Урок з алгебри "Квадратні рівняння"

Про матеріал
Конспект уроку алгебри 8 клас з теми "Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння"
Перегляд файлу

Тема: Квадратні  рівняння.

Мета: 

  • Ввести поняття квадратного рівняння, неповного квадратного рівняння. Сформувати уміння розв’язувати неповні квадратні рівняння .
  • Розвивати уміння аналізувати.
  • Виховувати в учнів впевненість у свої сили, уміння зосереджуватися.

 

Уміння та навички:

  • розпізнавати квадратні рівняння серед інших рівнянь;
  • визначати коефіцієнти у квадратних рівняннях;
  • знати означення квадратного рівняння.

Обладнання: набор карток з різними квадратними рівняннями; набори складових квадратних рівнянь

Структура уроку:

І. Постановка теми, мети та завдань  уроку.

ІІ. Сприйняття нового матеріалу .

ІІІ. Закріплення вивченого

  1. Робота в парах «Одна голова добре, а дві краще».
  2. Математичний диктант

IV. Оцінювання. Домашнє завдання.

V. Підсумок.

Хід уроку:

І. Сьогодні нас очікує зустріч із «Квадратними  рівняннями»

? А що таке рівняння

  • Рівність з невідомим.

? Як же виглядає рівняння, яке називають «квадратним»

  • (припущення учнів)

 

ІІ. Дійсно, рівняння виду ах2+вх.+с=0, де х – змінна; а, в, с – деякі числа, причому а≠0.

У зошиті сторінку розділимо на дві колонки, кожна колонка буде поступово заповнюватися, сьогодні ми запишемо означення квадратного рівняння та його приклади; неповні квадратні рівняння та їх види.

ІІІ. Розглянемо декілька рівнянь та спробуємо «впізнати» серед них квадратні (запис на дошці або можна спроектувати)

Таким чином, щоб отримати квадратне рівняння необхідні компоненти (учні їх перераховують)

Зараз кожен відвідає мій невеличкий магазин квітів та спробує зібрати «квіти» (компоненти рівняння) для букету (скласти квадратне рівняння).

Учні ланцюжком, підходять до столу, підбирають компоненти для свого рівняння і записують його на дошці, а потім у зошит (1б – жетон) (Якщо учнів у класі багато можна розкласти матеріал на декілька столів). Після останнього запису дошку відкриваємо та оцінюємо правильність.

«Автори» рівняння, по черзі, називають коефіцієнти та за правильну відповідь отримують жетон.

  1. Відомо, що «одна голова добре,а дві краще». Робота в парах. Завдання: скласти неповне квадратне рівняння (набор компонентів на парті). Дайте відповідь на запитання: «чому рівняння «неповне»»? (висновки учнів).

Заповнюємо у зошитах таблицю та у другу колонку записуємо складені вами неповні рівняння.

  1.  Математичний диктант.
  1. Запишіть рівняння в якому перший коефіцієнт 3 (-5); другий коефіцієнт -5 (3); вільний член 2 (5).
  2. Із заданого рівняння випишіть чому дорівнює перший коефіцієнт, другий коефіцієнт та вільний член.
  3. Запишіть довільне квадратне рівняння.

Взаємоперевірка

IV. Оцінювання. Домашнє завдання.

 

V. Підведення підсумка.

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
1288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку