Повторювально-узагальнюючий, нестандартний урок типу гри “Морський бій” є тематичним оцінюванням з представленої теми. Урок покликаний узагальнити та систематизувати отриманий учнями матеріал з теми, розвивати основні групи компетентностей, розвивати вміння асоціативно мислити, навички зіставлення, порівняння, узагальнення, виховувати любов до природи, музики, літератури, повагу до дорослих, зацікавлення до навчання.
Літературний процес 70-90 років ХІХ століття
(тематичне оцінювання з української літератури, 10 клас)
МЕТА: узагальнити та систематизувати отриманий учнями матеріал з теми, розвивати в учнів основні групи компетентностей, розвивати вміння асоціативно мислити, навички зіставлення, порівняння, узагальнення, виховувати любов до природи, музики, літератури, повагу до дорослих, зацікавлення до навчання.
ТИП УРОКУ: повторювально-узагальнюючий, нестандартний урок типу гри “Морський бій”.
ХІД УРОКУ
І. Вступне слово вчителя. Повідомлення теми та мети уроку-1 хвилина.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Організаційний момент (умови гри, презентація команд) – 3 хвилини.
|
а |
б |
в |
г |
д |
1 |
5 |
10 |
15 |
5 |
10 |
2 |
10 |
5 |
10 |
15 |
15 |
3 |
15 |
10 |
5 |
10 |
15 |
4 |
5 |
15 |
10 |
15 |
10 |
5 |
10 |
15 |
10 |
5 |
5 |
(Додаток 1- зачитуються портрети Омелька Кайдаша, Чіпки, Галі з повісті Панаса Мирного “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”) – 1,5 хвилини.
ІУ. Підсумки уроку. Оголошення результатів, виставлення оцінок.
У. Домашнє завдання.
Відгадати автора
2. “Надворі весна вповні. Куди не глянь – скрізь розвернулося, розпустилося, зацвіло пишним цвітом. Ясне сонце, тепле й привітне, ще не вспіло наложити палючих слідів на землю: як на Великдень дівчина, красується вона в своїм розкішнім убранні. Поле - що безкрає море - скільки зглянеш - розіслало зелений килим, аж сміється в очах. Над ними синім шатром розіпялось небо - погляд так і тоне… З неба, як розтоплене золото, ллється на землю блискучий світ сонця…”
(варіанти запитань)
ДОДАТОК 4
ВІДНОВИТИ РИМИ
(варіанти завдань)
Я не жалуюсь на тебе, доле,
Добре ти вела мене, мов …(мати).
Там, де хліб родити має … (поле),
Мусить плуг квітки з корінням рвати.
Розвійтеся з вітром, листочки … (зівялі),
Розвійтесь, як тихе зітхання,
Незгоєні рани, невтішені жалі,
Завмерлеє в серці… (кохання).
Як почуєш колись край свойого… (вікна),
Що хтось плаче і хлипає важко,
Не тривожся зовсім, не збавляй собі сна,
Не дивися в той бік, моя…(пташко).