Методична розробка уроку виробничого навчання за професією "Адміністратор". На сьогодні реклама є потужним інструментом розвитку підприємства і залучення клієнтів. Адміністратор повинен знати як правильно організувати рекламу підприємства, на якому працюватиме, а аткож вміти оформляти і поширювати різну рекламну продукцію. Розробка містить план уроку з лекцією, презентацію до уроку, а також інструкціно технологічну картку оформлення рекламного плакату e програмі Microsoft Office Publisher
ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Група № 2.
Майстер виробничого навчання: Смаглюк Тетяна Петрівна
Професія: Адміністратор
АДМ-4. Маркетингова діяльність підприємства, установи, організації
АДМ-4.2.Організація маркетингової компанії
Тема уроку: Вироблення практичних навичок у виготовленні різних видів рекламиДизайн служвого Мета уроку: повторити правила оформлення рекламної продукції, розвивати навички оформлення рекламних плакатів у програмі Microsoft Publisher, ділове мовлення, естетичний смак, вміння самостійно використовувати здобуті знання; виховувати зацікавленість до професії.
Тип уроку: урок формування навичок
КМЗ: комп'ютери з ОС Windows 7, програма Microsoft Publisher, мультимедійний проектор, локальна мережа, Internet, план уроку, конспект-лекція, роздатковий матеріал, презентація «Основні правила оформлення реклами»
Місце проведення: Комп’ютерна лабораторія
Міжпредметні зв’язки: ППК «Адміністратор»
ХІД УРОКУ
Привітання
Перевірка наявності учнів, їх готовності до уроку, психологічне налаштування на урок (1 хв)
Якщо вас не помітили, ви залишаєтеся ні з чим. Вам треба щоб вас помітили, але без криків і обману.
Ця тема важлива і необхідна для того, щоб бути успішним, отримувати прибутки потрібно вміти розповісти про себе, про послуги які ви надаєте, продати свої послуги і однією з професійних властивостей адміністратора є – вміння залучити якомога більше клієнтів, зацікавити їх разом з цим збільшуються прибутки фірми.
Адміністратор це, і менеджер, і психолог, і дизайнер в одному обличчі. Що ж ще повинен уміти адміністратор? Давайте спробуємо дізнатися. Для цього нам потрібно відгадати ключові слова.
2.1 Перевірка знань учнів:
Перед тим як приступити до вивчення нового матеріалу ми перевіримо як ви знаєте вже пройдений матеріал
І сьогодні ми, повторивши попередній матеріал, отримаємо ключові слова теми уроку. Щоб розгадати ключові слова, я пропоную вам виконати завдання.
Перше - розгадати ребус і отримати три ключові слова.
Друге - розгадати кросворд і отримати ще одне ключове слово.
На розгадування ребусу вам дається 1хвилина
(Для виконання першого завдання групу ділимо на три підгрупи, кожна отримує ребус і розгадують
разом)
|
|
Отже слова які ви отримали _______________________________________________________
Наступне завдання: розгадати кросворд. (розгадують всі разом)
Питання:
1. Документ, який містить опис та підтвердження тих чи інших фактів чи подій
2. Бесіда метою якої є з’ясування обсягу знань у певній галузі, або кругозору взагалі
3. Лист, що є юридичним гарантом виконання викладених у ньому зобов'язань.
4. Документ що встановлює точний перелік необхідних завдань (річні , квартальні, щоденні, денні)
5. Розпорядчий документ, що видається керівником установи у ньому фігурують слова «Призначити», «Перевести»
6. Документ у вигляді короткого текстового повідомлення, який подають в різні ЗМІ, н-д, при необхідності заміщення вакантної посади
7. Документ, що містить коротке повідомлення про якийсь захід і пропозицію взяти у ньому участь Ключове слово ______________________________________________________ Всі слова підказки ми отримали давайте спробуємо скласти тему.
2.2. Повідомлення теми і навчальної мети уроку.
Отже, тема сьогоднішнього уроку: «Вироблення практичних навичок у виготовлені різних видів реклами.»
Уявіть, що Ви, як адміністратор, влаштувалися на роботу в салон краси, який нещодавно відкрився. Потік клієнтів невеликий, про салон мало хто знає. Ваше перше завдання від керівника - оформити рекламний плакат для залучення клієнтів. Що ви зробите? (потрібно виготовити рекламний плакат та іншу рекламну продукцію)
• Що потрібно для виготовлення реклами?
• Як зробити так щоб клієнти зверталися до вас, знали які послуги ви надаєте ?
• То як можна розповісти про своє підприємство, про послуги?
Сьогодні на уроці ми розглянемо правила складання рекламної продукції, пригадаємо, які ж є види реклами і шляхи її розповсюдження, навчимося складати та оформляти рекламний плакат за допомогою програми Microsoft Office Publisher.
2.3. Інструктування учнів по матеріалу уроку (пояснює і демонструє майстер):
Техніка безпеки при роботі на ПК
План:
1. Реклама та її види
2. Основні правила оформлення реклами
3. Оформлення рекламного плаката в програмі Microsoft Publisher
Отже, сьогодні ми поговоримо про важливі моменти успішного оформлення реклами. Як її оформити щоб вона сприймалася, де розташувати з урахуванням різної категорії клієнтів водії, пішоходи і т.д. Я пропоную вам пригадати основні поняття, прослухати невелике лекційне повідомлення про мову кольорів і їх роль у рекламі, після чого пройти практикум «Створення реклами». Бажаю Вам успіху!
(презентація слайд 3-11) 2. Основні правила оформлення реклами.
(презентація слайд 12-14)
2.1 Мова та роль кольору у рекламі
(презентація слайд 15-23)
2.2 Структура реклами
(презентація слайд 24-35)
2.3 Недоліки реклами
(презентація слайд 26-32)
Майстер виконує операції на своєму комп'ютері, з використанням мультимедійного проектора, учні спостерігають і виконують необхідні записи у зошит.
Інструкційно-технологіячна картка № 1
2. ВСТАВКА ГРАФІЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ, АВТОФІГУР.
Інструкційно-технологіячна картка № 1
3. ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТУ ТА РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ.
3. ЗБЕРЕЖЕННЯ ДОКУМЕНТА. ВИХІД З ПРОГРАМИ.
2.4. Закріплення матеріалу вступного інструктажу:
- Ви ще раз прослухали інформацію про правила оформлення реклами, переглянули прийоми роботи в програмі Microsoft Publirher.
- Отже, з яких основних частин складається рекламний плакат?
- Що таке салоган?
- Що таке ехо-фраза?
- Що таке інформаційна частина?
- Що таке довідкова інформація?
- Коли доцільно використовувати на плакатах стрілку вказівник?
- Зараз виконаємо тренувальну вправу.
- Учень, який працюватиме з проектором, буде виконувати роботу і коментувати, а ви повторюватимете дії на своїх робочих місцях.
- На ваших столах є картки-завдання «Тренувальна вправа» і нам необхідно виконати такий рекламний плакат.
- В процесі роботи пам’ятаємо про правила ТБ при роботі на ПК
2.5. Підведення підсумків вступного інструктажу
- Підсумки підводяться за результатами виконаних тренувальних робіт
- Коментуються найбільш поширені помилки (Найкращі роботи можна оцінити)
- Виставити, попередньо, оцінки з мотивацією за відповіді на теоретичні питання і виконання тренувальної вправи. Після виконання практичної роботи вони будуть враховані при виставлені остаточної оцінки.
3.1. Оголошення завантажувального плану, розподіл завдань:
Створити рекламний плакат за ІТК № 1. Малюнок в електронному варіанті знаходяться на диску
- В процесі роботи пам’ятаємо про правила ТБ при роботі з ПК
3.2. Обхід робочих місць учнів:
- перевірка організації робочого місця,
- перевірка дотримання вимог безпеки праці,
- перевірка правильності робочої пози і рухів,
- перевірка правильності користування оргтехнікою,
- перевірка правильності виконання послідовності робіт,
- перевірка правильність використанні прийомів робіт,
- перевірка якості виконання роботи;
3.3. Індивідуальний та колективний інструктаж
- показ, пояснення та доповнення того, що було показано та роз’яснено під час вступного інструктажу, колективний інструктаж проводиться у випадку виявлення під час обходу робочих місць, того факту що учні не зрозуміли завдання.
3.4. Приймання і оцінка виконаних робіт
- Перевірка виконаної роботи, відповіді на додаткові питання, аналіз помилок, шляхи їх усунення, виставлення оцінки з мотивацією
3.5. Прибирання робочих місць
- Завершення роботи ПК, здача завдань практичної роботи у папку
4.1. Підведення підсумків уроку.
4.2. Аналіз виконання робіт:
- Аналіз дотримання правил ТБ та ОП під час роботи на ПК, організації робочих місць якість виконаної роботи;
- дотримання норм часу;
- типові помилки і порушення та методи їх усунення;
- оголошення і мотивація оцінок;
Повторити теоретичний матеріал уроку і створити рекламний плакат навчального закладу
P.S. "Хороші дизайнери рідко стають хорошими рекламістами, оскільки вони захоплюються зовнішньою красою і забувають про продаж продукту"
Прибирання лабораторії.