Урок я досліджую світ. Тема : "Як «потоваришувати» з технікою?"

Про матеріал
Формувати в учнів уявлення про електричні прилади, електричний струм, уміння безпечно поводитися з електротехнікою, розвивати навички користування електричними приладами. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема тижня: ««ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»ТЕХНІКА, ДОПОМА

Тема дня. Як «потоваришувати» з технікою?

Мета уроку . Формувати в учнів уявлення про електричні прилади, електричний струм, уміння безпечно поводитися з електротехнікою, розвивати навички користування електричними приладами. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті.  Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів

побутової техніки;

Обладнання.

Зміст

Матеріал до уроку

І. Самовизначення до діяльності

І. Ранкова зустріч

1. Привітайтеся з дітьми й пообіцяйте, що сьогодні вони матимуть можливість

більше дізнатися про те, як «потоваришувати» з технікою. Попросіть учнів стати в коло і «ланцюжком» називати техніку, яка їм допомогла сьогодні вранці або з якою вони сьогодні «зустрілися» (напр., телефон, автомобіль,

холодильник, велосипед тощо).

 

2. Розпізнати зображення цієї техніки на малюнку.

Питання:

- Які побутові прилади ти побачив на малюнку? Чи всі вони електричні?

- Як ви про це здогадалися?

- Скільки предметів тобі вдалося віднайти на малюнку?

- Скільки предметів треба забрати, щоб залишилося 5?

- Скільки предметів залишиться, якщо забрати від цієї кількості два/ три

предмети?

- Скільки предметів буде, якщо вам захочеться додати ще якийсь прилад?

- Який прилад вам захочеться додати на цей малюнок? Чому?

- Який предмет побутової техніки тобі допоможе, якщо:

• зім’явся одяг?

• потрібно зберегти продукти харчування?

• забруднилася сорочка?

• у кімнаті брудно, слід прибрати?

• тобі захотілося послухати музику?

• тобі потрібно поспілкуватися з тим, кого немає поруч?

- Замалюй той вид техніки, який ти використовуєш найчастіше у своєму

побуті.

- Назвіть  той вид техніки, в слові якого є   звук [с].

 

 

 

 

презентація

 

 

 

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації

ІІ. Фонетична вправа «Встав у чистомовку пропущене слово – назву

побутової техніки»

Промовте з дітьми чистомовку, вставляючи у неї пропущені слова – назви

побутової техніки.

 

Питання:

- скільки побутових приладів було згадано в чистомовці. Які вони?

 

 

презентація

 

Ос, ос, ос — пил збирає... (пилосос).

Он, он, он — подзвонив... (телефон).

Ина, ина, ина — пере... (пральна машина).

Ник, ник, ник — продукти зберігає... (холодильник).

Ізор, ізор, ізор — ми дивились... (телевізор).

 

 

 

ІІІ. Пошук рішення проблеми

 ІІІ. Розпізнавання у словах – назвах побутової техніки, звука [с] та позначення його на письмі буквою ес

 

Встановити відповідність між зображенням побутової

техніки та її назвою. Чи є буква «с» у цих словах?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відгадати загадки і впізнати у словах-відгадках звук [с]; [с’].

 

В нас на кухні – білий кіт.

Він прив’язаний за дріт.

День і нічку муркотить,

В животі мороз сидить.

(холодильник)

 

Товстопуза біла пані

Крутить одяг в барабані

(пральна машинка)

Запам’ятав науку –

Збирать-ковтать пилюку.

(пилосос)

 

Нам показує вікно

Спорт, новини і кіно.

(телевізор)

 

Звуки [с]; [с’] позначаються на письмі буквою  с.

 

   Розпечатать

                          телефон

                              холодильник

                    пральна машина

 

                               пилосос

 

                    телевізор

 

 

Буквар

Фізкультхвилинка

 

ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні

IV. Ознайомлення з правилами безпечного користування побутовою

технікою

Бесіда за малюнками на тему: «Чи завжди техніка безпечна?» і «Як та

чому треба ощадно використовувати електроенергію»

 

Запитання для бесіди:

- Які ви знаєте правила безпечного використання побутової техніки?

- Чи дотримуєтесь ви їх?

- Чому необхідно вимикати електроприлади, виходячи з дому?

- Як ви будете діяти, якщо почуєте запах, побачите дим у своєму помешканні?

- Назвіть універсальний номер телефону, за яким ви будете телефонувати в разі

небезпеки.

- Чи знаєте ви, що багато наших приладів живиться електроенергією?

Назвіть їх. Як їх розпізнати?

- Чому треба ощадно використовувати електроенергію?

- Як можна ощадно використовувати електроенергію, яка живить нашу техніку?

Зошит с. 58-61(Я дослідж.)

 

презентація

 

 

 

 

 

 

V. Самостійна робота із самоперевіркою. 

V. Перегляд мультфільму «Уроки обережності»

Мультфільм «Уроки обережності. Побутові прилади»

Попросіть дітей зробити висновок про те, за яких умов можна «потоваришувати»

з технікою.

https://www.youtube.com/watch?v=0jDDm_sc2Ps

https://www.youtube.com/watch?v=N51yLG4J3SE)

 

 

 

Фізкультхвилинка

 

VІ. Включення в систему знань і повторення

Правила поведінки з

електротехнікою і намалювати їх у вигляді схем, піктограм, позначок, малюнків.

1. Не користуйся несправними предметами побутової техніки.

2. Не залишай без нагляду предмети побутової техніки, які працюють.

3. У разі виникнення будь-якої проблеми — негайно повідом про це дорослих.

4. Перед початком роботи розпитай батьків щодо користування цим побутовим приладом.

5. Не тримай ввімкненими електроприлади тривалий час.

6. Не намагайся самостійно ремонтувати предмети побутової техніки; звернися

до дорослих.

Презентація

Роздати учням по піваркуша паперу.

Діти малюють у вигляді схем, піктограм, позначок правила поведінки з

електротехнікою.

VІІ. Рефлексія діяльності

 

Смайлики

 

 

docx
Додано
8 червня 2023
Переглядів
637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку