Тема: Квадратні рівняння.
Мета:
Уміння та навички:
Обладнання: набор карток з різними квадратними рівняннями; набори складових квадратних рівнянь
Структура уроку:
І. Постановка теми, мети та завдань уроку.
ІІ. Сприйняття нового матеріалу .
ІІІ. Закріплення вивченого
IV. Оцінювання. Домашнє завдання.
V. Підсумок.
Хід уроку:
І. Сьогодні нас очікує зустріч із «Квадратними рівняннями»
? А що таке рівняння
? Як же виглядає рівняння, яке називають «квадратним»
ІІ. Дійсно, рівняння виду ах2+вх.+с=0, де х – змінна; а, в, с – деякі числа, причому а≠0.
У зошиті сторінку розділимо на дві колонки, кожна колонка буде поступово заповнюватися, сьогодні ми запишемо означення квадратного рівняння та його приклади; неповні квадратні рівняння та їх види.
ІІІ. Розглянемо декілька рівнянь та спробуємо «впізнати» серед них квадратні (запис на дошці або можна спроектувати)
Таким чином, щоб отримати квадратне рівняння необхідні компоненти (учні їх перераховують)
Зараз кожен відвідає мій невеличкий магазин квітів та спробує зібрати «квіти» (компоненти рівняння) для букету (скласти квадратне рівняння).
Учні ланцюжком, підходять до столу, підбирають компоненти для свого рівняння і записують його на дошці, а потім у зошит (1б – жетон) (Якщо учнів у класі багато можна розкласти матеріал на декілька столів). Після останнього запису дошку відкриваємо та оцінюємо правильність.
«Автори» рівняння, по черзі, називають коефіцієнти та за правильну відповідь отримують жетон.
Заповнюємо у зошитах таблицю та у другу колонку записуємо складені вами неповні рівняння.
Взаємоперевірка
IV. Оцінювання. Домашнє завдання.
V. Підведення підсумка.