Розробка уроку з математики в рамках STEM-проекту "Яблуко". Врахована практична робота учнів по вимірюванню об'єму та маси. Під час уроку відбувається інтеграція таких предметів: математика, природознавство, трудове навчання, читання, Я у світі, основи здоров'я.
Управління освіти Шосткинської міської ради
Шосткинський міський методичний кабінет
Конспект уроку з математики «Величини та їх вимірювання»
в рамках шкільного STEM-ART проекту "Яблуко"
(конкурсний урок на міський фестиваль інноваційних уроків)
4 клас
Дата проведення 08.02.2018 о 09.30
Сухацька Наталія Миколаївна
вчитель початкових класів,
вчитель вищої категорії
комунальної організації
«Шосткинська спеціалізована
школа І ступеня №13
Шосткинської міської ради
Сумської області»
Шостка - 2018
Очікувані результати
S
T
R
E
A
M
Тип уроку: урок-дослідження.
Інновації: STEM- технологія, технологія розвитку К М.
Обладнання: терези, соковижималка, яблука, мірні ємкості.
Інтеграція: математика, читання, природознавство, трудове навчання, я у світі, українська мова, основи здоров’я.
Елементи КМ: «Асоціативний кущ», «Товсті та тонкі питання», робота в групах, робота в парах, вірні та невірні висловлювання, опорні слова.
Регламент уроку: 1. Вступна частина ( до 4хв )
2. Основна частина ( до 30хв )
3. Заключна частина ( до 6хв )
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.
1. Організація класу.
2. Гра «Чарівна скринька»
Вчитель пропонує дітям вгадати, що знаходиться в закритій коробці. Учні можуть ставити питання, але такі, щоб вчитель відповідав лише «Так» чи «Ні». (Метод «Тонкі питання»)
Під час гри учні з’ясовують, що у коробці – яблуко.
3. «Асоціативний кущ»
- Які асоціації виникають у вас коли чуєте слово «Яблуко»?
- Говорячи асоціації використовуйте різні частини мови.
смачне з’їсти
солодке спекти
соковите розрізати
зелене купити
печене зірвати
дослідити
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
- Сьогодні на уроці ви будете дослідниками. Ми проведемо досліди з яблуками, під час яких ви навчитесь практично вимірювати масу та об’єм предметів навколишнього світу. За результатами досліджень створите стіннівку юного дослідника та технологічну карту виготовлення «Яблучної тарілки».
Заготовки для стіннівки.
КАКАРТКА ДОСЛІДНИКА: |
1. Маса одного середнього яблука –
|
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Всього балів:
|
Перш ніж почати роботу, пропоную вам у групах поділити яблуко на 2 частини. ½ змастити соком лимону, а іншу частину залишити просто на тарілці. Через деякий час ми повернемось до них. (Діти виконують роботу). (1 хв)
- Зверніть увагу на ємкості з рідиною, що стоять у мене на столі.
- Як ви думаєте, скільки можна отримати соку з одного яблука? (Діти висловлюють власні припущення)
|
|
ІІІ. ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ
Метод «Вірні та невірні відповіді»
№ |
Питання |
відповідь |
1 |
Маса одного яблука 120г. |
- |
2 |
Яблука корисні фрукти. |
+ |
3 |
Яблука легші за воду. |
+ |
4 |
У яблуках нема повітря |
- |
5 |
Будівельник займається вирощуванням яблунь. |
- |
6 |
Я одного яблука можна отримати 500мл соку. |
- |
7 |
Вивченням корисної їжі займаються дієтологи. |
+ |
8 |
У яблуках багато заліза. |
+ |
9 |
Захистити розрізані яблука від потемніння неможливо. |
- |
10 |
Яблучний сік корисний для організму. |
+ |
11 |
Щоб отримати 1л соку потрібно взяти 100 яблук. |
- |
12 |
Яблука використовують тільки для їжі |
- |
Яблуко
Смачне, корисне
Росте, достигає, падає
Я люблю їсти яблука.
Смакота!
Додаток
Вислови людей різних професій.
1