20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Урок "Які є явища природи?"

Про матеріал
Інтегрований урок "Я досліджую світ" про явища природи. За допомогою різних вправ діти ще раз пригадують про явища природи. На уроці використано загадки, приклади, роботу в групах, роботу з пластиліном, а також пізнавальне відео про явища природи.
Перегляд файлу

Тема: Які є явища природи?

Очікувані результати учіння: З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось/ ) для відповіді на запропоновані запитання. Записує під диктування слова, у яких написання не розходиться зі звучанням. Імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести), рухами . Групує об’єкти, дає назву групі. Відгадує загадки та виконує до них різні цікаві завдання. Розвязує приклади в межах 100. Записує слова під диктовку. Працює самостійно і в групах.

 

1. Ранкова зустріч. Віночок побажань.

Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте! —
Я всміхаюсь квітоньці —
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!

А тепер утворимо коло і створимо віночок побажань. Побажаємо один одному щось приємне та хороше на сьогоднішній день.

2. Обмін інформацією. Тема тижня та тема дня.

3. Відгадування загадок та запис у зошит.


Он літає в небі птиця
І нікого не боїться.
Крила сизі розпустила,
Ясне сонце заступила.
А як гримне сиза птиця - 
З неба крешуть блискавиці.
(Хмара)

В небі хмаронька пливла,
хмарка сльозки пролила
На капусту, буряки,
На зелені огірки,
І на трави, і на хвощ...
То не сльзи - то йде...
(Дощ)

Рано-вранці прокидається, встає.
Розсипає скрізь проміннячко своє.
Огляда природоньку, зігріва,
А надвечір спатоньки зноа ляга.
(Сонце)

Він шепоче:"Шу-шу-шу,
Листя обірвать спішу.
З листячком в осіннім гаї
У таночку покружляю".
(Вітер)

В небі хмарка пролетіла,
Білий пух розсипала.
Він на землю міцно ліг,
Називають його…
(Сніг)


Як іншим словом можна назвати ці відгадки? Явища природи.

Складіть речення з будь-яким явищем природи.

4. Перегляд відео «Явища природи».

5. Гра «Розумний шифрувальник».

Розвязати приклади та розшифрувати, яке слово заховалося. (запис прикладів на дошці)

53-50=3 В

17-10=7 Е

48-26=22 С

37-30=7 Е

59-43=16 Л

19-4=15 К

68-67=1 А

6. Фізкультхвилинка (пантоміма)

Учні зображують дією текст, який читає вчитель.

  Ви   сніжинки.  Вас  крутить вітер,  він  то  підкидає  вас угору,  то  знову опускає  на землю.  Удень ви  блищите  від сонечка,  а вночі,  коли крутить заметіль, вам хочеться танцювати сніговий вальс.

7. Робота в групах.

Учні обирають стрічку 4-х кольорів: жовтий, синій, зелений, червоний.

  У нас утворилися 4 групи. Це групи пори року. Жовтий колір – це осінь, синій – зима, зелений – весна, червоний – літо.  Кожна група повинна пригадати та обговорити 5 ознак своєї пори року, а потім представити усім іншим.

8. Робота з пластиліном.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми для щоденника вражень.

Моє улюблене природнє явище…

Я люблю, коли в природі…

 

 

 

 

docx
Додано
7 травня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку