Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «С.О. Скворцова та О.В. Онопрієнко»
Тема. Вивчаємо число і цифру 6.
Мета: формувати поняття про число як про кількісну характеристику класу скінченних еквівалентних множин. Актуалізувати вміння порівнювати предметні множини; формувати поняття про число 6; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 6;
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Продзвенів уже дзвінок,
починається урок.
Приготуйте без мороки
Все, що треба до уроку.
Книжку, зошит, ручку, олівці.
Приготувались?
Молодці!
Все у нас уже на місці,
залишилось тільки сісти!
Сядьте, дітки, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько.
Голову вище підніміть,
Плечі свої розведіть.
Всі на мене подивіться,
і приємно посміхніться!
Створення позитивного психологічного клімату класу.
ІІ. Корекція і закріплення знань.
1.Гра «Мікрофон»
2.Віршовані задачі.
Три веселі киці
Грались на травиці.
Рижик теж до них прибіг.
Скільки стало кицьок усіх?
Є в зайчихи 5 малят -
Неслухняних зайченят.
На обід їх мати зве.
Три прийшли.
А скільки йде?
До Лісової Школи на урок
Прийшло троє зайченят і троє білченят.
Скільки учнів прийшло на урок?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Цифра шість, як бегемотик,
Має кругленький животик.
Ну, а шийка, як дуга,
Вліво зігнута вона.
Як одержати наступне і попереднє число.
Раз, два, три, чотири, п’ять
Вмієм пальці рахувать.
Це дідусь, а це – бабуся,
Це татусь, а це - матуся.
А малюк звичайно я.
Ось і вся моя сім’я.
Коло, квадрат, прямокутник, ромб, трикутник, шестикутник.
Був собі гострокутний Трикутник. Він завжди вихвалявся своїми гострими кутами, що ніби вони найчастіше застосовуються скрізь і саме з допомогою них можна проникнути скрізь без перешкод. Одного разу в гості до трикутників завітала Ножиці. Перед ними знову почав вихвалятися Трикутник: «Бачите, який я мудрий, хитрий, багатий, швидкий, активний – майже всемогутній. У мене є сторони, кути, всі мої висоти, медіани, бісектриси я ношу в собі, а не так, як тупокутній трикутник інколи виставляє свої висоти за межі фігури».
А Ножиці слухали і вирішили провчити хвалька. Коли Трикутник заснув Ножиці відрізали йому кожен кут і перетворили його у шестикутник з усіма тупими кутами. «Тепер він нікуди не зможе всунути свого гострого носа», - подумали Ножиці. І дійсно, коли Трикутник прокинувся, то був дуже здивований своїм зовнішнім виглядом. Та побачивши себе почав ще більше хвалитися своєю великою кількістю сторін, кутів та діагоналей.
В черговий раз, коли Трикутник знову заснув Ножиці перетворили його у круг. «Вихвалявся ти, що у тебе все є, тож будь тепер Кругом назавжди, щоб не міг хвалитися великою кількістю своїх елементів та гострими кутами. Тепер у тебе не буде жодного кута», - радісно сказали Ножиці і попрямували до інших фігур шукати подібного хвалька.
ІУ. Закріплення знань.
4, 1, 6, 3, 3, 5.
Рефлексія