Тема: Усний твір розповідного характеру в художньому стилі на основі власних спостережень. Тема твору: «Здорове харчування – здорове життя»
Мета: розвивати комунікативні та творчі компетентності – уміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз тексту з елементами опису виконання дії, створювати власні твори на основі власних спостережень;
Тип уроку: урок мовленнєвого розвитку.
Хід уроку
Немає більш щирої любові, ніж любов до їжі
(Джордж Бернард Шоу)
І. Організаційний момент
Емоційне налаштування на урок
Хочу, щоб сьогодні ви були впевнені в собі та задоволені роботою. А людина лише тоді може бути впевнена в собі, коли досягає певних успіхів, коли говорить: «Мені це вдалося». Тож бажаю вам на уроці розкрити свої здібності. Хай вам усе вдається.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Знайомство. Вправа «Якби я був їжею,то був би….» . Учні пояснюють свою відповідь.
2. «Мозковий штурм»
ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку
Озвучування очікуваних результатів
Роздати учням роздруковані яблука, одна сторона яких червона, а друга – зелена. На червоній стороні учні пишуть свої очікування від уроку. (Яблука прикріплюють на дерево зеленою стороною . Наприкінці уроку учні проаналізують свої очікування . Якщо вони співпали, яблука стають червоними,а якщо – ні,то вони залишаються зеленими).
Робота з епіграфом
Як ви розумієте слова Джорджа Бернарда Шоу: «Немає більш щирої любові, ніж любов до їжі»
ІV. Основна частина уроку
Евристична бесіда. Використовуючи правило піднесеної руки, скажіть:
а) для чого потрібно їсти;
б)назвіть одну страву,що вам подобається і одну,що не подобається;
в)що впливає на формування ваших харчових навичок.
Перегляд відеороліка «12 фактів про їжу: цікаві властивості та користь»
(https://www.youtube.com/watch?v=BZdZOiLSCA0)
Гра « У супермаркеті».
Слово вчителя: Ви попередньо у група брали шефів і сушефів. Тому пропоную вам віправитися до нашого супермаркету і обрати продукти, які вважаєте для себе смачними і корисними».
Потім всі разом розбирають продукти, коментуючи, чому обрали той чи інший продукт покупки.
Розповідь учителя.
Їжа – джерело тепла, росту, енергії і здоров'я людини
Чи знаєте ви, що за 65 років життя людина в середньому поглинає 124 вагони їжі, на споживання якої витрачає 6 років життя.
-Роль їжі в збереженні здоров'я дуже велика. З їжею ми отримуємо поживні речовини, вітаміни для роботи м'язів , мозку, серця, легенів, та інших органів. Від того, що людина їсть, скільки і коли залежить стан здоров'я.
Гра «Майстер- шеф».
Слово учителя: «Ви знаєте, що принципами раціонального харчування є помірність, різноманітність і збалансованість. Подивіться на піраміду здорового харчування і складіть меню-твір розповідного характеру в художньому стилі на день для школяра. У раціоні мають бути холодні закуски, салати, основні страви гарніри, напої. Кількість прийомів їжі – 4.
Опрацювання пам’ятки «Як працювати над твором»
Як працювати над твором |
|
Робота над творами
Зачитування зразків творів
Підсумок уроку
Логічний пінг-понг
Робота з епіграфом
Зробимо висновки:
Слово вчителя: «Підводячи підсумки нашого заняття, звернемося до нашого дерева із зеленими яблуками. Перевіримо, чи виправдалися наші очікування. Якщо так, то наші яблука стають червоними, а якщо ні – залишаються зеленими.
Як працювати над твором |
|
Як працювати над твором |
|
Як працювати над твором |
|