19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Урок вивчення нового матеріалу "Степи України"

Про матеріал
урок містить в собі завдання, схеми, малюнки, цікаву інформацію про степи України
Перегляд файлу

Тип матеріалу: 

Конспект уроку

Предмет: 

Географія

Навчальний рівень: 

Школа

8 клас

 

План – конспект уроку географії для учнів  8 кл вчителя географії, вищої категорії Запорізького колегіуму «Елінт»  Гери О. М.

Тема уроку: Фізико – географічне районування України: степ

Мета уроку:

Ознайомити учнів з відомостями  про положення в межах країни та особливо­сті зони степу, продовжити формувати вміння працювати з картографічними матеріалами на прикладі карти фізико-географічного районування, поглибити вміння працювати самостійно та в групах  з те­матичними картами рельєфу, клімату; продовжити формувати вміння працювати з різними джерелами інформації; продовжувати роботу щодо формування навичок високого мислення; удосконалення умінь та навичок щодо комплексного характеризування географічних об’єк­тів (на прикладі природної зони); сприяти формуванню кооперативних навичок навчання, вміння виступати перед аудиторією.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу з використанням елементів інтерактивної дошки

Обладнання: атлас «Географія України» для 8 кл, підручник «Географія України» 8 кл, інтерактивні завдання

Поняття з попередніх тем: рельєф, тектоніка, клімат, рослинність, лісостеп

Хід уроку

Організаційний момент.

Повторення домашнього завдання:

1 завдання – Знайти відповідність та пояснити географічні терміни

2 завдання – Розставити фізико – географічні області Лісостепу з ЗХ на СХ

3 завдання – Зєднати правильно данні та пояснити, чому саме так?

Мотивація навчальної діяльності.

Прослухати уривок з твору «Тарас Бульба» В. Гоголя та дати відповіді:

1. Про яку природну зону йде мова?

2. По якому опису ви дізнались про територію?

«На цій місцевості немає ні швидкоплинних річок, ні високих гір, ні непрохідних лісів. Зате є рівнина і простір до самого горизонту. Особливо гарно тут навесні. Ось уявіть собі: яскраві, духмяні квіти, величезне блакитне шатро неба, безмежний простір і лагідний, теплий вітер, що вільно гуляє від горизонту до горизонту. Але не тільки весна, а й пекуче літнє сонце, і снігові заметілі взимку, і навіть осіння негода, все подобається людям, які живуть тут.»

 

Відповідь: степ

Отже, тема уроку з розділу «Фізико – географічне районування України»

Степи України

На карті «Фізико – географічне районування України» учні разом з вчителем визначають місце розташування Степової природної зони України

Використовуючи всі карти атласу та матеріал підручника,  учні працюють самостійно над певними питаннями в 6 групах, згідно плану:

1 група – географічне положення природної зони

Тези виступів:

2 група – рельєф та корисні копалини степу

Тези виступів:

3 група – рельєф та корисні копалині степу

Тези виступів:

4 група – клімат та внутрішні води степу

Тези виступів:

5 група – грунти природної зони та їх родючість

Тези виступів:

6 група – рослинний  та тваринний світ природної зони

Тези виступів:

Вчитель: Ви ознайомились з характеристикою степу України

Дайте відповіді на запитання:

1. Чому говорять, що для рослинності Степу характерна епізодичність або сезонність в життєвому процесі?

2. Як це пов’язано з кліматом Степу? Назвати приклади рослин.

3. Як рельєф Степу залежить від його географічного положення?

 

Користуючись картою «Ландшафти України» назвати характерні ПТК Степу

Завдання випереджального характеру. Що таке Степ сьогодні для людини?

Підсумок уроку та повторення:

1 завдання – вставити пропущені слова

2 завдання – знайти помилки в схемі

3 завдання – географічний тест з теми «Степ України»

 

Домашнє завдання:

1. Прочитати матеріал параграфу з використанням карт атласу «Атлас з географії» 8 кл

2. Знайти риси схожості в характеристиці Лісостепу та Степу, пояснити причини схожості

Використанні джерела:

1. Атлас з географії  України 8 кл

2.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BF

3.https://www.google.com/search?q=%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BF&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjtuS9gs3gAhWrp4sKHXnxAr0Q_AUIDigB&biw=1164&bih=598&dpr=1.1

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку