Ледарювати, нічим не займатися, нічого не робити. 4 Відвертати чиюсь увагу розмовами; заморочувати. 5. Виконувати примітивну, брудну роботу. 6. Бути постійно заклопотаним; мати багато роботи, турбот. 7. Поводитися необережно, здійснювати що-небудь небезпечне. Довідка: вилами по воді писано; крутитися як білка в колесі; баки забивати; як в аптеці; байдики бити; бикам (волам) хвости крутити; гратися (грати, бавитися) з вогнем.

Номер слайду 11

Склади й запиши два речення з різними фразеологізмами. так, щоб став зрозумілий їхній зміст. Це не повинно бути пряме пояснення. Наприклад: Ще вилами по воді писано чи віддадуть мене батьки в секцію легкої атлетики, бо хочуть, щоб я займалася музикою.

Номер слайду 12

Перевір себе! Дуже точно – як в аптеці. Невідомо, здійсниться щось, чи ні – вилами по воді писано. Ледарювати, нічим не займатися, нічого не робити – байдики бити. Відвертати чиюсь увагу розмовами; заморочувати – баки забивати. Виконувати примітивну, брудну роботу – бикам (волам) хвости крутити. Бути постійно заклопотаним, мати багато роботи, турбот – крутитися як білка в колесі. Поводитися необережно, здійснювати що-небудь небезпечне – гратися з вогнем.

Номер слайду 13

Зарядка для очей

Номер слайду 14

Закріплюємо нові знання Дій!

Номер слайду 15

Сьогодні на уроці Дізнався… Навчився… Потренувався… Запам`ятав…

Номер слайду 16

Домашнє завдання § 23, вправа 173.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Посміхнись! ,

Номер слайду 19

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ НА УРОЦІ. ДО ПОБАЧЕННЯ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Терпак Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравченко Олеся Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Свєшнікова Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мартинович Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
ppt
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
6523
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку