Тема. Тиждень 13. Вода у нашому житті. Догляд за руками. Практична робота: «Як правильно мити руки» ,малюємо мильними бульбашками.
Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за руками; вчити учнів називати ситуації, в яких необхідно мити руки; виховувати звичку правильно мити руки, використовувати засоби гігієни. Розвивати творчість і уяву. Навчити дітей правильно мити руки.
Обладнання і матеріали:
• Презентація, вода, мило, рушник
Що підготувати заздалегідь:
• Мильний розчин, засіб для миття посуду або рідке мило, гуаш або харчові барвники, аркуші білого паперу.
• Трубочки для коктейлю і склянки .
ХІД УРОКУ(Слайд 2)
I. Організаційний момент(Слайд 3)
Добрий день, дорогі друзі!
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
-Про що ми говорили на минулому уроці?
-Ми говорили про питну воду, про важливість економії води вдома та розглядали ситуації, після яких потрібно мити руки. Сьогодні ми будемо малювати за допомогою мильних бульбашок і навчимося правильно мити руки.
II. Актуалізація опорних знань.
- Діти, а що потрібно людині, щоб мати завжди гарний настрій, та гарну форму? (Відповіді дітей.)
- Здоров’я – це самий великий скарб і його потрібно берегти.
– Увага на екран. (Перегляд фрагменту мультфільму «Хлопчик Петрик» https://www.youtube.com/watch?v=rseCdv1QuRg (Слайд 4)
(Слайд 5)
– Чому хлопчика не впізнала мама?
– А ви здогадалися, як можна назвати цього хлопця? (Неохайний, нечепура.)
– Вірно. Що треба робити, щоб не стати схожим на цього хлопця? (Мити руки, вмиватися, митися, чистити та прати одяг, розчісуватися.)
– Молодці!
III. Мотивація навчального матеріалу (Слайд 6)
-До нашого класу прийшов пакунок . Давайте дізнаємось від кого цей пакунок.
«Дорогі друзі!
Я передав вам цей пакунок. В ньому знаходяться цікаві загадки, а до них відгадки. Обов’язково відгадайте ці загадки. Бажаю успіху. До побачення.
Ваш Петрик!”
1. Загадки(Слайд 7-8)
Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик
Мій м’якесенький …(рушник)
Як купатися ідеш
І мене також береш,
Я гладеньке й запашне,
Ти намилюєш мене.
Всі мікроби змило
Я - корисне …(мило)
2. Розв’яжи приклад, та дізнайся закодоване слово (Слайд 9)
О |
1+4 |
В |
5-2 |
Д |
9-3 |
А |
4+0 |
3 |
5 |
6 |
4 |
в |
о |
д |
а |
-Діти, а давайте прочитаємо слова. Вам знакомі ці предмети? Для чого вони потрібні? (Слайд 10)
ІV. Повідомлення теми та мети уроку(Слайд 11)
— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся із правилами догляду за руками, дізнаєтесь, як правильно мити руки.
IV. Фізкультхвилинка (Слайд 12)
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A
V. Узагальнення й систематизація отриманих знань
1 . Гра «Так я мию руки». (Слайд 13)
(Діти імітують за учителем.)
2. Гра « Знайди потрібні предмети» (Слайд 14)
-Подивіться на малюнок та скажіть, які предмети нам потрібні , щоб бути охайними?
- Нагадайте, з якої літери починається слово «Охайний», пропишемо її в повітрі.
3.Гра « Відшукай літеру» (Слайд 15)
-Молодці, наступна літера дуже забруднилася, діти давайте її відмиємо, для цього беремо мило і гарненько відчистимо.
-Яка літера заховалася? Правильно літера М. Підкажіть вона рукописна чи друкована? Так, вона друкована, давайте її пропишемо в повітрі.
VI.Практична робота: «Малюємо мильними бульбашками» (Слайд 16)
-«За допомогою води можна робити багато цікавих речей. Наприклад, можна зробити розчин і надути мильні бульбашки. А ще можна ними малювати».
-Зробіть кілька порцій мильного розчину з води та засобу для миття посуду або шампуню.
Примітка: розчину в склянці має бути менше половини, тоді утворюватиметься більше бульбашок.
- Додайте до розчину фарбу чи харчовий барвник будь-якого кольору , попросіть батьків вам допомогти в цьому.
Після того як розчин став кольоровим, ми повинні за допомогою трубочок для коктейлю створити мильну пінку на поверхні склянки, видихаючи повітря у трубочку.
- Далі прикладаємо аркуш білого паперу до мильної пінки так, як це показано на малюнку у підручнику на с. 111.
- Залиште листок із відбитком мильної кульки на кілька хвилин, щоб підсохлоПоміркуйте, що може вийти з цієї кульки. Домалюйте олівчиками або фломастерами все необхідне, щоб надати кульці вигляду рослини, тварини чи будь-якого предмета, який ви уявили.
-Тепер продемонструємо свої витвори.
VIІ. Підсумок уроку
Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон» (Слайд 17)
Ось і скінчився урок, І дзвенить для вас дзвінок! Працювали добре, друзі, Відпочиньте по заслузі!