2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок " Вживання та правопис апострофа"

Про матеріал

Розробка уроку з української мови з використанням комп'ютерної підтримки. застосування на уроці різних видів роботи: групової, індивідуальної. Міжпредмений зв'язок (0укр.мова та літературне читання, їнформатика

Перегляд файлу

 Урок з української мови

 

Тема: повторення знань про апостроф. Тренувальні вправи у вимові та                   написанні слів з апострофом.

 

Мета уроку  навчальна: вчити учнів класу правильно вимовляти та читати слова з апострофом, вправлятися у правописі слів з апострофом;

 розвивальна: розвивати образне та логічне мислення, звязне усне мовлення, увагу;

виховна: виховувати сумлінне ставлення до навчання, товариські  взаємовідносини між учнями класу, любов до природи.

 

Обладнання уроку : картки складів, речень, сигнальні картки, лялька Апостроф, компютерна підтримка.

 

Тип уроку :урок закріплення.

Хід уроку

І.Організвція класу до роботи.

 

1 привівтання.

Я, ти, він, вона разом ми усі -  сімя.

Всим здоровя ми бажаєм

І завдань нових чекаєм.

Працюватимем старанно

Щоб почути у кінці

Що у нашім класі дружнім

Діти просто молодці.

 

(на партах у учнів класу лежать: підручники, зошити, ручки, картки із складами слова, речення.)

 

ІІ.Активізація опорних знань учнів.

 

1.Перевірка домашнього завдання. Вправа 178.

 - Пояснити вживання апострофа у словах.

- Яку роль виконує апостроф у словах?

- Зачитати речення яке відповідає поданій схемі(схема записана на звороті дошки)       

 

 

 

                                                            1

 

2.Каліграфічна хвилинка.

А а ам ав  аб Апостроф (це слово учні викладають  на парті картками із складів)

До класу заходить гість лялька Апостроф і приносить учням завдання на урок та дарує кожному учневі долоньку зі словом компютер.

 

 

ІІІ.Повідомлення теми та мети уроку

 

  1. Слово вчителя.

Отже на сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вчитися правильно вимовляти, читати та писати слова з апострофом, удосконалимо свої навички роботи з компютерною мишкою, навчимося складати  тексти.

(Завдання на урок вивішую на дошці.)

 

Завдання

- Старанно працюйте.

- Правильно пишіть слова з апострофом.

- Тренуйтесь у правильній вимові та читанні слів з апострофом.

 

2.Словникова робота

 - Яке слово вам подарував Апостроф?  (комп’ютер)

Так діти, це слово словникове. Запишемо його у зошити та виконаємо звуко – буквений аналіз.

(Завдвння виконуємо з коментуванням)

  • Складіть речення зі словом компютер.
  • Пригадаємо ще правопис словникових слів які зустрічатимуться у нас сьогодні на уроці. А допоможе нам у цьому навчальна програма Сходинки до інформатики.
  • Підійдіть до компютерів згідно тих малюнків які лежать у вас на парті (на партах малюнки монітора, системного блоку, клавіатури,комп’ютерної мишки)
  • Учні виконують завдання  11 сходинки. (словникові слова)

 

ІV. Сприймання та закріплення навчального матеріалу.

 

1.Гра «Допоможи апострофу»

На  дошці записані слова учням  необхідно знайти де повинен бути апостроф і записати це слово правильно.

 

Буряк. Бурян, ряд, Рябко, піря, рясно.

Робота перевіряється вчителем.

 

                                                   2

 

 

  1. Робота в групах.

 

  По кольору долоньок учні підходять до компютерів та виконують завдання.

 

Знайти дітей для пташок.

 

1Голуб                                                       ластівята

2Ластівка                                                  соловята

3Соловей                                                  голубята

 

 

3.Робота за підручником

 

а) вправа 179.

 

1група записує речення про соловя

 

2 група речення про ластівят

 

3 група про голубят.

 

б) робота в парах Вправа 180.

 

Бесіда з учнями класу про корисну справу яку  роблять пташки.

 

4 гра «Склади текст»

 

На кольорових картках записані речення  учням необхідно обєднатися у групи відповідно кольору карток і скласти текст із окремих речень.

 

Білі                     Моя сімя дружна.

                             Я люблю свою сімю.

                            Сімя моя найкраща.

 

Зелені                 У саду росте мята.

                            Мама готує чай з мятою.

                            Чай з мяти дуже корисний.

 

Сині.                 Я люблю страви з мяса.

                           Бабуся готує мясні котлети.

                           Салати з мяса теж смачні.

                                              3

 

5.Гра «Впізнай слово»

 

Дівчатка класу читають слово що показане на моніторі і рухами, жестами показують його хлопцям , а ті повинні назвати це слово. Потім міняються ролями.

                         Слова на моніторі.

               Мяч. Пять. Піря. Здоровя.

 

V. Підсумок уроку.

 

Гра «Мікрофон»

- Чому навчилися на уроці?

 

VІ. Домашнє завдання.

 

 Вправа 181.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           4                    

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимова та  написання  слів з апострофом.

 

 

 Урок

з української мови у 2 класі

 

 

 

 

                  Підготувала

                                             вчитель початкових класів

                               Письменської СЗШ

                                   Смілик Любов Яківна

 

doc
Додав(-ла)
Смілик Любов
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку