ТКІ-б з основ здоров’я в 7 класі Дата
Тема. Вплив комерційної реклами на здоров’я
Мета. сформувати в учнів уявлення про рекламу, познайомити з видами
реклами, пояснити, як реклама може вплинути на рішення і поведінку людини. Вчити критично ставитися до реклами, приймати правильні самостійні рішення. Розвивати уважність, мислення, вміння аналізувати,
робити висновки. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Очікувані результати. Учні зможуть критично ставитися до реклами, приймати правильні самостійні рішення. Розвивати уважність, мислення, вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Обладнання. Ноутбук, презентація, підручник, роздатковий матеріал, альбом, олівці
Етапип |
Зміст роботи |
Діяльність учнів |
Ключові та предметні компетенції, наскрізні змістові лінії |
І – виклад нового матеріалу |
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Гра «Магазин» Покласти на стіл банан, яблуко, насіння, пачку печива, сік і певний невідомий предмет, загорнутий в кольоровий пакетик. Запропонувати учням «купити» для себе продукти. - Який товар ви б купили? Поясніть свій вибір. - А чому ніхто з вас не купив би ось цей пакетик? (Ми не знаємо, що в ньому) - А якщо я скажу, що в пакеті дуже смачна цукерка, її смак неповторний. Хто побажає придбати цей товар? - Чому ви змінили свою думку? (Отримали інформацію про товар) - Тобто, інформація про товар, реклама, вплинула на ваш вибір ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.
ІV. Вивчення нового матеріалу. V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого. |
Учні відповідають на питання вчителя
Учні записують тему і план уроку; прослуховують інформацію вчителя |
Здоров’я зберігаюча
Комунікатив-на
Інформацій-но-цифрова, спілкування державною мовою |
ІІ – само- заглиблення |
І. Постановка й вибір завдань. Самостійно опрацюйте матеріал параграфа
ІІ. Дайте визначення наступним термінам і запишіть їх у словнички Реклама, комерційна реклама, соціальна реклама ІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого. |
Учні самостійно опрацьовують матеріалі дають відповідь на питання, дають визначення термінам
|
Навчальна, логічна, термінологічна |
ІІІ – практичний
|
Закріплення вивченого матеріалу. Моделювання реклами, аналіз їх і обговорення результатів. Ви – рекламодавці, повинні змоделювати рекламу та використати «пастки» для підлітків. — реклама чіпсів; — реклама тютюну; — реклама газованих напоїв; — реклама сухариків. Спробуйте створити «антирекламу» до даних продуктів
|
Учні самостійно опрацьовують матеріал підручника
|
Підприємницька здоров’язберігаюча
|
ІV – контрольно- діагностичний |
І. Узагальнення вивченого на занятті. Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/vpliv-komerciyno-reklami-ta-ynternetu-na-zdorov-ya-176557.html ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія. |
Учні виконують тестові завдання
|
Логічна соціальна |
Домашнє завдання: параграф 14-15