Затверджено рішенням педагогічної ради ОНЗ “Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів” від 30.11.2020 №10 Автор: Литвинчук Ірина Володимирівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, cтарший вчитель, вчитель російської мови та зарубіжної літератури ОНЗ “Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів” Рецензенти: Гончаренко С.В., директор ОНЗ “Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів” ___ Сеньків В.З., заступник директора ОНЗ з навчально-виховної роботи ___
Збірник тестових завдань із зарубіжної літератури для 5 класу з тем “Фольклор”, “Казки народів світу”, “Літературна казка” містить завдання з варіантами відповідей, правильними та неправильними твердженнями, завдання, що вимагають короткої відповіді. Завдання складені за підручником Ніколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В. Зарубіжна література 5 клас, 2018.
2
|
Вступ.
1. Фольклор та його значення для розвитку літератури
Гра « Так» чи «Ні»……………………………………….…………………5
2. Індійська народна казка. “Панчатантра”. “Фарбований шакал”.
Тест з варіантами відповідей………………………………………………6
3. Японська народна казка ”Момотаро, або Хлопчик-Персик”.
Літературний диктант……………………………………………………..9
4. Китайська народна казка “Пензлик Маляна”.
Тест з варіантами відповідей……………………………………………..11
5. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець»
Тест з варіантами відповідей……………………………………………..14
6. Німецька народна казка “Пані Метелиця”
Встановити правильну послідовність…………………………………..16
7. Г.К. Андересен“Непохитний олов’яний солдатик”
Тест з варіантами відповідей……………………………………………..18
8. О. Уайльд.”Хлопчик Зірка”
Тест з варінтами відповідей………………………………………………21
9. Літературний диктант “Вірю” чи “Не вірю”…………………………...26
10. Список використаних джерел…………………………………………...27
Вступ В наш час стало очевидним, що основним способом навчання,що припускає суб'єктну позицію учнів, є діяльнісний підхід в освіті і вихованні. Це пояснює необхідність використання освітніх технологій, які забезпечують і стимулюють активну самостійну і спільну діяльність учнів. Тестова форма стала досить актуальною і значимою в навчанні. Тести сприяють рішенню учбових завдань по оволодінню програмними знаннями, уміннями і навичками. Використання на уроці тестів вимагають від учителя переходу від звичної ролі наставника і контролера до позиції спостережливого помічника ,який менше учить і виховує, а більше допомагає дітям вчитися самостійно, фіксувати і аналізувати індивідуальну траєкторію вчення кожної дитини. Тестовий контроль – це оперативна перевірка якісного засвоєння, негайне виправлення помилок, висока міра об’єктивності отриманих результатів, заповнення пропусків. Використання тестових завдань дозволяє учителеві визначити, як учні опановують знання, вміння і навички, а також проаналізувати свою педагогічну діяльність. Тести можна застосувати не лише в індивідуальній роботі, але і при роботі учнів в групах, парах. Тестовий контроль підвищує інтерес учнів до предмета, особливо тести у нестандартній формі (гра “Так чи Ні”, визначення правильної послідовності подій). Тести сприяють розвитку в учнів уміння спостерігати, узагальнювати,проводи аналіз,робити висновки і обгрунтовувати їх.
4
|
Гра ’Так чи Ні’
Фольклор та його значення для розвитку літератури
1.У фольклору колективний творець.(Так)
2.Твори фольклору поширюються тільки письмово. (Ні)
3.Фольклорні твори існують тільки в одному варіанті. (Ні)
4.У творах фольклору традиційна будова. (Так)
5.Прислів’я-це незавершене судження. (Ні)
6.Приказка подібна до прислів’я. (Так)
7.Загадка називає явище не прямо. (Так)
8.Пісня-це віршована форма. (Так)
9.Дома завжди добре, на чужині завжди немило-це прислів’я. (Так)
10.Таке життя-це приказка. (Так)
Китайська народна казка “Пензлик Маляна”
Тест з варіантами відповідей
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Список використаних джерел:
1. Ніколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В. Зарубіжна література. Підручник для 5 класу для закладів загальної середньої освіти, К.: “Грамота”, 2018.
2. Щурова Т.В. Зарубіжна література. Завдання для тематичного оцінювання. 5 клас. – Х.: “Країна мрій”, 2008.
3. Світова література. 5 клас. Хрестоматія / Автор-упоряд. Л. А. Чередник. – Х. : “Ранок”, 2012.