. Узагальнення та систематизація знань з теми «Числові послідовності» (урок-захист проектів) .
На першому уроці теми «Числові послідовності» вчителем оголошує, що впродовж її вивчення учні готуватимуть проектні роботи і після її завершенню створюють презентацію або постер, захист яких відбудеться на підсумковому уроці. Клас ділиться на три групи, обговорюються всі моменти роботи. Для цього достатньо виділяти 3 - 5 хвилин поточних уроків, щоб з'ясувати хід підготовки, подати джерела інформації і з'ясовувати труднощі, проводити консультації.
Група 1. Історики. Готують завдання , які стали легендами.
Група 2. Практики. Готують завдання з повсякденного життя
Група 3. Сьогодення. Готують завдання ЗНО попередніх років.
Мета уроку: узагальнити знання учнів про послідовності і прогресії; закріпити навички обчислення елементів прогресії, показати практичне застосування теми на прикладах задач із життя та історичних задачах, розглянути завдання ЗНО, що стосуються даної теми, удосконалювати вміння працювати з довідковою літературою, розвивати пізнавальну активність, самостійність, підвищувати інтерес до предмета, розвивати навички самоорганізації, самоконтролю.
Тип уроку: систематизація та узагальнення знань та умінь. (урок-проект).
Наочність та обладнання: підручник, картка самооцінювання, картка рефлексії, комп’ютерна презентація.
Структура уроку.
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
III. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Актуалізація опорних знань («Незакінчене речення»).
V. Повідомлення учнів (захист проектів).
VI. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційний етап
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх працювати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Учитель збирає зошити учнів із виконаною домашньою роботою на перевірку.
ІІІ. Формулювання мети та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Основна дидактична мета уроку та завдання - повторення, узагальнення , систематизація знань, умінь, набутих учнями у ході вивчення теми «Числові послідовності» та використання їх при розв’язуванні різних прикладних задач як історичних, так і сьогодення. Адже математика знаходить застосування в житті, в різних галузях науки й техніки, медицини тощо.
III. Актуалізація опорних знань.
1 Різниця між наступним і попереднім членом арифметичної прогресії називається ...
7. За формулою шукають ...
IV. Захист учнівських проектів (додаток )
VI. Підсумок уроку
1.Завдання «Перевір себе»
2. Рефлексія
VII. Домашнє завдання.
Виконати домашню контрольну роботу на платформі «Мій клас».