КЗ «Навчально-виховний комплекс « дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад» № 3»
Кам’янської міської ради
Урок з курсу
«Я д о с л і д ж у ю с в і т»,
проведений в 1-А класі
21 листопада 2019 року
Підготувала
вчитель початкових класів
Павлова Олена Сергіївна
-2019 р.-
Я досліджую світ
Тема. Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проєкт «Домашній улюбленець»
Мета: - формування предметних компетентностей: поглибити знання учнів про домашніх улюбленців, сприяти набуттю комунікативних навичок, розвивати зв’язне мовлення, мислення, творчість,уміння робити висновки, презентувати свою роботу, виховувати любов до тварин.
Обладнання: розмальовки, макет будинку, ноутбук, телевізор, пазли, ляльковий театр, маски, іграшки, лего, картки для читання.
Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь, навичок.
Освітні галузі: природнича, мовно-літературна, математична, мистецька
Хід уроку
І. Вступна частина.
1.1. Організаційний момент.
Девіз уроку: Я – особистість творча.
Я думаю.
Аналізую.
Я висловлюю свої судження.
Я хочу знати!
- настрій по Лего: зелена цеглинка – веселий, червона - сумний
2. Актуалізація опорних знань.
«Мозковий штурм»
3. Повідомлення теми, мети уроку.
4. Вправа «Очікування».
Я очікую від уроку…
ІІ. Основна частина.
2.1. Складання пазлів.
Майже у всіх у вас вдома є домашні улюбленці. Які? Давайте спробуємо їх назвати. А щоб ви не повторювалися у своїх відповідях, у вас по групам є пазли, які ви зараз в групі складете і потім нам назвете, який улюбленець на вашому пазлі.
2.2. План спостереження.
Вдома ви всі спостерігали за своїм домашнім улюбленцем і колективно з батьками писали і малювали свої спостереження. А ті в кого не має ще улюбленця, той презентував свою роботу: у мене ще не має, але я б хотів би мати….
Свої спостереження ви проводили за планом:
2.3. Міні-презентація спостережень дітей.
Все це я скомпонувала в невеличкий міні-проєкт, який має ось такий вигляд: колаж будиночку, де наклеяні всі ваші роботи. В самому будиночку живуть котики, бо їх в нашому класі багато, а на даху, ті тваринки, які в 1-2 родинах живуть.
І зараз я пропоную тим, хто хоче презентувати коротко свою роботу у вигляді рубрики : « Чи знаєте ви, що….», а в кінці з допомогою маски чи лялькового театру, іграшок зобразити свого домашнього улюбленця.
Розповіді дітей
Руханка
2.4. Читання в парах.
Діти, ваші домашні улюбленці часті жителі мультфільмів і казок і для вас вони підготували невеличкі завдання, аби почути, які ви розумники і як ви вже навчилися читати.
Хорове читання в парах слів ( назви предметів, ознаки предметів, дії предметів), усно вставляти пропущені букви.
2.5. Математична розмальовка.
Робота в групах, розв’язування прикладів і розфарбовування.
Презентація своїх робіт.
Фізкультхвилинка з Лего.
2.6. Представлення модного одягу для домашніх тварин.
Так як зараз у нас тиждень з теми «Мода», то пропоную подумати, чи тільки люди можуть одягати модний одяг? ( Відповіді дітей) Пропоную переглянути колекцію модного одягу домашніх улюбленців.
Відео «Модний одяг тварин»
2.7. Робота з Лего.
Скласти в групах домашнього улюбленця: котик, песик, папуга, рибка, морська свинка, шиншила.
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.
3.1. Вежі з цеглинок:
- Чи сподобався урок? Так – зелена цеглинка лего, ні – червона
- Який настрій у вас в кінці уроку? Гарний – голуба цеглинка, сумний – жовта
3. Яке завдання вам було найцікавішим?
4. Оцініть свою роботу на уроці на аркушах самооцінювання.