Урок Узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.Здоров’я людини

Про матеріал
Матеріал відповідає програмі «ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 5 –9 класи» , яка розроблена на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).(Наказ Міністерстваосвіти і науки Українивід 07.06.2017 № 804). Укладачі програми (2012 р.): Т.Є Бойченко., Т. В. Воронцова, О.Л. Москаленко, В.В Дерев’янко , В.С., Пономаренко, Н. М. Поліщук, С. С. Фіцайло, Над оновленням програми (2017 рік) працювали:О.І.Шиян,Т.Г.Боса,О.А.Спірке,О.І. Шаповал. здоров'я: підручник для 9 класу загальноосвітн. навч. закладів/ Т.Є. Бойченко., І.П. Василашко, О.К. Гурська, М.Б. Польова, Н.С. Коваль,С.А. Попадюк - Київ: Генеза, 2017 . – 144 с.(наказ МОН України від 20.03.2017 № 417)
Перегляд файлу

Урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.

 9 клас. Розділ 1. Здоров’я людини

І-В. Тестування ( початковий та середній рівні).

  1. Феномен у перекладі з грецької мови означає: а) рідкісне явище; б) те, що з’являється; в) те, що зникає.
  2.  У біології  поняття життя визначають як: а) форму існування матерії, ознаками якої є обмін речовин, самооновлення та самовідтворення; б)поняття буття, свідомості, душі, сенсу життя; в) повільний рух життя, який закінчується смертю.
  3. Щомиті людина: а) замислюється над сенсом життя; б) піклується про своє здоров’я; в) обирає самостійно, яке рішення прийняти і як діяти.
  4. Життя кожної людини: а) унікальне й неповторне; б) універсальне; в) узагальнене.
  5. Істотна, невід’ємна, необхідна для забезпеченості цілісності об’єкта або суб’єкта властивість, його частина – це: а) атрибут); б) чинник; в) складова.
  6. Атрибутом життя людини є: а) спадковість; б) здоров’я; в) спосіб життя.
  7. В основі сучасних заходів профілактики, методів зміцнення здоров’я та лікування хвороб лежить: а) змішаний підхід; б) безперервний; в) цілісний або холістичний.
  8.  Спадковість  впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%.
  9. Стан навколишнього середовища впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%.
  10. Поважати себе та інших, стримувати негативні емоції відносяться до навичок:

 а) фізичної складової здоров’я; б) соціальної складової здоров’я; в) психічної та духовної  складової здоров’я.

       11. Виберіть поради, які допоможуть спланувати життя:а) надіятися на друзів;

 б) додержуватися життєвих принципів; в) «плисти за течією»; г) пам’ятати про потреби; д) вірити у власні сили.

12. Кредо в перекладі з латинської мови означає: а) знаю; б) вмію; в) вірю.

Достатній рівень.

Опишіть сфери життя людини.

Високий рівень.

Сформулюйте власне життєве кредо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.

 9 клас. Розділ 1. Здоров’я людини

ІІ-В.  Тестування ( початковий та середній рівні).

  1. Виняткове, незвичайне, рідкісне явище; те, що важко осягнути – це:

а) феномен; б) ноумен; в)атрибут.

2. У філософії та релігії  поняття життя визначають як: а) форму існування матерії, ознаками якої є обмін речовин, самооновлення та самовідтворення; б)поняття буття, свідомості, душі, сенсу життя; в) повільний рух життя, який закінчується смертю.

3. Феномен життя людини може розгадати: а) Бог; б) батьки; в) сама Людина.

4. Унікальність і неповторність життя людини визначається: а) самим життям; б) зовнішністю, характером, вибором життєвого шляху; в) вибором професії.

5. Атрибут у перекладі з латинської мови означає: а) додане; б) забране; в) цілісне.

6. Схема цілісності здоров’я полягає у: а) психічній та духовній складових здоров’я б) соціальній складовій здоров’я; в) психічній та духовній, соціальній, фізичній складових здоров’я.

7. Спосіб життя людини впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%.

8. Медицина  впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%.

 

9. Спілкуватися доброзичливо, учитися сумлінно, поводитися гідно, чемно відносяться до навичок: а) фізичної складової здоров’я; б) соціальної складової здоров’я; в) психічної та духовної  складової здоров’я.

10. Вважають, що в житті кожної людини існує основних  сфер життя: а) 5) б) 3;

в) 8.

11. Особисте переконання, основа світогляду людини – це її: а) принципи; б) кредо;

в) погляди.

12. Виберіть поради, які допоможуть спланувати життя:а) надіятися на друзів;

 б) визначити мету; в) «плисти за течією»; г) уявити бажаний результат; д) дбати про особистий розвиток.

 

Достатній рівень.

Опишіть сфери життя людини.

Високий рівень.

Сформулюйте власне життєве кредо.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Албул Оксана Трифонівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kiriyenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
4542
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку