Тема уроку.
« Урок узагальнення і систематизації знань за темами «Фольклорна казка», «Літературна казка».»
Мета : узагальнити та систематизувати вивчений матеріал ; розвивати стійкий інтерес до літератури; виховувати інтерес до читання та прагнення до самоосвіти.
Тип уроку : урок- КВК, узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні ми підсумуємо вивчене за темами «Фольклорна казка», «Літературна казка» у формі КВК. Тож розділіться на 2 команди і дайте їм назви.
Моніторинг навчальних досягнень учнів.
Дати відповіді на питання .
І вказати, що
О.Пушкін «Пані Метелиця»
О. Уайльд «Фарбований шакал»
Фольклорна казка «Казка про рибалку та рибку»
Ш. Перро «Хлопчик- Зірка»
Фольклорна казка «Попелюшка».
Уявити зустріч героїв з різних казок і скласти діалог між ними.
Відгадати, в яких казках зустрічаються подані чарівні предмети та розказати про їх чарівну дію.
Скласти сенкани до образів Хлопчика- Зірки, старої, бременських музикантів, фарбованого шакала.
Відповісти на питання літературної вікторини.
Підсумки КВК.
Заключне слово вчителя.
Домашнє завдання
Дослідницький проект « Народні казки про тварин»
Група дослідників
Завдання: зібрати інформацію про найдавнішу збірку індійських казок про тварин «Панчатантра» та підготувати публікацію з матеріалами своїх досліджень.
Група літераторів.
Завдання: підготувати збірку казок про тварин, які склали учні класу (з передмовою, зверненням до читачів).
Група ілюстраторів.
Завдання: проілюструвати казки до збірки.
Група драматургів
Завдання: написати п’єсу за казкою про тварин.
1