Збірник тестових завдань для 5 класу

Про матеріал
Збірник тестових завдань і вправ для 5 класу з теми "Фольклор". Завдання можна використовувати на етапі перевірки домашньгь завдання, для підсумкових уроків тощо.
Перегляд файлу

image


 

 

Затверджено рішенням педагогічної ради ОНЗ “Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів” від 30.11.2020    №10 Автор:

Литвинчук Ірина Володимирівна,

вчитель вищої кваліфікаційної категорії, cтарший вчитель, вчитель російської мови та зарубіжної літератури

ОНЗ “Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів” Рецензенти:

Гончаренко С.В., директор ОНЗ “Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів”     ___

Сеньків В.З., заступник директора ОНЗ з навчально-виховної роботи  ___

 

 

Збірник тестових завдань із зарубіжної літератури для 5 класу з тем “Фольклор”, “Казки народів світу”, “Літературна казка” містить завдання з варіантами відповідей, правильними та неправильними твердженнями, завдання, що вимагають короткої відповіді. Завдання складені за підручником Ніколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В. Зарубіжна література 5 клас, 2018.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Вступ.

1.        Фольклор та його значення для розвитку літератури 

Гра « Так» чи «Ні»……………………………………….…………………5

 

2.        Індійська народна казка. “Панчатантра”. “Фарбований шакал”. 

Тест з варіантами відповідей………………………………………………6

 

3.        Японська народна казка ”Момотаро, або Хлопчик-Персик”.

Літературний диктант……………………………………………………..9

 

 

4.        Китайська народна казка “Пензлик Маляна”. 

Тест з варіантами відповідей……………………………………………..11

 

5.        Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець»

Тест з варіантами відповідей……………………………………………..14

 

6.        Німецька народна казка “Пані Метелиця”

imageimageВстановити правильну послідовність…………………………………..16

 

7.        Г.К. Андересен“Непохитний олов’яний солдатик”

Тест з варіантами відповідей……………………………………………..18

 

8.        О. Уайльд.”Хлопчик Зірка”

Тест з варінтами відповідей………………………………………………21

 

9.        Літературний диктант “Вірю” чи “Не вірю”…………………………...26

 

10.   Список використаних джерел…………………………………………...27

 

 

 

 

 

Вступ

В наш час стало очевидним, що основним способом навчання,що припускає суб'єктну позицію учнів, є діяльнісний підхід в освіті і вихованні. Це пояснює необхідність використання освітніх технологій, які забезпечують і стимулюють активну самостійну і спільну діяльність учнів.

Тестова форма стала досить актуальною і значимою в навчанні. Тести сприяють рішенню учбових завдань по оволодінню програмними знаннями, уміннями і навичками. Використання на уроці тестів вимагають від учителя переходу від звичної ролі наставника і контролера до позиції спостережливого помічника ,який менше учить і виховує, а більше допомагає дітям вчитися самостійно, фіксувати і аналізувати індивідуальну траєкторію вчення кожної дитини.

Тестовий контроль – це оперативна перевірка якісного засвоєння, негайне виправлення помилок, висока міра об’єктивності отриманих результатів, заповнення пропусків.

Використання тестових завдань дозволяє учителеві визначити, як учні опановують знання, вміння і навички, а також проаналізувати свою педагогічну діяльність.

Тести можна застосувати не лише в індивідуальній роботі, але і при роботі учнів в групах, парах. Тестовий контроль підвищує інтерес учнів до предмета, особливо тести у нестандартній формі (гра “Так чи Ні”, визначення правильної послідовності подій).

Тести        сприяють    розвитку     в        учнів уміння          спостерігати, узагальнювати,проводи аналіз,робити висновки і обгрунтовувати їх.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

4

 

Гра ’Так чи Ні’

Фольклор та його значення для розвитку літератури

image

1.У фольклору колективний творець.(Так)

2.Твори фольклору поширюються тільки письмово. (Ні)

3.Фольклорні твори існують тільки в одному варіанті. (Ні)

4.У творах фольклору традиційна будова. (Так)

5.Прислів’я-це незавершене судження. (Ні)

6.Приказка подібна до прислів’я. (Так)

7.Загадка називає явище не прямо. (Так)

8.Пісня-це віршована форма. (Так)

9.Дома завжди добре, на чужині завжди немило-це прислів’я. (Так)

10.Таке життя-це приказка. (Так)

image

imageimage11.Іде,але з місця не зрушить-це прислів’я. (Ні) 12.Пісня має музичне звучання. (Так)

image

 

image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

Китайська народна казка “Пензлик Маляна”

imageimageimageТест з варіантами відповідей

 

 

 

image

image

image

image

imageimage

 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

Список використаних джерел:

image

1.     Ніколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В. Зарубіжна література. Підручник для 5 класу для закладів загальної середньої освіти, К.: “Грамота”, 2018.

 

2.     Щурова Т.В. Зарубіжна література. Завдання для тематичного оцінювання. 5 клас. – Х.: “Країна мрій, 2008.

 

3.     Світова література. 5 клас. Хрестоматія / Автор-упоряд. Л. А. Чередник. – Х. : “Ранок”, 2012.

 

4.     http://svitliteraturu.com/

 

5.     https://naurok.com.ua/

 

6.     https://vseosvita.ua/

 

 

imageimage 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Lytvynchuk Iryna
Додано
19 лютого
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку