Урок "Вироблення практичних навичок у виготовленні різних видів реклами"

Про матеріал

Методична розробка уроку виробничого навчання за професією "Адміністратор". На сьогодні реклама є потужним інструментом розвитку підприємства і залучення клієнтів. Адміністратор повинен знати як правильно організувати рекламу підприємства, на якому працюватиме, а аткож вміти оформляти і поширювати різну рекламну продукцію. Розробка містить план уроку з лекцією, презентацію до уроку, а також інструкціно технологічну картку оформлення рекламного плакату e програмі Microsoft Office Publisher

Перегляд файлу



ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ 

Група № 2. 

Майстер виробничого навчання: Смаглюк Тетяна Петрівна

Професія: Адміністратор

АДМ-4. Маркетингова діяльність підприємства, установи, організації

АДМ-4.2.Організація маркетингової компанії 

Тема уроку: Вироблення практичних навичок у виготовленні різних видів рекламиДизайн служвого  Мета уроку: повторити правила оформлення рекламної продукції, розвивати навички оформлення рекламних плакатів у програмі Microsoft  Publisher, ділове мовлення, естетичний смак, вміння самостійно використовувати здобуті знання; виховувати зацікавленість до професії.

Тип уроку: урок формування навичок

КМЗ: комп'ютери з ОС Windows 7, програма  Microsoft Publisher, мультимедійний проектор, локальна мережа, Internet, план уроку, конспект-лекція, роздатковий матеріал, презентація «Основні правила оформлення реклами»

Місце проведення: Комп’ютерна лабораторія

Міжпредметні зв’язки: ППК «Адміністратор»

 

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА 

Привітання

Перевірка наявності учнів, їх готовності до уроку, психологічне налаштування на урок (1 хв)       

             

ІІ. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ 

Якщо вас не помітили, ви залишаєтеся ні з чим. Вам треба щоб вас помітили, але без криків і обману. 

 

Ця тема важлива і необхідна для того, щоб бути успішним, отримувати прибутки потрібно вміти розповісти про себе, про послуги які ви надаєте, продати свої послуги і однією з професійних властивостей адміністратора є – вміння залучити якомога більше клієнтів, зацікавити їх разом з цим збільшуються прибутки фірми. 

Адміністратор це, і менеджер, і психолог, і дизайнер в одному обличчі. Що ж ще повинен уміти адміністратор? Давайте спробуємо дізнатися. Для цього нам потрібно відгадати ключові слова. 

 

2.1 Перевірка знань учнів:

 

Перед тим як приступити до вивчення нового матеріалу ми перевіримо як ви знаєте вже пройдений матеріал

І сьогодні ми, повторивши попередній матеріал, отримаємо ключові слова теми уроку. Щоб розгадати ключові слова, я пропоную вам виконати завдання. 

Перше - розгадати ребус і отримати три ключові слова.

Друге - розгадати кросворд і отримати ще одне ключове слово.

На розгадування ребусу вам дається 1хвилина

 

(Для виконання першого завдання групу ділимо на три підгрупи, кожна отримує ребус і розгадують

разом)

 

Отже слова які ви отримали _______________________________________________________

 

Наступне завдання: розгадати кросворд.  (розгадують всі разом)

 

Питання: 

1.    Документ, який містить опис та підтвердження тих чи інших фактів чи подій

2.    Бесіда метою якої є з’ясування обсягу знань у певній галузі, або кругозору взагалі

3.    Лист, що є юридичним гарантом виконання викладених у ньому зобов'язань. 

4.    Документ що встановлює точний перелік необхідних завдань (річні , квартальні, щоденні, денні)

5.    Розпорядчий документ, що видається керівником установи у ньому фігурують слова «Призначити», «Перевести»

6.    Документ у вигляді короткого текстового повідомлення, який подають в різні ЗМІ, н-д,  при необхідності заміщення вакантної посади

7.    Документ, що містить коротке повідомлення про якийсь захід і пропозицію взяти у ньому участь Ключове  слово ______________________________________________________ Всі слова підказки ми отримали давайте спробуємо скласти тему. 

 

2.2. Повідомлення теми і навчальної мети уроку

 

Отже, тема сьогоднішнього уроку: «Вироблення практичних навичок у виготовлені різних видів реклами.»

 

Уявіть, що Ви, як адміністратор, влаштувалися  на роботу в салон краси, який нещодавно відкрився. Потік клієнтів невеликий, про салон мало хто знає. Ваше перше завдання від керівника -  оформити рекламний плакат для залучення клієнтів.  Що ви зробите? (потрібно виготовити рекламний плакат та іншу рекламну продукцію) 

 

Питання майстра

     Що потрібно для виготовлення реклами? 

     Як зробити так щоб клієнти зверталися до вас, знали які послуги ви надаєте ?  

     То як можна розповісти про своє підприємство, про послуги?

 

Сьогодні на уроці ми розглянемо правила складання рекламної продукції, пригадаємо, які ж є види реклами і шляхи її розповсюдження, навчимося складати та оформляти рекламний плакат за допомогою програми Microsoft Office Publisher.

 

2.3. Інструктування учнів по матеріалу уроку (пояснює і демонструє майстер):

         Техніка безпеки при роботі на ПК

 

                                                                                     План:

1.  Реклама та її види 

2.  Основні правила оформлення реклами

3.  Оформлення рекламного плаката в програмі    Microsoft Publisher

 

Отже,  сьогодні ми  поговоримо про важливі моменти успішного оформлення реклами. Як її оформити щоб вона сприймалася, де розташувати з урахуванням різної категорії клієнтів водії, пішоходи і т.д.  Я пропоную вам пригадати основні поняття, прослухати невелике лекційне повідомлення про мову кольорів і їх роль у рекламі, після чого  пройти практикум «Створення реклами». Бажаю Вам успіху!

 

1. Реклама та її види 

(презентація слайд 3-11) 2. Основні правила оформлення реклами.

(презентація слайд 12-14)

2.1 Мова та роль кольору у рекламі 

(презентація слайд 15-23)

2.2 Структура реклами 

(презентація слайд 24-35)

2.3 Недоліки реклами 

(презентація слайд 26-32)

3. Практичне використання програми Microsoft Office Publisher

Майстер  виконує операції  на своєму комп'ютері, з використанням мультимедійного проектора, учні спостерігають і виконують необхідні записи у зошит.

 

І. ЗАПУСК  ПРОГРАМИ 

Інструкційно-технологіячна картка № 1

 

2.  ВСТАВКА ГРАФІЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ, АВТОФІГУР.   

Інструкційно-технологіячна картка № 1

 

3.  ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТУ ТА РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ.

Інструкційно-технологіячна картка № 1

 

 

3. ЗБЕРЕЖЕННЯ ДОКУМЕНТА. ВИХІД З ПРОГРАМИ.

 

2.4. Закріплення матеріалу вступного інструктажу:

Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці та обговорення типових помилок 

-    Ви ще раз прослухали інформацію про правила оформлення реклами, переглянули прийоми роботи в програмі Microsoft Publirher. 

-    Отже, з яких основних частин складається рекламний плакат? 

-    Що таке салоган?

-    Що таке ехо-фраза?

-    Що таке інформаційна частина?

-    Що таке довідкова інформація?

-    Коли доцільно використовувати  на плакатах стрілку вказівник?

-    Зараз   виконаємо тренувальну вправу.

-    Учень,             який працюватиме    з проектором,            буде виконувати       роботу            і коментувати, а          ви повторюватимете дії на своїх робочих місцях.

-    На ваших столах є картки-завдання «Тренувальна вправа» і нам           необхідно виконати             такий рекламний плакат.

 

-    В         процесі           роботи пам’ятаємо    про правила ТБ при роботі на ПК

 

2.5. Підведення підсумків вступного інструктажу 

-    Підсумки підводяться за результатами виконаних тренувальних робіт

-    Коментуються найбільш поширені помилки (Найкращі роботи можна оцінити)

-    Виставити, попередньо, оцінки з мотивацією за відповіді на теоретичні питання і виконання тренувальної вправи. Після виконання практичної роботи вони будуть враховані при виставлені остаточної оцінки.

 

ІІІ. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ  

 

3.1.  Оголошення завантажувального плану, розподіл завдань:

Створити рекламний плакат за ІТК № 1.  Малюнок в електронному варіанті знаходяться на диску

D:\ЗАВДАННЯ\РЕКЛАМА

-             В процесі роботи пам’ятаємо про правила ТБ при роботі з ПК

 

3.2. Обхід робочих місць учнів:

-             перевірка організації робочого місця, 

-             перевірка дотримання вимог безпеки праці, 

-             перевірка правильності робочої пози і рухів, 

-             перевірка правильності користування оргтехнікою, 

-             перевірка правильності виконання послідовності робіт, 

-             перевірка правильність використанні прийомів робіт, 

-             перевірка якості виконання роботи;

 

3.3. Індивідуальний та колективний інструктаж

-             показ, пояснення та доповнення того, що було показано та роз’яснено під час вступного інструктажу, колективний інструктаж проводиться у випадку виявлення під час обходу робочих місць, того факту що учні не зрозуміли завдання.

 

3.4. Приймання і оцінка виконаних робіт

-             Перевірка виконаної роботи, відповіді на додаткові питання, аналіз помилок, шляхи їх усунення, виставлення оцінки з мотивацією

 

3.5. Прибирання робочих місць

-             Завершення роботи ПК, здача завдань практичної роботи у папку

 

IV. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ 

4.1. Підведення підсумків уроку.

4.2. Аналіз виконання робіт:

-    Аналіз дотримання правил ТБ та ОП під час роботи на ПК, організації робочих місць якість виконаної роботи; 

-    дотримання норм часу;

-    типові помилки і порушення та методи їх усунення; 

-    оголошення і мотивація оцінок;  

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

Повторити теоретичний матеріал уроку і створити рекламний плакат навчального закладу

 

 

P.S. "Хороші дизайнери рідко стають хорошими рекламістами, оскільки вони захоплюються зовнішньою красою і забувають про продаж продукту" 

Прибирання лабораторії.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дубровіна Жанна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
1124
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку