Урок Я досліджую світ " Рослини навесні".

Про матеріал
Конспект уроку для 1 класу з "Я досліджую світ" на тему" Рослини навесні". Мета уроку: Продовжити формувати поняття " рослина - живий організм", з'ясувати причини весняних змін у житті рослин, навчити розпізнавати дерева, сприяти розвитку кмітливості, спостережливості, виховувати бережливе ставлення учнів до природи.
Перегляд файлу

Тема: Рослини навесні

Мета: Продовжувати формувати поняття « рослина – живий організм », з’ясувати причини весняних змін у житті рослин; навчити дітей розпізнавати дерева , розширювати знання про навколишній світ, сприяти розвитку кмітливості, спостережливості; виховувати бережливе ставлення учнів до природи.

Обладнання: таблиці, картки, гербарій, живі рослини, підручник «Я досліджую світ » І. Грущинська, З. Хитрова.

                                            Хід  уроку

  1. Організація класу.
  • Пролунав уже дзвінок – розпочати час урок.
  • До якого уроку приготувалися?
  • З яким настроєм будемо працювати?
  • А що очікуєте від уроку?
  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Бесіда.
  • Які зміни відбулися у природі, в житті рослин за цей час?

III      Знайомство з темою уроку.

  1. Бесіда.
  • До нас прийшла телеграма . Від кого? Послухайте
  • Діти, ми сьогодні прибудемо до вас. Дерева.

( Чути стукіт у двері, до класу заходять учні у коронах дерев, із зображенням листка і плоду дерева ).

IV.   Робота над вивченням теми уроку.

   1.  Бесіда                     

Дерева.Добрий  день, діти . Ми прийшли до вас , щоб розповісти про себе, про свої радощі, турботи.

Дуб. А чи вмієте ви нас розрізняти?

Клен. Ось широке листя клена:

           п’ятикутне і різьблене,

           наче скультор різаком

           працював над тим листком.

Верба.У верби листки довгенькі,

             гостроверхі і дрібненькі,

             під вітрами навесні,

             розлетілися вгорі.

Сосна. У сосни зеленотканій,

              свій  наряд – лиш голочки.

Берест. Лист міцний , мов полотняний,

              мають ставні берестки.

Берізка. Он берізки серги – слізки ,

               вкрили гілочку тоненьку.

Ясен. І листки на ясену.

Дуб. Дуб завжди поважний

         і привітний наче дід.

         Ти вивчав його уважно:

         Силу цю любити слід.

          Як впаде вбрання барвисте,

           кожна гілка, мов кілок,

          а поглянь , дубове листя,

          не опало із гілок.

( « Казка нашого лісу» Т. Масенка). Кожне дерево дарує учням свої листочки.

  1. Дерева
  • Виберіть з рослин, що лежать на партах, гілочки дерев.
  •  За якими ознаками ви їх розпізнали ?
  • У якому стані дерев тепер?
  •  Знайдіть ці рослини на таблиці.
  • Що характерно для зовнішньої будови дерев?

 3  Кущі.

-    Знайдіть серед рослин гілочки  кущів. Який їх зовнішній вигляд?

-    Знайдіть кущі на таблицях, на картках.

-     Які зміни відбулися? Які кущі почали квітнути першими?

 4. Рослини.

 -  Які зміни відбулися з приходом весни?

 -   Розглянемо на таблиці. Які ще трав’янисті рослини ви знаєте?

 5.  Робота з підручником ( с. 90 – 91 І.Грущинська З.Хитра )

 6.  Хвилинка « Чомучок ».

   А) Поява якої рослини свідчить про те, що скінчилися травневі приморозки ? ( Латаття біле ).

   Б ) Яка рослина найшвидше росте? ( Бамбук).

    В ) П ‘ять берізок , дві смерічки зеленіють над потічком. Біля них одна ожина. Скільки всіх дерев, скажи – но? ( 7 ).

 7. Гра « Що зайве? » ( виділи зайві рослини ).

 - Осока, тополя, верба, підсніжник, береза.

 - Ялина, сосна, дуб, малина, бук, липа.

 - Тополя, каштан, горобина, бузок, смородина, мухомор, калина.

V. Підсумок уроку.

 - Про що говорили на уроці?

 - Що нового дізналися?

 - Що запам’ятали?

 

 

 

    

 

   

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку