28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Урок української мови " Розумники і розумниці"

Про матеріал

ознайомити учнів з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути у квартирі; вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях; формувати навички правильного, обережного користування електро-, газообладнанням; розвивати спостережливість, сміливість, винахідливість; виховувати бажання тримати квартиру в порядку і чистоті.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

ЧЕРВОНИЙ ДЕНЬ

 

 

                                                                                                  Підготувала:                              

                                                                           Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                             вчитель початкових класів

                                                                        Старицької ЗОШ I ступеня

                                                                                       Яворівського району

 

Вівторок - червоний день!

(День української мови)

 

Девіз дня: «Читай, думай, розповідай !!!»

 

Червоний колір - це сила. Це колір вогню, жаги до життя і швидкості. Червоний колір дає енергію. Він випромінює тепло. Червоний колір може допомогти в подоланні страху, життєвих перешкод, покращує настрій. Ось - червоний, яскравий, гордий колір.

 

  1. Виховна година «Правила поводження з вогнем, газом »

 

  1. Конкурс «Кращий каліграф»

 

 

  1. «Розумники і розумниці»

 

  1. Вирізання квітів.

 

 

 

 

 

 

 

Виховна година

Тема: Правила поводження з вогнем, газом

Мета: ознайомити учнів з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути у квартирі; вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях; формувати навички правильного, обережного користування електро-, газообладнанням; розвивати спостережливість, сміливість, винахідливість; виховувати бажання тримати квартиру в порядку і чистоті.

 

Обладнання: ілюстрації до теми, плакати.

 

Хід заняття

 

  1. Організаційний момент. Повідомлення теми і завдань

 

  •                  Сьогодні ми будемо вчитися правильно поводитися у небезпечних ситуаціях

 

  1.              Розповідь вчителя.

Ви, звичайно, знаєте, що таке вогонь. Де можна з ним зустрітися, побачити?

 

Дуже давно люди не вміли добувати вогонь. Траплялося, що під час грози блискавка запалювала дерево. Поки воно горіло, люди грілися, готували їжу, а якщо вогонь згасав, то запалювати його ніхто не вмів.

 

 

Пізніше люди навчилися добувати вогонь за допомогою тертя однієї палички об іншу, каміння об каміння.

 

Вогонь завжди потрібний людям. Сила вогню дуже велика: її використовують для запуску ракет, космічних супутників, у доменних печах - для виплавки металу; у теплоелектростанціях - для виплавки металу; в теплоелектростанціях - для одержання струму; у побуті - для тепла і приготування їжі.

 

 

Але вогонь буває злим і страшним: він може спричинити пожежу, що призводить до значних матеріальних збитків і навіть до загибелі людей. Вогонь може завдати людині болючих травм у вигляді опіків, які важко лікувати.

Ви, мабуть, знаєте, що коли доторкнутися до гарячого чайника або до відкритого вогню, то шкіра починає червоніти, з’являється пухир, який з часом лопається, спричиняючи нестерпний біль; така рана довго не заживає.

 

 

Коли у квартирі може спалахнути пожежа.

Казка «Козенята і вогонь»

( Читають 5  дітей: Яна, Макси, Матвій, Аліна, Світлана)

 

Вогонь працював у Кози у печі - Варив їй куліш, випікав калачі.

Вона ж годувала щоранку малят - Трійко біленьких своїх козенят.

Ось мамі вже з дому рушати пора.

Лишається в хаті сама дітвора.

Ми будемо слухняні, - синок запевняє.

Куди ж це найменше спішить козеня?

Воно потихеньку взяло сірники

І вогник маленький пускає між тріски:

Ану, як у мами моєї, гори!-

I ось уже дим потягнувсь догори - Сердитий вогонь розходивсь, гоготить!

Сестричка з найменшим сховались у мить.

А брат не злякавсь:

101 подзвоню!

Врятують пожежники нас від вогню!

Алло! Загорілася хата в Кози!

Адреса: Діброва, провулок Лози,

А номер в нас другий,

Швидше сюди!

Мерщій порятуйте од злої біди!

Спішили сусіди - Лисиця й Ведмідь,

І Заєць - відомий усім скорохід.

І мчались в машині ген-ген із гори Пожежники вмілі і мужні - Бобри.

Вогонь не давався, пручався, шипів,

Сердитий вогонь погасати не хотів - Не дуже він любить сидіть у печі,

Варити куліш і пекти калачі.

Пожежу згасили.

Живі малюки

І каже Бобер: - Не беріть сірники!

І мовить Коза: - Пам’ятайте завжди,

Що гра із вогнем приведе до біди!

 

- Що стало причиною виникнення пожежі у будиночку Кози?

- Чи можна ховатись, коли виникає пожежа?

- Завдяки кому всі козенята були врятовані?

- Чи правильно викликав старший брат пожежників?

 

  1.              Правила поводження з газом

 

У кожного з вас є газова плита. Ви, мабуть, бачили блакитне полум’я, на якому батьки готують їжу. І, звичайно, знаєте, що то горить газ.

 

Вже багато років люди використовують газ, приносячи велику користь. Але він може завдати шкоди.

 

Якщо у приміщенні відчули запах газу, потрібно:

 

Повідомити дорослих;

Відкрити вікно, провітрити приміщення;

Закрити крани на плиті і перекрити газ на трубі;

Не вмикати світла і не запалювати сірників;

Зателефонувати 104

 

  1.     Робота у парі

 

Зателефонувати  до відповідної служби про виникнення пожежі.

Зателефонувати до відповідної служби про запах газу.

Викличте швидку допомогу.

  •                  Молодці, ви дуже вправно впоралися із завданнями.

 

 

 

  1.              Конкурс «Кращий каліграф»

 

  •                  Щоб життя було у небезпеці до нас прийшов Лист.

 

  •                  Оголошую конкурс «Кращий каліграф»

 

  •                  Для лепбука списуємо правила

Не вмикай на кухні газ - раз,

Не клади в за піч дрова -два

В лісі сірників не три –три

Не лишай вогонь в

квартирі-  чотири,

Не лягай при свічці спать - п’ять

Іскра впала на підлогу - погасіть - шість,

Зачиніть вікно, коли в небі грім – сім

У грозу під деревом не стійте в лісі - вісім,

З сірником не забавляйтесь знічев’я - дев’ять,

Пам’ятайте всі, про що в лічилці йдеться - десять.

 

  • Телефонувати  до відповідної служби про виникнення пожежі - 101
  • Телефонувати до відповідної служби про запах газу – 104.
  1.              Конкурс «Розумники і розумниці»

 

               ( Тестові завдання)

     Варіант 1

 1.  В українському алфавіті:

sova24а) 30 букв

б) 33 букви

      2.   Голосних звуків: 

а) 10

б) 6

      3.   Яка буква не позначає звука:

а) ь

б) й

       4.   Познач групу слів, що починаються приголосним звуком:

а) школа, парта, лінійка

б) учень, абетка, осінь

 

       5.   Який приголосний завжди м’який?

а) ч

б) й

       6.   Буквосполучення ДЖ, ДЗ позначає:

            а) 2 звуки

            б) 1 звук

      7.  Познач групу  слів, яка  відповідає на  питання  ХТО?

             а) читач, лікар, пекар

             б) читанка, ліки, печиво

     8. У слові буквар

             а) 1 склад

             б) 2 склади

     9. У слові олівець

             а) 7 звуків

             б) 6 звуків

     10. У якому  слові буква  Я  позначає два звуки? 

             а) лисиця

             б) яблуко

      11. Який із записів є реченням?

            а) На галявині розквітли весняні квіти

             б) Весняні квіти

      12. Познач межі речень.

             Доджерелаприлетілибджілкаіджмель.

              У реченні…

              а) 6 слів

              б) 4 слова

                                           

 

 

Варіант  2

 

sova24           1.  В українському алфавіті 33 букви?

                   а) Так

                   б) Ні

           2.  Голосних звуків  в українській мові 6?  

                   а) Так

                   б) Ні

           3.  Букви Б,Р,Д,К,Ж,Х,М позначають голосні   

                   звуки?  

                   а) Так

                   б) Ні

 

           4.  Буквосполучення ДЖ і ДЗ позначають два  звуки?

                   а) Так

                   б) Ні

          5.  Буква Щ позначає два звуки?

                   а) Так

                   б) Ні

          6.  Звук[ Й] – завжди м’який?

                   а) Так

                   б) Ні

          7.  М’який знак потрібний щоб пом’якшувати приголосні, які стоять      

                   перед  ним?

                   а) Так

                   б) Ні

          8.   У слові приїхав два склади?

                   а) Так

                   б) Ні

          9.  В словах:  єнот,  Юля,  яблуко  є букви, що 

             позначають два звуки?

                   а) Так

                   б) Ні

          10. З великої літери пишуться слова, що позначають назви тварин,  

                рослин, предметів?

                   а) Так

                   б) Ні

             11. В слові «Цу-кер-ка» правильно поділено на   склади?

                  а) Так

                   б) Ні

             12. Це звуко – буквений аналіз слова «лялька»?     

                   а) Так

                   б) Ні

 

 

  1.                       Вирізання і підпис квітів.

                 ( прикрашання стінгазети)

Орхідея  флокс    хризантема  троянда      жоржин        лілія     родендрон  півонія   цинія азалія  анемон  пуансеттія

Красные цветыКрасные цветыКрасные цветыКрасные цветыКрасные цветыКрасные цветы

Красные цветыКартинки по запросу квіти червоного кольоруhttp://cdn01.ru/files/users/images/f4/f2/f4f231d7395a2d3d4dcbdf1dddc5655f.jpgkartynky.co.ua - найкращі фото квітів і букетів

kartynky.co.ua - найкращі фото квітів і букетівkartynky.co.ua - найкращі фото квітів і букетів

 

  1.                  Рефлексія

 

  •                  Що нового ви дізналися сьогодні?

 

  •                  Чого ви можете навчити ваших менших друзів?

 

 

docx
Додано
7 травня 2018
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку