Дата: Клас: 7 Предмет:геометрія
Тема. Трикутники, рівність трикутників
Мета:
Тип уроку: повторення, узагальнення і систематизація знань і вмінь.
Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя; картки з індивідуальним завданням
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Взаємоперевірка домашнього завдання за зразком (зразки виконаних вправ заздалегідь приготовані у вигляді роздаткового матеріалу — ксерокопії розв'язаних задач).
III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Основна дидактична мета уроку цілком логічно випливає з усвідомлення місця уроку в темі (урок перед контрольною роботою), тому учні навіть самі зможуть сформулювати завдання для досягнення мети.
Вчитель корегує та конкретизує завдання.
IV. Повторення, систематизація і узагальнення знань учнів
На цьому етапі вчитель має організувати роботу учнів за наведеним нижче планом.
V. Повторення, систематизація і узагальнення вмінь учнів
Робота в групах проводиться за таким планом:
Початковий рівень
Задача 1
Один з кутів трикутника дорівнює 60°, другий – на 20° більший. Визначте градусну міру третього кута.
Задача 2
∆АВС = ∆МSТ. В = 75°, С = 45°, М= 60°. Знайдіть невідомі кути трикутників.
Задача 3
Відрізки МТ і КС перетинаються в точці О. КО = ОС, МО = ОТ, МК = 25см.Знайдіть ТС.
Задача 4
Знайдіть периметр ∆ТОМ, якщо ∆ТОМ = ∆АВС, АВ = 17см, ВС = 15см, АС = 16см.
Достатній рівень
Задача 5
Знайдіть зовнішні кути трикутника, якщо його внутрішні кути пропорційні числам 4, 6 і 8
Високий рівень
Задача 6
У трикутнику АВС проведено медіани АК і ВЕ. Знайдіть АК, якщо ВТ = 26см,
АС = ВС.
VI. Підсумки уроку
На цьому етапі уроку проводиться повторення пройденого матеріалу, під час якого учні мають усвідомити свої прогалини і визначити той матеріал, який потребує додаткового опрацювання.
VII. Домашнє завдання
Як варіант домашнього завдання можна запропонувати учням для виконання домашню контрольну роботу.
Домашня контрольна робота
1