Урок в 1 класі з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

Про матеріал
Конспект уроку з теми "Спостереження за домашніми тваринами", міні-проєкт. Урок для 1 класу НУШ з використанням ІКТ
Перегляд файлу

КЗ «Навчально-виховний комплекс « дошкільний навчальний заклад -  загальноосвітній навчальний заклад» № 3»

Камянської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

Урок з курсу

«Я   д о с л і д ж у ю   с в і т»,

проведений в 1-А класі

21 листопада 2019 року

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Павлова Олена Сергіївна

 

 

 

 

 

 

 

-2019 р.-


Я досліджую світ

Тема. Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проєкт «Домашній улюбленець»

Мета: - формування предметних компетентностей: поглибити знання учнів про домашніх улюбленців, сприяти набуттю комунікативних навичок, розвивати звязне мовлення, мислення, творчість,уміння робити висновки, презентувати свою роботу, виховувати любов до тварин.

  • Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя, соціальні та громадянські компетентності.

Обладнання: розмальовки, макет будинку, ноутбук, телевізор, пазли, ляльковий театр, маски, іграшки, лего, картки для читання.

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь, навичок.

Освітні галузі: природнича, мовно-літературна, математична, мистецька

Хід уроку

І. Вступна частина.

1.1. Організаційний момент.

Девіз уроку: Я – особистість творча.

Я думаю.

Аналізую.

Я висловлюю свої судження.

Я хочу знати!

- настрій по Лего: зелена цеглинка – веселий, червона - сумний

2.  Актуалізація опорних знань.

«Мозковий штурм»

  • Діти, що таке спостереження? ( Сп.- це метод наукового дослідження, коли здобувають знання про зовнішні сторони, властивості й відносини досліджуваного обєкта)
  • Що означає спостерігати? ( Сп.- це уважно розглядати предмети та зміни, що відбуваються довкола)

3. Повідомлення теми, мети уроку.

4. Вправа «Очікування».

Я очікую від уроку…

 

ІІ. Основна частина.

2.1. Складання пазлів.

Майже у всіх у вас вдома є домашні улюбленці. Які? Давайте спробуємо їх назвати. А щоб ви не повторювалися у своїх відповідях, у вас по групам є пазли, які ви зараз в групі складете і потім нам назвете, який улюбленець на вашому пазлі.

C:\Users\Олена Сергіївна\Desktop\images (5).jpg C:\Users\Олена Сергіївна\Desktop\images (6).jpg C:\Users\Олена Сергіївна\Desktop\завантаження (1).jpg

C:\Users\Олена Сергіївна\Desktop\images (4).jpg  C:\Users\Олена Сергіївна\Desktop\завантаження (2).jpg  C:\Users\Олена Сергіївна\Desktop\images (3).jpg

 

2.2. План спостереження.

Вдома ви всі спостерігали за своїм домашнім улюбленцем і колективно з батьками писали і малювали свої спостереження. А ті в кого не має ще улюбленця, той презентував свою роботу: у мене ще не має, але я б хотів би мати….

Свої спостереження ви проводили за планом:

  1. Назва і кличка тварини
  2. Яка вона за розміром?
  3. Яке забарвлення шерсті чи пір’я?
  4. Що їсть ваш улюбленець?
  5. Як поводиться зі своїми господарями?

 

2.3. Міні-презентація спостережень дітей.

Все це я скомпонувала в невеличкий міні-проєкт, який має ось такий вигляд: колаж будиночку, де наклеяні всі ваші роботи. В самому будиночку живуть котики, бо їх в нашому класі багато, а на даху, ті тваринки, які в 1-2 родинах живуть.

І зараз я пропоную тим, хто хоче презентувати коротко свою роботу у вигляді рубрики : « Чи знаєте ви, що….», а в кінці з допомогою маски чи лялькового театру, іграшок зобразити свого домашнього улюбленця.

Розповіді дітей

 

Руханка

 

 

2.4. Читання в парах.

Діти, ваші домашні улюбленці часті жителі мультфільмів і казок і для вас вони підготували невеличкі завдання, аби почути, які ви розумники і як ви вже навчилися читати.

Хорове читання в парах слів ( назви предметів, ознаки предметів, дії предметів), усно вставляти пропущені букви.

2.5. Математична розмальовка.

Робота в групах, розвязування прикладів і розфарбовування.

Презентація своїх робіт.

Фізкультхвилинка з Лего.

2.6. Представлення модного одягу для домашніх тварин.

 Так як зараз у нас тиждень з теми «Мода», то пропоную подумати, чи тільки люди можуть одягати модний одяг? ( Відповіді дітей) Пропоную переглянути колекцію модного одягу домашніх улюбленців.

Відео «Модний одяг тварин»

2.7. Робота з Лего.

Скласти в групах домашнього улюбленця: котик, песик, папуга, рибка, морська свинка, шиншила.

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

3.1. Вежі з цеглинок:

- Чи сподобався урок? Так – зелена цеглинка лего, ні – червона

 - Який настрій у вас в кінці уроку? Гарний – голуба цеглинка, сумний – жовта

3. Яке завдання вам було найцікавішим?

4. Оцініть свою роботу на уроці на аркушах самооцінювання.

docx
Додано
24 січня 2020
Переглядів
1739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку