Урок виробничого навчання

Про матеріал
Матеріали для проведення уроків виробничого навчання з професії кухар третього розряду
Перегляд файлу

 

Міністерство освіти і науки України

Полтавська обласна державна адміністрація

Департамент освіти і науки.

 Полтавської обласної державної адміністрації

Державний професійно–технічний навчальний заклад

 «Полтавське вище професійне училище ім. А.О. Чепіги»

 

 

 

 

Відкритий урок виробничого навчання на тему:

 

«Приготування вареників з різними начинками»

 

 

 

 

 

Майстер в/н Спорник Л.В.

 

Полтава 2020 р.

                                                                                  

 

 

 

 

 

 

                                                                                     «Затверджую»

Старший майстер

Красноход Н.І.

ПЛАН   УРОКУ

Виробничого навчання

Групи №118 Полтавського ВПУ ім. А.О.Чепіги

21 січня 2020року

Тема: «Приготування прісного тіста та виробів з нього»

Тема уроку: «Приготування вареників з різними начинками»

Мета уроку:

навчальна - навчити учнів правильних прийомів при приготуванні вареників з різними начинками;

розвиваюча - розвинути в учнів естетичний смак, вміння та навички самовдосконалення в обраній професії;

виховна - виховати в учнів повагу до праці, обраної професії, сумлінності, ініціативи, відповідальності за раціональне використання сировини, бережливе ставлення до витрачання електроенергії, води.

Очікуваний результат: учні повинні навчитися підбирати сировину та уміти застосовувати правильні прийоми при приготуванні вареників із різними начинками.

Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь і навичок при виконанні навчально - виробничих робіт.

Вид уроку: виконання індивідуальних робіт та аналіз конкретних ситуацій.

Методи: поєднання словесних методів, практичних, репродуктивних та проблемно-розвиваючих.

Дидактичне забезпечення: інструкційні та технологічні карти, наочні посібники, ілюстрації, схеми, натуральні зразки, презентація в програмі Power Point.

Матеріально-технічне забезпечення:

Обладнання:електроплита, виробничі столи, мийні ванни, стаціонарні казани, настільні циферблатні ваги.

Посуд та інвентар:наплитні казани, каструлі, сотейники, друшляки, , ножі кухарської трійки, сито, шумівки, дерев’яні копистки, кухарські лопатки, вилки, ложки, тісторізи, качалки, мірні стакани, миски різної ємкості.

Сировина: згідно технологічних карт.

Міжпредметні зв’язки: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Охорона праці», «Організація виробництва та обслуговування», «Основи санітарії та гігієни».

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

1.1. Перевірка учнів згідно зі списом.

1.2. Перевірка готовності учнів до уроку;

1.3опуск із охорони праці.

ІІ. Вступний інструктаж

2.1 Актуалізація опорних знань

2.2 Мотивація навчальної діяльності:

2.3 Пояснення нового матеріалу та способів виконання практичних робіт

2.4 Закріплення нового навчального матеріалу

III Поточний інструктаж

3.1 Формування вмінь та навичок у процесі самостійної роботи учнів:

3.2 Розміщення учнів на робочих місцях.

3.3 Видача завдань учням: згідно технологічної карти

Завдання на урок приготувати та подати по 2 порції вареників з сирною начинкою.

Діяльність учнів

Діяльність майстра

1. Організація робочого місця, підбір посуду і пристосувань.

1. Обхід з метою перевірки правильності організації робочого місця.

2. Зважування продуктів.

2. Спостереження за діяльністю учнів.

3. Первинна обробка продуктів, самоконтроль % відходів (при необхідності - довложення сировини до норми).

3. Обхід з метою контролю правильності виконання трудових прийомів і операцій. При необхідності - індивідуальне інструктування і показ.

4. Приготування прісного тіста.

4. Обхід з метою контролю дотримання технологічної послідовності.

5. Приготування фаршу.

5. Обхід з метою контролю дотримання технологічної послідовності. При необхідності - індивідуальне інструктування і показ.

6. Порціювання напівфабрикатів.   Самоконтроль норм виходу.

6. Спостереження за діяльністю учнів.

7. Формування виробів.

7. Обхід з метою контролю правильності виконання трудових прийомів формування. При необхідності - індивідуальне інструктування і показ.

8. Варіння виробів.

8. Обхід з метою контролю дотримання правил техніки безпеки.

9. Оформлення страви.

9. Показ елементів оформлення при подачі страв.

10. Подача страви.

10. Ухвалення робіт. Бракераж готових виробів.   Оцінка якості.

Перевірка майстром виконаного завдання учнями.

IV Заключний інструктаж:

  •          - повідомлення про досягнення мети уроку;
  •          - аналіз уміння виконувати виробничі роботи самостійно з використанням  технологічної карти;
  •          - розбір типових помилок при виконанні учбово-виробничих робіт при самостійній роботі учнями та способи їх усунення.
  •          (приготуванні вареників з сиром);
  •          - демонстрація кращих робіт;
  •          - оцінка роботи учнів, коментарі (виділення учнів, які досягли найкращих результатів на уроці);
  •          - повідомлення теми наступного уроку;
  •          - видача домашнього завдання;
  •          - прибирання учнями робочих місць.

V Видача домашнього завдання: дати відповіді на тестові завдання з теми: «Приготування прісного тіста та виробів з нього»

Список основної та додаткової літератури:

  1.               Абельмас Н.В. Українська кухня. Найсмачніші страви на святковому столі: - Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2004.-368с.
  2.               Васильчик М.В, Винокуров В.Є. Основи охорони праці: - К. «Просвіта»,1997р
  3.               Доцяк В.С. Українська кухня: Підручник:-Львів: «Оріяна - Нова», 1998.- 547 с.
  4.               Олійник О.М. Основи фізіології, санітарії та гігієни харчування. - Львів: Оріяна-Нова,1998.-124с.
  5.               Старовойт Л.Я, Косовенко М.С., Смирнова Ж.М. Кулінарія: Підручник: - К.: Вища шк., 1992.- 270 с.
docx
Додано
10 вересня 2020
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку