Урок: Узагальнення з теми "Північна Америка"

Про матеріал
Конспект уроку: Узагальнення знань з теми "Північна Америка". Урок проходить у формі гри. В ході уроку учні зможуть узагальнити, систематизувати і розширити знання з теми «Північна Америка»; закріпити практичні навички роботи з картою.
Перегляд файлу

Урок узагальнення знань з теми «Північна Америка»

 Мета: Створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Навчальна мета: узагальнити, систематизувати і розширити знання учнів з теми «Північна Америка»; закріпити практичні навички роботи з картою.

Розвиваюча мета: розвивати уміння користуватись здобутими географічними знаннями; удосконалювати пам’ять, увагу; розвивати інтерес до вивчення географії; розвивати вміння робити висновки.

Виховна мета: виховувати географічну і екологічну культуру; формувати комунікативну компетентність; взаємодопомогу; відповідальність.

Тип уроку: систематизація і узагальнення навчальних досягнень учнів.

Обладнання: інтерактивні вправи, мультимедійні пристрої, презентація.

Форма проведення: урок - гра.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Добрий день діти. Я рада вас вітати на уроці географія.

Хочу всіх попередити, якщо ви почуєте сигнал «Повітряної тривоги»

  • Зберігайте спокій;
  • Відключіться з онлайн уроку;
  • Бережіть себе;
  • Перейдіть у безпечне місце.

Але сподіваюсь, що все буде добре. Бажаю всім нам гарного настрою і плідної

роботи.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Ми маємо і надалі демонструвати усьому світові, що ми є згуртованою та освіченою нацією. Тому наша задача продовжувати вчитись…

Діти скажіть, який материк ми з вами вивчили?    (Північну Америку)

Видатний мислитель Платон сказав: «Гра – це дарунок богів». Грати люблять усі і дорослі і малі. Тому я сьогодні пропоную взяти участь у  інтерактивній грі:  «ЧИ ЗНАЄТЕ  ВИ ПІВНІЧНУ АМЕРИКУ?»

III. Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок.

Інтерактивна - гра №1. (дошка Jamboard)

Ми крокуємо вздовж берегової лінії Північної Америки від Північно-Льодовитого океану за годинниковою стрілкою. Задача учнів розставити географічні об’єкти в правильній послідовності.

Таким чином учні повторили номенклатуру берегової лінії Північної Америки.

Інтерактивна - гра №2 (додаток learningapps)

Гра: «Знайди пару»

Потрібно прочитати опис і додати його до картинки, тобто знайти пару.

Таким чином ми повторим імена дослідників та деякі водні об’єкти Північної Америки.

Інтерактивна - гра №3 (додаток Wordwall)

Третя гра: «Крокуємо по горах та рівнинах». Потрібно використовуючи даний додаток з’єднати назви форм рельєфу з їх місцем знаходження.

Інтерактивна - гра №4. (дошка Jamboard)

На слайді дошки є карта «Природні зони Північної Америки» і представники рослинного і тваринного світу материка. Потрібно картинки рослин і тварин розставити в межі природної зони де вони зустрічаються.

Інтерактивна - гра №5. (дошка Jamboard)

Ми вивчили населення і країни Північної Америки. Задача така: за контурами впізнати країну, і додати до неї назву, столицю, прапор і поданий об’єкт за яким можна впізнати країну. Можливо учень додасть декілька цікавих фактів про країну.

Інтерактивна - гра №6 (додаток Wordwall)

Гра має назву: Географічне лото "Що таке? Хто такий?"

На екрані є віконця, учень називає число, учитель натискає і відкривається слово. Учень пояснює що це. Наприклад: США – країна,  карибу – олень.

Інтерактивна – гра №7 (Презентація Microsoft PowerPoint)

Гра має назву: «Впізнай мене». Учитель читає опис об’єкта, учні називають.

Таким чином ми повторюємо природоохоронні території.

Молодці, впорались із всіма завданнями.

ІV. Рефлексія.

Хмарина слів «Асоціації до теми «Північна Америка».

V. Підбиття підсумків, оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Рефлексія.

1) Хмаринка слів «Асоціації до теми «Олімпійські ігри».

VІ. Підбиття підсумків, оцінювання.

 

 

docx
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку