Тема: Дії з іменованими числами. Розвязування задач, вирази на порядок дій.( № 640 -649 ( за підручником Н.П.Листопад)
Очікувані результати
Після цього уроку учні/учениці зможуть:
- обчислювати вирази на порядок дій ;
План змісту уроку
1.Знаходження значень виразів на множення іменованих чисел на двоцифрове.
2. Обчислювати вирази.
3.Розв’язання складені задачі на зведення до одиниці.
Регламент уроку
1. Вступна частина – до 7хвилин.
2.Основна частина- до26хвилин.
3.Заключна частина – до 7 хвилин.
Організація пізнавальної діяльності учнів
І.Основна частина
1.Тестування ( слайди)
а) 7236 кг =72ц 36 кг
б)8ц 2кг> 8ц20кг
в)4 дм8см < 4дм70см
а) 39км60м+6км109м=45км79м
б) 39км60м+6км109м=45км169м
в) 39км60м+6км109м=45км709м
а) 256грн 7к
б)2грн 567к
в) 25грн 67к
45грн 20к · 2
а) 85грн 40к
б) 90грн 40 к
в) 904 грн 00к
а) 150 см
б)50 с
в) 5 см
4грн 42 к, 5678 к, 829 грн, 54 ц 78 кг.
2. Робота в парах. Усна лічба № 641
Переходячи до нового матеріалу, вчитель зазначає, що зараз учням потрібно буде здогадатися, про що буде наступна тема.
ІІ. Вступна частина
Повідомлення теми уроку.
Вправа « Очікування від уроку».
І-в -1 рядок ІІ-в – 2 рядок
Скласти короткий запис умови , розв’язати задачу.
Фізкультхвилинка
- На скільки більше кілограмів печива продали другого дня, ніж першого?
а) ( 13-7)·45
б) (13+7) ·45
в)(13·45) – (7·45)
2) Який вираз підходить даному запитанню? Обгрунтуй відповідь.
- Скільки всього кілограмів продали за 2 дні?
а) ( 13-7) ·45
б) (13+7)·45
в)(13·45) + (7·45)
4. Самостійна робота
а) № 643 обчислити вирази.
б) № 646 розв’язати задачу
ІІІ . Підсумкова частина
Метод « Мікрофон»
- Де можна застосувати набуті знання в житті?
- Сьогодні на уроці я дізнався( дізналася)…
- Найцікавішим було завдання…
- Я зрозумів( зрозуміла) ,що…