Урок Я досліджую світ "Малюємо мильними бульбашками"

Про матеріал
Інтегрований урок з предмету Я досліджую світ на тему : "Малюємо мильними бульбашками"
Перегляд файлу

Тема. Тиждень 13. Вода у нашому житті. Догляд за руками. Практична робота: «Як правильно мити руки» ,малюємо мильними бульбашками.

Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за руками; вчити учнів називати ситуації, в яких необхідно мити руки; виховувати звичку правильно мити руки, ви­користовувати засоби гігієни. Розвивати творчість і уяву. Навчити дітей правильно мити руки.

Обладнання і матеріали:

• Презентація, вода, мило, рушник

Що підготувати заздалегідь:

• Мильний розчин, засіб для миття посуду або рідке мило, гуаш або харчові барвники, аркуші білого паперу.

• Трубочки для коктейлю і склянки .

 

ХІД УРОКУ(Слайд 2)

I. Організаційний момент(Слайд 3)

Добрий день, дорогі друзі!

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

-Про що ми говорили на минулому уроці?

-Ми говорили про питну воду, про важливість економії води вдома та розглядали ситуації, після яких потрібно мити руки. Сьогодні ми будемо малювати за допомогою мильних бульбашок і навчимося правильно мити руки.

II. Актуалізація опорних знань.

- Діти, а що потрібно людині, щоб мати завжди гарний настрій, та гарну форму? (Відповіді  дітей.)
- Здоров’я – це самий великий скарб і його потрібно берегти.
– Увага на екран. (Перегляд  фрагменту мультфільму «Хлопчик Петрик» https://www.youtube.com/watch?v=rseCdv1QuRg (Слайд 4)

(Слайд 5)

– Чому хлопчика не впізнала мама?

 – А ви здогадалися, як можна назвати цього хлопця? (Неохайний, нечепура.)

– Вірно. Що треба робити, щоб не стати схожим на цього хлопця? (Мити руки, вмиватися, митися, чистити та прати одяг, розчісуватися.)

– Молодці!

III. Мотивація навчального матеріалу (Слайд 6)

-До нашого класу прийшов пакунок . Давайте дізнаємось від кого цей пакунок.
«Дорогі  друзі!
Я передав вам цей пакунок. В ньому знаходяться цікаві загадки, а до них  відгадки. Обов’язково відгадайте ці загадки. Бажаю успіху. До побачення.
Ваш Петрик!”

1. Загадки(Слайд 7-8)

Коли миюсь, чи вмиваюсь,

Потім ним я витираюсь.

Витирати сухо звик

Мій м’якесенький …(рушник)

Як купатися ідеш

І мене також береш,

Я гладеньке й запашне,

Ти намилюєш мене.

Всі мікроби змило

Я -  корисне …(мило)

2. Розв’яжи приклад, та дізнайся закодоване слово (Слайд 9)

О

1+4

 В

5-2

Д

9-3

  А

4+0

                                                       

3

5

6

4

в

о

д

а

                                  

-Діти, а давайте прочитаємо слова. Вам знакомі  ці предмети? Для чого вони потрібні? (Слайд 10)

ІV. Повідомлення теми та мети уроку(Слайд 11)

— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся із правилами догляду за руками, дізнаєтесь, як правильно мити руки.

IV. Фізкультхвилинка (Слайд 12)

https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A

V. Узагальнення й систематизація отриманих знань

1  . Гра «Так я мию руки». (Слайд 13)

(Діти імітують за учителем.)

  1. Гарно намочіть руки.
  2. Обов’язково використовуйте мило.
  3. Намилюйте руки з обох сторін.
  4. Намилюйте кожу між пальцями.
  5. Ополосніть руки чистою водою.
  6. Витріть руки насухо рушником.

2. Гра « Знайди потрібні предмети» (Слайд 14)

-Подивіться на малюнок та скажіть, які предмети нам потрібні , щоб бути охайними?

- Нагадайте, з якої літери починається слово «Охайний», пропишемо її в повітрі.

3.Гра « Відшукай літеру» (Слайд 15)

-Молодці, наступна літера дуже забруднилася, діти давайте її відмиємо, для цього беремо мило і гарненько відчистимо.

-Яка літера заховалася? Правильно літера М. Підкажіть вона рукописна чи друкована? Так, вона друкована, давайте її пропишемо в повітрі.

 

VI.Практична робота: «Малюємо мильними бульбашками» (Слайд 16)

-«За допомогою води можна робити багато цікавих речей. Наприклад, можна зробити розчин і надути мильні бульбашки. А ще можна ними малювати».

-Зробіть кілька порцій мильного розчину з води та засобу для миття посуду або шампуню.

Примітка: розчину в склянці має бути менше половини, тоді утворюватиметься більше бульбашок.

- Додайте до розчину фарбу чи харчовий барвник будь-якого кольору , попросіть батьків вам допомогти в цьому.

Після того як розчин став кольоровим, ми повинні за допомогою трубочок для коктейлю створити мильну пінку на поверхні склянки, видихаючи повітря у трубочку.

- Далі прикладаємо аркуш білого паперу до мильної пінки так, як це показано на малюнку у підручнику на с. 111.

- Залиште листок із відбитком мильної кульки на кілька хвилин, щоб підсохлоПоміркуйте, що може вийти з цієї кульки. Домалюйте олівчиками або фломастерами все необхідне, щоб надати кульці вигляду рослини, тварини чи будь-якого предмета, який ви уявили.

-Тепер продемонструємо свої витвори.

VIІ. Підсумок уроку

Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон» (Слайд 17)

  • Сьогодні я дізнався…
  • Було цікаво…
  • Було складно…
  • Я зрозумів (-ла), що…
  • Тепер я зможу…
  • Я навчився (-лася)…
  • У мене вийшло…
  • Я зміг / змогла…

Ось і скінчився урок, І дзвенить для вас дзвінок! Працювали добре, друзі, Відпочиньте по заслузі!

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку