Тема тижня: Подорож крапельки, або в гостях у Н2О. Тема дня: Крапелька – вічна мандрівниця.

Про матеріал
Познайомити учнів з кругообігом води в природі, розвивати логічне мислення, спостережливість, вчити міркувати на запропоновану тему, вдосконалювати навички роботи з додатковою літературою, роботи з папером, виховувати самостійність, любов до природи, бережне відношення до неї.
Перегляд файлу

Тема тижня: Подорож крапельки, або в гостях у Н2О.

Тема дня: Крапелька – вічна мандрівниця.

Тема уроку. Щоб завжди до всіх встигати

                      Воді потрібно мандрувати!

Мета уроку. Познайомити учнів з кругообігом води в природі, розвивати логічне мислення, спостережливість, вчити міркувати на запропоновану тему, вдосконалювати навички роботи з додатковою літературою, роботи з папером, виховувати самостійність, любов до природи, бережне відношення до неї.

Тип уроку. Урок відкриття нового знання

Зміст

Матеріал до уроку

І. Самовизначення до діяльності (3 хв)

1. Привітання, побажання хорошого настрою. Діти разом з учителем сідають на килимок  колом.

Вправа «Долонька добра»

Звучить спокійна музика.

 -Уявіть, що у ваших долоньках - дрібка гарного настрою. Поділіться ним, щоб  зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.Почнімо наш урок.

- Девіз нашого уроку(хором) : «Вигадуй, пробуй, твори! Розум, фантазію прояви!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (7 хв)

Гра «Ланцюжок»

"Ланцюжок"

Вчитель роздає предметні  малюнки пов’язані з темою тижня . Спочатку учитель, а потім  і діти ланцюжком називають одну ознаку  свого об'єкту.

Створення проблемної ситуації.

У синьої мами – хмаринки

Жила собі донька Краплинка.

Хмаринка у небі блукала

Й сьогодні до нас завітала.

Проблемне питання:

- Куди зникає вода з калюжі? Куди вона потрапляє далі?

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Пошук рішення проблеми (5 хв)

Руханка на подвір’ї. Моделювання кругообігу води в природі.

Рухлива гра «Ходять крапельки по колу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель пропонує дітям пограти в цікаву і чарівну гру. Але для цього треба перетворитися на маленькі крапельки дощу. Вчитель вимовляє чарівні слова і гра починається.

Я ваша мама-хмаринка,
А ви мої – крапельки-дітки,
Нехай хмара вас подружить,
А вітер веселий закрутить.
В хоровод скоріше вставайте,
І зі мною повторюйте:
Ми будемо весело крокувати і посміхатися!
Руками сонечку махати і нахилятися,
Щоб полити рослини і тварин напоїти!
Землю ми вмиємо самі і повернемося до хмаринці-мамі.

Учитель говорить, що вона - мама Хмаринка, а діти - її дітки крапельки, їм пора вирушати в дорогу. (Музика) Крапельки стрибають, розбігаються, танцюють. Мама Хмаринка показує, що їм робити.

- Полетіли крапельки на землю. Пострибали, пограли. Нудно їм стало поодинці стрибати. Зібралися вони разом і потекли маленькими веселими струмочками. (Крапельки складають струмок, взявшись за руки.) –

- Зустрілися струмочки і стали великою річкою. (Струмочки з'єднуються в один ланцюжок.)

- Пливуть крапельки у великій річці, подорожують. Текла-текла річка і потрапила в океан (діти перебудовуються в хоровод і рухаються по колу). –

- Плавали-плавали крапельки в океані, а потім згадали, що мама хмаринка наказала  їм додому повернутися. А тут як раз сонечко пригріло.(присіли)

- Стали крапельки легенькими, потягнулися вгору (крапельки, що сіли, піднімаються і витягають руки вгору).

- Випарувалися вони під променями сонечка, повернулися до мами Хмаринки. Молодці, крапельки, добре поводилися, перехожим за коміри не лізли, не бризкалися. Тепер з мамою побудьте, вона без вас сумувала.

ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні (5 хв.)

1.Робота з комп’ютером.

Правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером.

Діти слухають загадку

- Наведіть мишкою курсор на відгадку.

 

 

 

Летить орлиця по синьому небу,

Крила розкрила, сонце

закрила.(Хмара)

V. Самостійна робота із самоперевіркою.  (8 хв)

1. Художнє конструювання «Дощик»

Повторення техніки безпеки під час роботи з пластиліном.

- Утворіть  хмарку і дощик з пластиліну.

  1. Зі шматочків пластиліну синього або блакитного  кольору поздовжніми рухами долонь робимо тонкі джгутики і формуємо з них хмарку .
  2. Коловими рухами пальців створюємо маленькі кульки, витягуємо і формуємо дощик.

 

 

Матеріали: пластилін синього або блакитного кольору , стеки, дощечка, вологі серветки, заготовка з картону.

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

У травичці позбираєм.

Пострибаєм , як зайчата,

Політаєм, як пташата,

Потанцюємо трішки,

Щоб спочили, ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

VІ. Включення в систему знань і повторення (5хв.)

1.Перегляд мультфільму про кругообіг води в природі.

- Вода не тільки краплинками дощу падає на землю , а й  снігом, градом, росою.

 

VІІ. Рефлексія діяльності (2хв.)

Старанно працювали нині всі ми –

Про це говорять результати рефлексії.

1 Групова робота. Виготовлення колажів

Учням пропонується зробити коллаж, як вони зрозуміли кругообіг води в природі. Учні виконують , потім демонструють їх та пояснюють, що зробили та чому.

 

 

 

 

 

 

2. Інтерактивна гра «Упіймай слово».

Учитель ставить до школярів запитання й пропонує їм декілька варіантів відповідей. Учні мають обрати правильну відповідь і плескають у долоні, коли її почують.

- Куди зникає вода з калюжі? (Випаровується, вибовтується, тікає)

- Куди вона потрапляє далі? (На небо, на взуття, у річку)

- Якою вона знову впала на землю взимку? ( У вигляді снігу, роси)

Заготовки для роботи, клей.

 

Картинки по запросу хвилясті стрілки

  1. Вибери свою крапельку та розмісти її на хмаринці

― зрозумів, можу пояснити іншим;

― зрозумів, але потрібна консультація.

Картинки по запросу хмаринка для дітей

 

doc
Додано
8 червня 2023
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку