Урок : "Види манікюру, СПА Манікюр"

Про матеріал
Урок з предмету "Манікюрна справа". Мета уроку: ознайомити учнів з технологією СПА-манікюру, перевірити , закріпити та оцінити знання. Виховувати любов до професії, інтерес до навчального матеріалу. Розвивати увагу, творчу уяву, культуру праці.
Перегляд файлу

Тема: Види манікюру. СПА-манікюр

Мета: ознайомити учнів з технологією СПА-манікюру, перевірити , закріпити та оцінити  знання. Виховувати любов до професії, інтерес до навчального матеріалу.

Розвивати увагу, творчу уяву, культуру праці.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: підручник, науково-популярна література, засоби по догляду за шкірою, роздатковий матеріал ( словник, опорний конспект виконання технології СПА-манікюру, перелік складу інгредієнтів засобів, які використовуються при СПА-манікюрі), робочі зошити.

План уроку.

1. Організаційний момент – (1хв.)

2. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.(8 хв.)

3. Практикум.(30 хв.)

4.Підведеня підсумків (5 хв.)

5. Домашнє завдання.(1 хв.)

Хід уроку.

Перевірка наявності учнів.

Слово вчителя.

 На попередньому уроці ми докладно розглянули основні види  манікюру. Давайте їх зараз згадаємо… Нагадую, що у нас існує правило піднятої руки.

Відповідь учня.

Класичний, європейський, апаратний, гарячий, «Де Люкс» .

Слово вчителя.

На попередньому уроці  ви отримали домашнє завдання: «Зробити презентацію послуги манікюру «Де Люкс». Черговій, зберіть презентації та розташує їх на дошці.

Поки учениця збирає, я повідомлю вам систему оцінювання на сьогоднішньому уроці. Кожен з вас на протягом уроку буде отримувати оцінки, ви їх проставляєте на полях, а потім, в кінці кожен з вас виведе середній свій бал. Наприклад, Оксана на протязі уроку отримує  три оцінки : 10, 8 та 9. Вона їх складає, ділить на

кількість, на 3 та отримує середню оцінку 9 за роботу на уроці.

Альона в нас тільки що дала повну відповідь на питання та вже  отримує свою першу оцінку 10 балів.

У кого є запитання?

Як мені відомо, Таня робила презентацію у електронному варіанті, давайте подивимось, що в неї вийшло…

Перегляд роліка.

Слово вчителя.

Тетяна, якої мети ти хотіла досягнути цією презентацією?

Відповідь учня.

Учениця говорить, що хотіла закріпити технологію виконання парафінотерапії. Та наголосити нате, що завдяки нескладній процедурі можна досягнути того, що шкіра стане м’якою, гладенькою, розгладяться зморшки, підвищиться тунгр шкіри.

Слово вчителя.

А  інші презентації будуть оцінені після детальної  перевірки і оцінки будуть оголошені на наступному уроці.

А зараз ми продовжимо розглядати види манікюру і темою сьогоднішнього нашого уроку буде: «Види манікюру. СПА-манікюр.» Відкрийте зошити та запишіть тему.

(На дошці проектується тема уроку у вигляді слайда).Учні записують у робочі зошити тему уроку.

Слово вчителя.

 1337 по 1453 роки.  Йшла Столітня війна між Англією і Францією . По суті, це була не безперервна війна, а кілька військових кампаній з тривалим перемир'ям.

У маленькому  бельгійському місті під назвою Спа, мінеральні джерела відновлювали сили і заліковували рани стомлених після бойових дій солдатів. Коли війна закінчилася, містечко Спа перетворилося на гостинний курорт, а його назва стала прозивним для позначення подібних оздоровчих містечок. Можна ще довго згадувати легенди, пов'язані з цим словом, але суть SPA від цього не змінюється ...

(Під час розповіді на душку проектуються слайди міста Спа).

Сьогодні курорт Спа ми перенесемо до нашого кабінету.  А зокрема СПА -процедуру для наших рук.

Що ми маємо вивчити, чому навчитися на сьогоднішньому уроці – записано у

 цілях  сьогоднішнього уроку. Давайте поглянемо на дошку.

(На дошці проектується тема уроку).

Ціль уроку:

1.Ознайомитися з технологією СПА-манікюру.

2. Визначити значення та протипоказання СПА-процедури.

3. Виявити дію Спа-манікюру на різні види шкіри.

Слово вчителя.

Як на вашу думку, чи достатньо добре знати теорію, щоб відповісти на всі питання даної теми?

Відповідь учня.

Учениця робить висновок, що теорію треба знати, але найголовніше – що треба все закріпляти на практиці, розглядаючи всі нюанси.

Слово вчителя.

Учениця отримує за відповідну кількість балів..

Домашнім завданням у Аліни була підготовка до виконання практичного завдання і я запрошую її та її клієнта до  демонстраційного столу. Але перш ніж приступити до роботи, давайте згадаємо основні  правила організації робочого місця. Аліна, до тебе,  як до майстра, це запитання.

Відповідь учня.

(Учениця розповідає про те, що поверхні усіх меблів повинні бути добре очищаємі, пристосування у справному вигляді, у майстра повинен бути набір дезінфікуючих засобів. Сам майстер повинен дотримуватися гігієна та  мати охайний зовнішній вигляд. У кожного майстра повинна бути санітарна книжка.)

Слово вчителя.

Учениця отримує за відповідь відповідну кількість балів.

Приступаємо до виконання Спа процедури та починаємо, звичайно з підготовчих робіт. Хто бажає згадати, які підготовчі роботи ми виконуємо при проведенні процедури манікюру?

Відповідь учня.

Миття рук, огляд , дезінфекція рук клієнта та майстра, консультація, дезінфекція інструмента, зняття лаку.

Слово вчителя.

Учениця отримує за відповідь 10 балів.

А як хто вважає, чи є які протипоказання для проведення СПА-процедури?

Відповідь учня.

Відкриті рани, висип, пошкодження шкіри.

Слово вчителя.

Чи є в когось доповнення?

Відповідь учня.

Інфекційні захворювання.

Слово вчителя.

Учениці отримують за відповідь 8 та 10 балів.

Давайте подивимось на дошку та ще раз згадаємо ті захворювання шкіри та нігтів при яких неможливе виконання будь-якого манікюру.

На дошці показані слайди, а учні називають назву та говорять, що це за інфекція.

 

 

http://www.consilium-medicum.com/pics/provisorum/05_02/42.jpghttp://molodayamama.ru/uploads/posts/2008-06/thumbs/1213063175_scabies1.jpghttp://www.skinatlas.com/naillp2.jpghttp://www.krasotamed.ru/images/borodavki.jpghttp://magicnails.ru/wp-content/themes/default/images/onixomicoz3.jpg

 

 

http://i2.guns.ru/forums/icons/forum_pictures/000239/239096.jpghttp://med-service.ru/uploads/posts/1201011032_60120c8693f54128a748cd0e0f9f5408.jpghttp://www.skinatlas.com/repens/pictures/repens1.jpghttp://www.internetdoc.ru/files/internetdoc/images/herpes%20zoster19.preview.jpghttp://dic.academic.ru/pictures/enc_medicine/0283310321.jpg

 

 

 

 

За відповіді учениці отримують відповідні  оцінки.

Слово вчителя.

Ми з вами виконали всі підготовчі роботи, визначилися з видом манікюру (це СПА) і зараз приступаємо до самої процедури і я вам зараз розповім, а Аліна продемонструє виконання технології СПА-манікюру.

(Звучить музика).

За що можна любити свою професію? Вже за це естетичне задоволення…

Подивіться, як гарно виглядає цей набір, як мелодійно звучить його назва «СПА»…

(На дошці проектується абревіатура та її значення).

«Sanitas per  aquas» - «Вода джерело здоров'я» – вигукнув   імператор Нерон, замилувавшись пишнотою римських фонтанів.  Абревіатура цієї фрази і дала назву цілому оздоровчого напрямку. 

(Музика стихає).

В нас багато скляночок і нам потрібно зараз розібратися. Нашому клієнту був заздалегідь зроблений європейский манікюр, тому ми можемо приступити безпосередньо до процедури ексфоліації. Про всяк випадок нагадаю, що ексфоліація – це відшаровування огрубілих клітин шкіри. Якщо хтось забув значення того чи іншого слова – у вас є можливість заглянути до словничка, що лежить як роздатковий матеріал у вас на столі.

СПА-манікюр включає в себе 2 етапи. А перший етап має 2 кроки.

(Учениця демонструє на клієнті дії, про які розповідає вчитель).

(На дошці йде проектування камерою).

 1 крок.

 Наносимо шпателем ексфоліруючі кристали по всій руці до ліктя, звертаючи увагу  на ороговілі ділянки шкіри. Нагадаю, що ми працюємо одноразовим шпателем для запобігання попадання різного вида мікробів не тільки в ємкість, але й на шкіру клієнта та майстра.

2 крок

Не змиваючи, наносимо активатор кристалів. Масажуючими рухами розповсюджуємо активатор по всій руці, покриваємо руку целофановим протектором та надягаємо рукавиці. І залишаємо від 3 до 7 хвилин.

(На дошці проектуються запис двох кроків ).

На першому кроці кристали цитрусової кислоти спочатку працюють на фізичному рівні, поліруючи шкіру, видаляючи неживі клітини.

Другий крок заснован на хімічному пілінзі, при якому кристали фруктової кислоти перетворюються на насичену альфагідрокислотну сироватку, яка проникає глибоко у шкіру та вже діє на клітинному рівні, одночасно поповнюючи запас вітаміна С.

Для чого потрібна ексфоліація? А це потрібно для того, щоб відновити природну гладкість шкіри.

Погляньте на дошку.

(На дошці проектують малюнки).

http://www.nytek.ru/Files/Objects/1278.jpghttp://www.nytek.ru/Files/Objects/1277.jpg

 

 

 

 

 

 

На першому малюнку ми маємо змогу бачити поверхню нашої з вами  шкіри під мікроскопом.  Хочу зауважити, що натуральна шкіра визначена синім кольором.

На другому малюнку – шкіра після ексфоліації – без забруднення та ороговілих клітин.

Давайте повернемось до наших робочих зошитів, знайдемо пункти методики виконання СПА-манікюру.

Перші 4 пункти – виконання європейського манікюру – вам на самостійний запис, а під пунктом 5 та 6 запишемо 2 пункти ексфоліації.

 (Учні роблять запис в робочі зошити)

Доки наш клієнт відпочиває, згадаємо наші з вами уроки з етики і за цей час, коли проходить процедура відшаровування верхньої поверхні шкіри,постараємося визначити актуалізацію психосоціотипа клієнта.

Хто бажає спробувати?  

Відповідь учня

Учениця визначає генофільний психосоціотип клієнта, розповідає про можливі риси характеру, манеру поводження та звички.

(Учениця отримує відповідну оцінку).

Що нам треба зробити, щоб цей клієнт вирішив, що ви саме той майстер, який йому потрібен. Яке наше завдання? Щоб наш клієнт залишився задоволеним, підвищив свій настрій та мав бажання повернутися. Щоб навіть в повітрі вітала турбота про клієнта.

Слово вчителя.

Які методи привертання уваги ми будемо використовувати у розмові для того, щоб цей клієнт став постійним відвідувачем нашого салону.

Відповідь учня.

Учениця відповідає, які методи привертання уваги можна буде використати для клієнта цього психосоціотипа.

(Учениця отримує відповідну оцінку).

Слово вчителя.

(Учениця демонструє на клієнті дії, про які розповідає вчитель).

Підійшов час знімати рукавиці та протектор. Очищуємо руки теплим вологим рушником. Клієнт не повинен вставати, тому, що це не тільки процедура для омолодження рук, але ще й релаксації.

Запишіть це у зошиті під пунктом 8.

(Учні роблять запис у зошиті).

Апогеєм у Спа-манікюрі є розкішний лосьон косметичного рівня, який містить керамічний комплекс, який глибоко зволожує, захищає та омолоджує шкіру.

(Учениця демонструє на клієнті дії, про які розповідає вчитель).

Наносимо лосьон та на 3 хвилини покриваємо руку целофановим протектором.

Запишіть це у зошиті під пунктом 10.

(Учні роблять запис у зошиті).

А зараз зверніть увагу на дошку.

(На дошці проектується мікрорельєф шкіри).

ДОШКА

http://www.akvion.ru/catalog/products/grafikiKutenRU.jpg

http://www.akvion.ru/catalog/products/grafikiKutenRU.jpg

Слово вчителя.

Ми бачимо мікрорельєф шкіри до та після проведення процедури.

Зверніть увагу на розгладження зморшок на поверхні шкіри.

(На дошці проектується стовпчаста діаграма).

http://don-argo.ru/investigation/6/img/dia7.gif

 А на цій стовпчастій діаграмі ми маємо змогу побачити, на скільки покращилися функції шкіри:

Показники водно-ліпідної мантії збільшилися аж на 30%, тобто назва процедури СПА – оздоровлення водою себе виправдовує. Покращилися регенеруючи властивості шкіри (2), антиоксидантний захист (3), стійкість до впливу шкідливих речовин (4).А ще хочу привернути вашу увагу, що кислотно-лужний баланс шкіри (5) залишився незмінним, що дуже важливо.

Завершальним етапом нашого СПА-манікюру є масаж, який повинен тривати не менш 10 хвилин.

(Учениця демонструє на клієнті дії, про які розповідає вчитель).

Поки майстер виконує скорочений масаж, ми приступаємо до закріплення теми.

Пропоную розбитися на 4 групи: 1-2 парта, 3-4…..

Розглянемо 4 ситуації: «До вас прийшов клієнт….»

Зверніть увагу на дошку…

(На дошці спроектовані завдання для 4 груп)

Для 1 групи – з сухою шкірою рук.

Для 2 групи з проблемою задирок на кутикулі.

Для 3 групи – клієнт з великою кількістю зморшок на руках.

Для 4 групи – клієнт з молодою шкірою рук.

Слово вчителя.

В будь-якому кремі знайдуться хімічні речовини, які впливають на шкіру, та покращують її стан.

«Далеко простягає руки хімія у справи людські» казав майже 250 років назад великий вчений Михайло Васильович Ломоносов.

 (На дошці спроектовані портрет Ломоносова його вислів).

Слово вчителя.

Ми не будемо з ним сперечатися і відкриємо конспект уроку № 10 з «Матеріалознавства», тема «Класифікація косметичних засобів» та на основі знань хімічних інгредієнтів та, користуючись роздатковим матеріалом, спробуємо вирішити чи передбачити проблему  клієнта.

Для обговорення  у групах у вас 3 хвилини….

(На дошці спроектовані завдання для 4 груп та секундомір, який відлічує хвилини, звучить легка музика ).

Слово вчителя.

Час вийшов. Перша група відповідає, а інші Слухайте дуже уважно, тому, що зараз 1 група буде оцінювати 2,….

Але треба не тільки поставити оцінку, але й обґрунтувати свої дії. Чому ви поставили саме цю оцінку та доповнити неповну відповідь.

Відповідь учнів.

1 група

Фруктові кислоти  эффективний сильновідшаровуючий засіб.

Огірковий екстракт,  заповнює недолік вітаміну в шкірі, сприяє регенерації клітин. Має зволожуючу і антиоксидантну дію.

Олія з рисових висівок  овочеве масло, яке зберігає вологу в шкірі.

Кератин  білок, здатний утримувати вологу. Створює захисну плівку, перешкоджає втраті вологи.

Пантенол, загоює, зволожує і розгладжує .

Гліцерин  запобігає випаровуванню вологи з поверхні шкіри. Побічний продукт при виробництві мила, натуральний, вологоутримуючий засіб.

Ланолін Ланолін пом'якшуючий  та емульгуючий засіб, що дозволяє змішувати і створювати однорідні консистенції (наприклад, вода + масло). Утримує вологу в шкірі.

2 група

Гліцерин  запобігає випаровуванню вологи з поверхні шкіри. Побічний продукт при виробництві мила, натуральний, вологоутримуючий засіб.

Вітамін Е відновлює оптимальний баланс вологи.  

Олія виноградних кісточок насичена жирними кислотами, живить і розгладжує шкіру.

Додатково

Фруктові кислоти, эффективний сильновідшаровуючий засіб.

Масло рисових висівок  овочеве масло, яке зберігає вологу в шкірі

3 група

Огірковий екстракт, заповнює недолік вітаміну в шкірі, сприяє регенерації клітин. Має зволожуючу і антиоксидантну дію.

Гліцерин, запобігає випаровуванню вологи з поверхні шкіри. Побічний продукт при виробництві мила, натуральний, вологоутримуючий засіб.

Масло рисових висівок, овочеве масло, яке зберігає вологу в шкірі

Масло жожоба містить протеїни, живить, зволожує, захищає шкіру.

Сприяє регенерації найглибших шарів епідермісу, сприяє легкому проникненню речовин в шкіру.    

Фруктові кислоти еффективний сильновідшаровуючий засіб.

Пантенол загоює, зволожує і розгладжує .

4 група

Ланолін  пом'якшуючий  та емульгуючий засіб, що дозволяє змішувати і створювати однорідні консистенції (наприклад, вода + масло). Утримує вологу в шкірі. 

Гліцерин запобігає випаровуванню вологи з поверхні шкіри. Побічний продукт при виробництві мила, натуральний, вологоутримуючий засіб.

Вітамін Е  відновлює оптимальний баланс вологи.  

Фруктові кислоти  эффективний сильновідшаровуючий засіб.

Відповідь учнів по групах.

(Учні виставляють один одному оцінки та коментують їх).

Слово вчителя.

А Зараз наш клієнт, Надія, продемонструє вам різницю шкіри рук до та після процедури. Ми навмисно зробили тільки одну руку, щоб можливо було побачити ефективність процедури.

(Звучить музика).

Быть можно дельным человекам

И думать о красе ногтей:

К чему бесплодно спорить с веком?

І ми не будемо сперечатися з класиком Олександром Сергійовичем Пушкіним і руки Надіїї – тому доказ.

Не забуваємо нагадати нашому клієнту, що в цей день, коли він робив СПА-манікюр, не можна піддавати наші руки великому сонячному впливу, так як ми зробили інтенсивне відшарування шкіри.

За той час, що ми з вами вирішували проблеми наших клієнтів, ви мабуть відчули цитрусовий аромат в повітрі. Це ще одна із послуг у перукарні – аромотерапія, що буде темою одного з наших подальших уроків…Як аромати впливають на настрій людини, яку надають лікувальну чи очищувальну дію, що аромотерапія – це один з методів залучення клієнтів до нашого салону.

Ось ми з вами і закінчили процедуру СПА, в нас залишилися тільки заключні роботи.  Що входить в перелік заключних роботи будь-якого манікюру (вони в нас для будь-якого манікюру  однакові)?

Відповідь учня.

Учень відповідає, що треба домовитися з клієнтом про наступну зустріч, дати рекомендації,провести його, обробити свої руки, простерилізувати інструмент та зробити санітарне прибирання робочого місця.

Слово вчителя

А зараз повернемося до теми нашого сьогоднішнього уроку «СПА-манікюр» і поглянемо поглянемо на дошку…На початку уроку ми ставили перед собою 3 цілі. Давайте подивимось, чи досягли ми своєї мети.

  1.          На уроці ми з вами ознайомилися з технологією Спа_манікюру. Він робиться у декілька етапів.  1 етап   містить в собі 2 кроки. 1 крок: полірування шкіри, видалення неживих клітин за допомогою кристалів цитрусової кислоти .  2 крок -нанесення активатора кристалів. Завдяки йому фруктові кислоти перетворюються  на насичену альфагідрокислотну сироватку, яка проникає глибоко у шкіру та вже діє на клітинному рівні. 2 етап - лосьон косметичного рівня, який містить керамічний комплекс, який глибоко зволожує, захищає та омолоджує шкіру.
  2.          Визначили, що СПА – манікюр оказує омолоджуючу та оздоровлюючу дію.

Визначили протипоказання процедури – грибкові, інфекційні  захворювання, пшкодження шкіри, відкриті рани. Висипи.

  1.  Виявили дію СПА-манікюру на різні види шкіри. Глибоко зволожує, омолоджує, відновлює, захищає.

(На дошці проектуються цілі та їх виконання).

До мене є які-небудь запитання?

Я вважаю, що ми виконали всі задачі, які ставили перед собою на цьому уроці.

Ось ми вже і готові до запису домашнього завдання.

Самостійно, або обмінявшись інформацією між групами, вам необхідно дома заповнити таблицю: «Позитивний вплив СПА-манікюру на шкіру рук» та користуючись роздатковим матеріалом самостійно дописати конспект.

За це завдання ви отримуєте 8 балів (I рівень).

Якщо ви бажаєте вищу оцінку, ви можете зробити презентацію, або, користуючись словником та опорним конспектом скласти тематичний кросворд (II рівень).

(На дошці проектуються рівні оцінювання).

Сьогодні на уроці отримали такі оцінки….

(оголошення оцінок учнів з коментуванням).

Наш урок закінчено,всім дякую за роботу на уроці…

 

1

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку