Розробка уроку з української мови з використанням комп'ютерної підтримки. застосування на уроці різних видів роботи: групової, індивідуальної. Міжпредмений зв'язок (0укр.мова та літературне читання, їнформатика
Урок з української мови
Тема: повторення знань про апостроф. Тренувальні вправи у вимові та написанні слів з апострофом.
Мета уроку навчальна: вчити учнів класу правильно вимовляти та читати слова з апострофом, вправлятися у правописі слів з апострофом;
розвивальна: розвивати образне та логічне мислення, зв’язне усне мовлення, увагу;
виховна: виховувати сумлінне ставлення до навчання, товариські взаємовідносини між учнями класу, любов до природи.
Обладнання уроку : картки складів, речень, сигнальні картки, лялька Апостроф, комп’ютерна підтримка.
Тип уроку :урок закріплення.
Хід уроку
І.Організвція класу до роботи.
1 привівтання.
Я, ти, він, вона разом ми усі - сім’я.
Всим здоров’я ми бажаєм
І завдань нових чекаєм.
Працюватимем старанно
Щоб почути у кінці
Що у нашім класі дружнім
Діти просто молодці.
(на партах у учнів класу лежать: підручники, зошити, ручки, картки із складами слова, речення.)
ІІ.Активізація опорних знань учнів.
1.Перевірка домашнього завдання. Вправа 178.
- Пояснити вживання апострофа у словах.
- Яку роль виконує апостроф у словах?
- Зачитати речення яке відповідає поданій схемі(схема записана на звороті дошки)
1
2.Каліграфічна хвилинка.
А а ам ав аб Апостроф (це слово учні викладають на парті картками із складів)
До класу заходить гість лялька Апостроф і приносить учням завдання на урок та дарує кожному учневі долоньку зі словом комп’ютер.
ІІІ.Повідомлення теми та мети уроку
Отже на сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вчитися правильно вимовляти, читати та писати слова з апострофом, удосконалимо свої навички роботи з комп’ютерною мишкою, навчимося складати тексти.
(Завдання на урок вивішую на дошці.)
Завдання
- Старанно працюйте.
- Правильно пишіть слова з апострофом.
- Тренуйтесь у правильній вимові та читанні слів з апострофом.
2.Словникова робота
- Яке слово вам подарував Апостроф? (комп’ютер)
Так діти, це слово словникове. Запишемо його у зошити та виконаємо звуко – буквений аналіз.
(Завдвння виконуємо з коментуванням)
ІV. Сприймання та закріплення навчального матеріалу.
1.Гра «Допоможи апострофу»
На дошці записані слова учням необхідно знайти де повинен бути апостроф і записати це слово правильно.
Буряк. Бурян, ряд, Рябко, піря, рясно.
Робота перевіряється вчителем.
2
По кольору долоньок учні підходять до комп’ютерів та виконують завдання.
Знайти дітей для пташок.
1Голуб ластів’ята
2Ластівка солов’ята
3Соловей голуб’ята
3.Робота за підручником
а) вправа 179.
1група записує речення про солов’я
2 група речення про ластів’ят
3 група про голуб’ят.
б) робота в парах Вправа 180.
Бесіда з учнями класу про корисну справу яку роблять пташки.
4 гра «Склади текст»
На кольорових картках записані речення учням необхідно об’єднатися у групи відповідно кольору карток і скласти текст із окремих речень.
Білі Моя сім’я дружна.
Я люблю свою сім’ю.
Сім’я моя найкраща.
Зелені У саду росте м’ята.
Мама готує чай з м’ятою.
Чай з м’яти дуже корисний.
Сині. Я люблю страви з м’яса.
Бабуся готує м’ясні котлети.
Салати з м’яса теж смачні.
3
5.Гра «Впізнай слово»
Дівчатка класу читають слово що показане на моніторі і рухами, жестами показують його хлопцям , а ті повинні назвати це слово. Потім міняються ролями.
Слова на моніторі.
М’яч. П’ять. Пір’я. Здоров’я.
V. Підсумок уроку.
Гра «Мікрофон»
- Чому навчилися на уроці?
VІ. Домашнє завдання.
Вправа 181.
4
Вимова та написання слів з апострофом.
Урок
з української мови у 2 класі
Підготувала
вчитель початкових класів
Письменської СЗШ
Смілик Любов Яківна