Тема уроку: Зовнішність. Частини тіла
практична: повторити ЛО теми, ознайомити з новою лексикою теми, формувати навички усного мовлення та читання;
розвиваюча :розвивати фонематичний слух, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію.
виховна : збагатити знання учнів, зацікавити дітей у вивченні іноземної мови, виховати повагу один до одного, розвивати любов до наполегливої праці.
Клас: 2
Тип уроку: комбінований
Тема уроку: Зовнішність. Частини тіла
практична: повторити ЛО теми, ознайомити з новою лексикою теми, формувати навички усного мовлення та читання;
розвиваюча :розвивати фонематичний слух, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію.
виховна : збагатити знання учнів, зацікавити дітей у вивченні іноземної мови, виховати повагу один до одного, розвивати любов до наполегливої праці.
обладнання: підручкик English 2(О.Karpiuk), робочий зошит, роздаткові матеріали, демонстраційні картки, плакати.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Привітання
Т:Good morning,pupils! How are you today?
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: The topic of our today’s lesson is “Appearance and Parts of the body” Let’s start our today’s lesson!
3.Мовленнєва зарядка
T:But first of all,let’s prepare our tongues to the work, repeat after me
I have a head.
It's very well!
I have a nose,
So I can smell.
I have two eyes
And I can see,
I have two ears
And I can hear.
I have two legs
So I can walk,
I have a mouth.
So I can talk. .
4. Перевірка домашнього завдання.
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність виконання вправи
в зошитах.
ІІ. Основна частина
Лексична гра.
Учитель розміщує на дошці плакат із зображенням монстрів Частини обличчя позначені цифрами. Учні по черзі підходять до дошки та підписують відповідні частини обличчя та тіла.
.2.Розвиток навичок усного мовлення
T:Look ,please ,at these monsters. Let’s compare these monsters.
Учні ланцюжком описують монстрів,використовуючи вивчені ЛО теми.
3.Розвиток навичок читання.
Кожен учень отримує картку із зображенням дівчики та текстом-описом її зовнішності. Задання учнів прочитати текст та розфарбувати малюнок відповідно до опису. Після виконання завдання декілька учнів презентують свої малюнки, зачитуюючи тект.
T:Look at this girl. Let’s read and colour.
4.Фізкультхвилинка
Head, shoulders, knees, and toes, knees and toes.
Head, shoulders, knees, and toes, knees and toes.
And eyes and ears and mouth and nose.
Head, shoulders, knees, and toes, knees and toes.
5. Розвиток навичок аудіювання.
Вч.: Сьогодні до нас на урок завітали деякі іграшкові герої, як хочуть вам розповісти про себе. Давайте ми їх послухаємо і визначимо про кого йде мова. (діти прослуховуюють опис і обирають якому малюнку він відповідає)
1) Hello! My name is Nina. I am a ballerina. I have got a head, two eyes, two ears, a nose, a mouth, two arms and two legs.
2) Hello! My name is Mike. I am a monster. I have got a head, one eye, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears and a nose.
3) Hello! My name is Tom. I am a soldier. I have got a head, two eyes, a nose, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears.
6. Розвиток навичок письма.
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 65) (усно), 3 (с. 65) (письмово).
2. Підведення підсумків уроку.
Гра «Who is it?”
Один учень описує зовнішність іншого учня ,але не називає його ім’я,решта дітей мають здогадатися про кого йде мова.
T: You are good pupils. …, your mark is…because…
The lesson is over .Goodbye!