Урок "Як харчування впливає на здоров’я людини"

Про матеріал
Для використання на уроці "Я досліджую світ" Для підручника «Я досліджую світ» 3 клас , 2 частина, Тетяна Гільберг; зошит на друкованій основі.
Перегляд файлу

Тема: Як харчування впливає на здоров’я людини.

Мета: формувати в учнів знання про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження і зміцнення здоров’я;  вчити визначати продукти харчування багаті на вітаміни; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережного ставлення до власного здоров’я та прагнення вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: презентація, зошит на друкованій основі, підручник.

Література: підручник «Я досліджую світ» 3 клас , 2 частина, Тетяна Гільберг; зошит на друкованій основі.

Тип уроку:  комбінований, вивчення нового матеріалу

Хід уроку:

І. Організація класу

1. Привітання

 Вже дзвінок нам дав сигнал:

 Працювати час настав!

 Тож і ви часу не гайте,

 Працювати починайте!

 Щоб урок минув не марно,

 Вам сидіти треба гарно.

 Не крутитись на уроках,

 Як папуга чи сорока.

Доброго дня! Мене звати Тетяна Олександрівна і сьогодні урок «Я досліджую світ» проведу у вас я.

2. Емоційне налаштування

Хто прийшов із гарним настроєм помахайте ручкою своїм однокласникам! Хто чує мене кивніть головою. Хто бачить мене моргніть очима 3 рази. Хто веселий – усміхніться . В кого гарний настрій покажіть «Лайк» (великий палець вгору). Кому подобається ходити до школи поплескайте три рази у долоні.

II. Спостереження за навколишнім світом

Гра "Мікрофон"

- Яка зараз пора року? (весна)

- Який місяць? (березень )

- Яке число? (23)

- Що ви про це число можете сказати? (двоцифрове)

- Яке вчора було число? (22)

- А це число яке? (двоцифрове)

- Який сьогодні день тижня? (вівторок)

- Тепло чи холодно надворі?

- Чи були сьогодні протягом дня опади?

- Які дерева вам зустрілись, коли ви йшли до школи? В якому вони стані? Чи є в них листочки?

- Які зелені дерева вам  зустрілися? ( ялинка, сосна)

- А чи бачили ви пташок? Яких? ( снігурі, горобці, синички)

- Якщо ви були б в лісі, яких тварин ви б побачили? (лисиця, заєць, вовк)

- Яку роботу люди виконують навесні? (годують тварин, працюють на городі, в садах)

Молодці! Продовжуйте спостерігати, а ми рухаємось далі.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда

  • Яку тему ми з вами вивчали на минулому уроці? (Правила безпеки в школі, в побуті, громадських містах. Як уникнути натовпу)
  • Що таке громадські місця? (Це місця, якими користується громада або люди)
  • Які громадські місця ви знаєте? (театр, магазин, пошта, ринок, банк, музей, виставка)
  • А як слід себе поводити в таких місцях? (відповіді дітей)

Так, мої ви розумнички! Бачу, що ви були дуже уважними на уроці.

 А для того, аби дізнатися тему сьогоднішнього уроку вам слід розгадати ребус:

               

 

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку звучить так: «Як харчування впливає на здоров’я людини». На сьогоднішньому уроці ми поговоримо з вами про одну з головних складових здорового способу життя – правильність  харчування. Будемо вчитися вибирати корисну їжу для здоров’я. Нові знання використовуватимемо для того, щоб не хворіти, почувати себе бадьорими, сильними, підтягнутими, стрункими і красивими.

V. Вивчення нового матеріалу

 Розповідь з елементами бесіди. Робота з підручником

  • Як називають прийом їжі ранком, удень і ввечері?
  • Чи є у вас улюблена страва?
  • Скільки разів на день ви їсте?
  • Якій їжі передаєте перевагу?

Харчування так само, як і рухова активність, істотно впливає на здоров’я, працездатність і тривалість життя людини.  Ще в давнину люди помітили, що через неправильне харчування діти погано ростуть і розвиваються, дорослі хворіють, швидко втомлюються і погано працюють.

Правильне та здорове харчування – запорука здоров’я кожної людини. Обіди на ходу, всухом’ятку, пізній прийом їжі, недоїдання або переїдання є ознаками неправильного харчування. Це негативно впливає на самопочуття: може бути здуття, нудота, тяжкість у шлунку, порушення апетиту тощо . Усе це дає відчуття дискомфорту. 

Дуже важливо стежити за якістю, кількістю і часом прийому їжі. Рекомендовано їсти невеликими порціями до 5 разів на день. Потрібно чергувати основну їжу з перекусами.

(самостійно прочитайте останні 2 абзаци на ст. 76 нашого підручника, але читайте уважно , тому що слід буде відповідати на питання )

Фізкультхвилинка (20 хв уроку)

Первинне закріплення (бесіда)

  • Що люди помітили ще в давнину?  (Ще в давнину люди помітили, що через неправильне харчування діти погано ростуть і розвиваються, дорослі хворіють, швидко втомлюються і погано працюють.)
  • Що є ознаками неправильного харчування? (Обіди на ходу, всухом’ятку, пізній прийом їжі, недоїдання або переїдання є ознаками неправильного харчування.)
  • А що таке здорове харчування? (Це харчування, яке забезпечує здоров’я людини)
  • А за чим дуже важливо стежити? (Дуже важливо стежити за якістю, кількістю і часом прийому їжі.)
  • Коли має бути останній прийом їжі? (Останній прийом їжі має бути не пізніше ніж за 3 години до сну)
  • Чи має велике значення атмосфера в якій ми їмо? (Так)
  • А чи подобається вам їсти в компанії?
  • У чому відмінність, коли ви їсте наодинці і поруч з рідними або друзями ?

Їжте з іншими, коли це можливо. Вживання їжі з іншими людьми має емоційні переваги.

 Їда перед телевізором або комп’ютером чи з книжкою часто призводить до безглуздого переїдання.

 Після їди корисна спокійна прогулянка, а от активно займатися спортом – неприпустимо .

 Завжди слід пам’ятати, що ваше самопочуття і зовнішній вигляд безпосередньо залежать від якості і кількості їжі, яку ви вживаєте.

VI. Закріплення вивченого матеріалу

Робота в зошитах на друкованій основі

 

VII. Підсумок уроку

Гра «Так чи ні» (якщо так – плескайте в долоні, якщо ні – руки навхрест)

  1. Перед сном добряче треба наїстися. (Ні)
  2. В день слід їсти до 5 разів, але невеликими порціями.(Так)
  3. Після прийому їжі піду спокійно прогуляюся. (Так)
  4. Перед виходом в спортзал добряче наїмся (Ні)
  5. Через неправильне харчування діти погано ростуть і розвиваються, дорослі хворіють, швидко втомлюються і погано працюють (Так)
  6. Харчування так само, як і рухова активність, не впливає на здоров’я, працездатність і тривалість життя людини. (Ні)

Бесіда

  • Яку тему ми вивчали на уроці? (Як харчування впливає на здоров’я людини)
  • Що таке здорове харчування? (Це харчування, яке забезпечує здоров’я людини)
  • Скільки разів на день треба їсти? (до 5 разів, але невеликими порціями)

VIII. Домашнє завдання

  ст. 76-77 читати, переказувати батькам. Вміти дати відповіді на запитання в кінці теми. Робота в зошиті (якщо не встигли в класі)

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2021
Переглядів
4061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку