Урок Я пізнаю світ "Фізичні тіла навколо нас"

Про матеріал
урок "Фізичні тіла навколо нас " дозволить дітять закріпити знання учнів про "фізичні тіла", "речовини".
Перегляд файлу

 

Урок з предмету «Я пізнаю світ»  2 клас

Фізичні тіла навколо нас

Мета. Закріпити знання про фізичні тіла та речовини; продовжити формувати уявлення про властивості фізичних тіл; удосконалювати уміння виокремлювати фізичні тіла за спільною (відмінною) властивістю; удосконалювати навички при роботі з картою; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати допитливість, почуття дружби та взаємодопомоги, екологічну культуру.

Тип уроку: поліфункціональний.

Хід уроку

І. Оргмомент

Я люблю спостерігати

І новеньке пізнавати.

Будем працювать активно,

І всі разом - колективно.

 

ІІ. Oзнайомлення учнів із темою, цілями та завданнями уроку, мотивація учіння.

  1. Постановка проблемного питання.
  • Який зараз урок? Чому він нас вчить?
  • Сьогодні на уроці ми продовжуємо подорожувати материками блакитної планети, єдиної планети, на якій є життя. Як називається ця планета?
  • Наші друзі Коротульки разом з Центавриком теж дуже полюбляють подорожувати. Перш ніж ми зустрінемо наших друзів у класі давайте прочитаємо тему уроку і побудуємо завдання уроку.

III. Перевірка, оцінка та корекція засвоєних попередньо знань, умінь та навичок.

  1. Вправа 1.
  • Зранку я отримала видеолист від Центаврика.
  • Давайте його переглянемо. (Впр.1).
  • Давайте допоможемо Центаврику відгадати загадку.
  • Як ви зрозуміли, що це колобок?
  • Які слова вамм допомогли здогадатися?
  • Чи є Колобок фізичним тілом?
  • До якого світу він належить? (нематеріального) Чому?
  •  Кругленький це властивість колобка як фізичного тіла.
  • Кнопочка дуже творча дівчинка і поки ми відгадували загадку вона встигла намалювати зображення до казочки колобок. Давайте пригадаємо яка це казка?
  • Подивіться уважно на малюнок Кнопочки? Скільки фізичних тіл ви бачите? Позначте правильну відповідь. Чим ці тіла між собою різняться?
  • Що таке фізичне тіло?
  • Що таке речовина?
  • З чого зліпила бабуся колобка? Які речовини входять до його складу Колобка  ви запитаєте у матусь ;)
  1. Вправа 2.
  • Поспішайко завжди кудись поспішає. І сьогодні не виключення. Він записав слова в наші посібники, але забув відокремити фізичні тіла від речовин. Давайте допоможемо йому! Речовини слід підкреслити однією лінією, а фізичні тіла – двома.

IV. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.

  1. Вправа 3-4.
  • Мудра Сова вже забарилася нас чекати, щоб скоріше ми з нею пригадали, що таке «фізичне тіло». Давайте виділимо в правилі ключові слова, які слід запамятати.
  • Центаврик дуже радіє коли ми співаємо пісень.
     
  • Вправа 5   ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
  1. Вправа 6
  • Знайко теж підготував випробування.
  • Подорожуючи з Центавриком на його космічному кораблі, він зробив декілька фотознімків. Що на них зображено?
  • Чи відносимо ми планети до фізичних тіл?
  • Яку спільну властивість мають всі планети на знімках?
  • Чим вони відрізняються? Давайте запишимо.

Вправа 7

- Незнайкові не під сили повторити наш успіх і поділити зображені фізичні тіла на 2 групи за їх властивостями. Хто бажає дати підказку коротульці?

V. Сприймання, осмислення, узагальнення та систематизація нових знань

1.Вправа 8.

- перед нами 3 малюнки, які Адаптер надіслав нам електронною поштою. Що на них зображено? Чи належать ці фізичні тіла до матеріального світу? Для того, щоб Центаврик краще запамятав відомості про фізичні тіла Землі нам необхідно описати властивості кожного.

Вправа 9

 - наші оченята вже стомились від такої кількості завдань. Давайте трішки їх розімнемо.

2. Вправа 10

- Питайлик прогавив всю цікаву інформацію щодо речовин і не може збагнути, які речовини від нього сховалися. Давайте прочитаємо властивості цих речовин і зясуємо що це. 

3. Вправа 11

- Для того, щоб Коротульки успішно засвоїли весь матеріал уроку давайте допоможемо їм зєднати початок речення з їх продовженням і прочитаємо їм утворений текст.

4. Вправа 12

- Нас уже чекає зоряна ракета, щоб відправитись у зоряні перегони, але перед цим слід виконати завдання Знайка. Що слід зробити?

 

VI. Закріплення набутих знань.

  1. Космічні перегони.
  • Ми з вами вирушаємо в подорож на космічній ракеті. Вже час знайомитися з іншими планетами нашої Галактики. Тож давайте з’ясуємо, хто вже готовий до польоту.
  • Молодці! У вас є 4 хвилини, щоб виконати всі завдання, записати літери  в зірочки і з них скласти слово.
  • Молодці! На наступному уроці Центаврик продовжить нашу подорож планетою. Для того, щоб він повернувся на свою планету треба подарувати йому пісеньку і наші посмішки.

VII. Рефлексія.

  • Що найбільше сподобалося на уроці?
  • Чи виконали ми поставлені на початку уроку завдання.
  • Що сподобалось найбільше?

 

1

 

docx
Додано
16 листопада 2019
Переглядів
4562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку