Урок. ВСТУП до економіки

Про матеріал

Розробка уроку з підсумковим завданням . На цьому уроці з'ясовується два аспекти визначення поняття «економіка»: з одного боку, розглянути економіку як науку, а з іншого — як господарство. Установлюються міжпредметні зв'язки, конкретизуються питання, які вивчає макроекономіка та мікроекономіка.

Перегляд файлу

Урок 1   Тема.    ВСТУП до економіки . Предмет економічної науки. Історія розвитку науки. Міжпредметні зв’язки

Мета: увести поняття економіки як науки та господарства; розглянути відмінності макро- та мікроекономіки; пояснити значення вивчення економіки.

Обладнання: підручник, кольорові картки (для відповідей), крейда.

Основні поняття: економіка, економічна наука, економічна теорія.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку     І. Організаційний момент

1. Облік відвідування

2. Повідомлення теми й мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Бесіда з учнями

• «Економіка» — досить відомий термін. Що, на вашу думку, він означає?

• Хто є учасниками економічного життя?

• Чи можна розглядати економічні проблеми на рівні сім’ї? суспільства?

ІІІ. Формування нових знань

На цьому уроці необхідно з’ясувати два аспекти визначення поняття «еко­номіка»: з одного боку, розглянути економіку як науку, а з іншого — як гос­подарство. Установлюються міжпредметні зв’язки, конкретизуються питання, які вивчає макроекономіка та мікроекономіка.

Залежно від питань, які розв’язують учасники економічного життя (грома­дяни, фірми й держава), економічну науку можна представити у вигляді «бу­дівлі», підвалинами якої є інтереси окремого споживача та його сім’ї.

Економічна наука допомагає людям, фірмам і державі краще передбачати наслідки своїх рішень у сфері економіки.

IV. Закріплення знань учнів

Використовуючи картки двох кольорів, визначте, які твердження стосу­ються мікроекономіки, а які — макроекономіки.

1) Рівень безробіття у 2009 р. в Україні мав тенденцію до зростання. (Макро)

2) Отримання максимального прибутку від виробництва товарів. (Мікро)

3) Формування високої ринкової ціни на м’які меблі. (Мікро)

4) Стабільний рівень цін або невисока інфляція. (Макро)

5) Найбільш раціональне використання бюджету сім’ї. (Мікро)

6) Зростання обсягів виробництва продукції в країні. (Макро)

 

V. Домашнє завданняОпрацювати головні етапи розвитку економічної теорії (з додатку до уроку).

doc
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
19 вересня 2022
Переглядів
508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку