Урок Усний твір розповідного характеру в художньому стилі на основі власних спостережень. Тема твору: «Здорове харчування – здорове життя»

Про матеріал
Усний твір розповідного характеру в художньому стилі на основі власних спостережень. Тема твору: «Здорове харчування – здорове життя» Мета: розвивати комунікативні та творчі компетентності – уміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз тексту з елементами опису виконання дії, створювати власні твори на основі власних спостережень;  сформувати в учнів поняття про раціональне харчування;  розвивати навички визначення калорійності їжі для формування грамотного підходу до складання меню;  вдосконалити вміння працювати в групах;  сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров’я;  виховувати почуття відповідальності за збереження здоров’я та культуру харчування.
Перегляд файлу

 

Тема: Усний твір розповідного характеру в художньому стилі на основі власних спостережень. Тема твору: «Здорове    харчування – здорове життя»

Мета: розвивати комунікативні та творчі компетентності – уміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз тексту з елементами опису виконання дії, створювати власні твори на основі власних спостережень;

  • сформувати  в учнів  поняття про раціональне харчування;
  • розвивати навички визначення калорійності їжі для формування грамотного підходу до складання меню;
  • вдосконалити вміння працювати в групах;
  • сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров’я;
  • виховувати почуття відповідальності за збереження здоров’я та культуру харчування.

Тип уроку: урок мовленнєвого розвитку.

Хід уроку

                                                           Немає більш щирої любові, ніж любов до їжі

                                                                                           (Джордж Бернард Шоу)

І. Організаційний момент

    Емоційне налаштування на урок

     Хочу, щоб сьогодні ви були впевнені в собі та задоволені роботою. А людина лише тоді може бути впевнена в собі, коли досягає певних успіхів, коли говорить: «Мені це вдалося». Тож бажаю вам на уроці розкрити свої здібності. Хай вам усе вдається.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Знайомство. Вправа «Якби я був їжею,то був би….» . Учні пояснюють свою відповідь.

2. «Мозковий штурм»

  • Назвіть типи мовлення.
  • Які особливості має розповідь?
  • Які види речень за метою висловлювання використовуємо?
  • Під час склання твору-розповді, який стилі можна використати?

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

    Озвучування очікуваних результатів

Роздати учням  роздруковані  яблука, одна сторона яких червона, а друга – зелена. На червоній стороні учні пишуть свої очікування від уроку.   (Яблука прикріплюють  на дерево зеленою стороною . Наприкінці уроку учні проаналізують свої очікування . Якщо вони  співпали, яблука стають червоними,а якщо – ні,то вони залишаються зеленими).  

Робота з епіграфом

Як ви розумієте слова   Джорджа  Бернарда Шоу: «Немає більш щирої любові, ніж любов до їжі»

ІV. Основна частина уроку

Евристична бесіда. Використовуючи правило піднесеної руки, скажіть:

а) для чого потрібно їсти;

б)назвіть одну страву,що вам подобається і одну,що не подобається;

в)що впливає на формування ваших харчових навичок.

Перегляд відеороліка «12 фактів про їжу: цікаві властивості та користь»

(https://www.youtube.com/watch?v=BZdZOiLSCA0)

Гра « У супермаркеті».

 Слово вчителя: Ви попередньо у група брали шефів і сушефів. Тому пропоную вам віправитися до нашого  супермаркету  і обрати продукти, які вважаєте для себе  смачними і корисними».                                

   Потім  всі  разом розбирають продукти, коментуючи, чому обрали той чи інший продукт покупки.

Розповідь учителя. 

Їжа – джерело тепла, росту, енергії і здоров'я людини

Чи знаєте ви, що за 65 років життя людина в середньому поглинає 124 вагони їжі, на споживання якої витрачає 6 років життя.

-Роль їжі в збереженні здоров'я дуже велика. З їжею ми отримуємо поживні речовини, вітаміни для роботи м'язів , мозку, серця, легенів, та інших органів. Від того, що людина їсть, скільки і коли залежить стан здоров'я.

Гра  «Майстер- шеф».

Слово учителя: «Ви знаєте, що принципами раціонального харчування є помірність, різноманітність і збалансованість. Подивіться на піраміду  здорового харчування і складіть меню-твір розповідного характеру в художньому стилі на день для школяра. У раціоні мають бути холодні закуски, салати, основні страви гарніри, напої. Кількість прийомів їжі – 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювання пам’ятки «Як працювати над твором»

 

Як працювати над твором

  • Зміст твору повинен відповідати темі (про що ви будете  писати) і головній думці (що будете стверджувати, якої думки дотримуватися).
  •           Структурувати твір необхідно відповідно до складеного плану.
  •           Частини мають бути логічно пов’язані.
  •           Слідкуйте за порядком викладу думок.
  •           Не пишіть зайвого, того, що не стосується теми.
  •           Використовуйте словникове багатство української мови.
  •           Мовні засоби обирайте відповідно обраному стилю мовлення.

Робота над творами

Зачитування зразків творів

Підсумок уроку

Логічний пінг-понг

 зображення_viber_2021-05-20_10-55-34.jpg

Робота з епіграфом

Зробимо висновки:

  1. Здорове харчування – основа здорового розвитку людини.
  2. Використання необхідної кількості споживних речовин  благотворно впливає на наше здоров’я.

Слово вчителя: «Підводячи підсумки нашого заняття, звернемося до нашого дерева із зеленими яблуками. Перевіримо, чи  виправдалися наші очікування. Якщо так, то  наші яблука  стають червоними, а якщо ні – залишаються зеленими. 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як працювати над твором

  • Зміст твору повинен відповідати темі (про що ви будете  писати) і головній думці (що будете стверджувати, якої думки дотримуватися).
  •           Структурувати твір необхідно відповідно до складеного плану.
  •           Частини мають бути логічно пов’язані.
  •           Слідкуйте за порядком викладу думок.
  •           Не пишіть зайвого, того, що не стосується теми.
  •           Використовуйте словникове багатство української мови.
  •           Мовні засоби обирайте відповідно обраному стилю мовлення.

 

Як працювати над твором

  • Зміст твору повинен відповідати темі (про що ви будете  писати) і головній думці (що будете стверджувати, якої думки дотримуватися).
  •           Структурувати твір необхідно відповідно до складеного плану.
  •           Частини мають бути логічно пов’язані.
  •           Слідкуйте за порядком викладу думок.
  •           Не пишіть зайвого, того, що не стосується теми.
  •           Використовуйте словникове багатство української мови.
  •           Мовні засоби обирайте відповідно обраному стилю мовлення.

 

Як працювати над твором

  • Зміст твору повинен відповідати темі (про що ви будете  писати) і головній думці (що будете стверджувати, якої думки дотримуватися).
  •           Структурувати твір необхідно відповідно до складеного плану.
  •           Частини мають бути логічно пов’язані.
  •           Слідкуйте за порядком викладу думок.
  •           Не пишіть зайвого, того, що не стосується теми.
  •           Використовуйте словникове багатство української мови.
  •           Мовні засоби обирайте відповідно обраному стилю мовлення.

 

 

 

docx
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку