Урок вивчення нового матеріалу

Про матеріал
Інтерактивні форми роботи( уроки з критичного мислення) на уроках математики.
Перегляд файлу

Тема: Дії з іменованими числами. Розвязування задач, вирази на порядок дій.( № 640 -649    ( за підручником Н.П.Листопад)

      Очікувані результати

Після цього уроку учні/учениці зможуть:

  • знаходити значення виразів  на множення іменованих чисел на двоцифрове; 

-    обчислювати  вирази на порядок дій  ;

  • порівняти два типи  складених задач на зведення до одиниці;
  • формулювати своє ставлення до теми, що вивчається, доводити свою точку зору;
  • висловлювати судження щодо важливості набутих знань у житті;
  • вмітимуть співпрацювати з іншими, вирішуючи певні проблеми.

                        

                        План змісту уроку

1.Знаходження значень виразів  на множення  іменованих чисел на двоцифрове.

2. Обчислювати  вирази.

3.Розв’язання складені  задачі на зведення до одиниці.

                                           Регламент уроку

     1. Вступна частина – до 7хвилин.

2.Основна частина- до26хвилин.

     3.Заключна частина – до 7 хвилин.

    Організація пізнавальної діяльності учнів

І.Основна частина

1.Тестування ( слайди)

  • Яка нерівність буде правильною?

а) 7236 кг =72ц 36 кг

б)8ц 2кг>  8ц20кг

в)4 дм8см < 4дм70см

  • Яка нерівність буде правильною?

а) 39км60м+6км109м=45км79м

б) 39км60м+6км109м=45км169м

в) 39км60м+6км109м=45км709м

  • 2567копійок це:

а) 256грн 7к

б)2грн 567к

в) 25грн 67к

  • Який добуток вірний?

45грн 20к · 2

а) 85грн 40к

б) 90грн 40 к

в) 904 грн 00к

 

  • Довжина прямокутника 15 см, ширина 10 см . Знайди периметр?

а) 150 см

б)50 с

 в) 5 см

  • Знайди зайве число.

4грн 42 к, 5678 к, 829 грн, 54 ц 78 кг.

 

 

2.  Робота в парах. Усна лічба № 641

Переходячи до нового матеріалу, вчитель зазначає, що зараз учням потрібно буде здогадатися, про що буде наступна тема.

 

ІІ. Вступна  частина

 Повідомлення теми  уроку.

Вправа « Очікування від уроку».

  1. Ознайомлення з різними способами обчислення і складання алгоритма обчислення множення іменованого числа на одноцифрове число.
  2. Закріплення обчислювальних навичок .№ 642

І-в -1 рядок            ІІ-в – 2 рядок

  1. Робота в групах. № 644.

Скласти короткий запис умови , розв’язати задачу.

Фізкультхвилинка

  1. Робота над задачами. № 645
  1. Який вираз підходить даному запитанню? Обгрунтуй відповідь.

- На скільки більше кілограмів печива продали другого дня, ніж першого?

а) ( 13-7)·45     

б) (13+7) ·45

в)(13·45) – (7·45)

                2) Який вираз підходить даному запитанню? Обгрунтуй відповідь.

               -   Скільки всього кілограмів продали за 2 дні?

                    а) ( 13-7) ·45

                    б) (13+7)·45

                     в)(13·45) + (7·45)

 

                 4. Самостійна робота

               а) № 643 обчислити вирази.

               б)  № 646 розв’язати задачу

 

   ІІІ . Підсумкова частина

   Метод « Мікрофон»

 

- Де можна застосувати набуті знання в житті?

-  Сьогодні на уроці я  дізнався( дізналася)…

-  Найцікавішим було завдання

- Я зрозумів( зрозуміла) ,що…

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
27 січня 2020
Переглядів
730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку