Урок з англійської мови для 7 класу "Спорт від А до Я"

Про матеріал

Tема: спорт від А до Я.

Мета: ознайомити з новими ЛО: назвами видів спорту; додати і відпрацювати новий граматичний матеріал: розділові питання; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення; сприяти розвиткові комунікативних здібностей; розвивати вміння співпрацювати; розширити кругозір; виховувати усвідомлення важливості занять спортом.

Перегляд файлу

      Tема: спорт від А до Я.

Мета: ознайомити з новими ЛО: назвами видів спорту; додати і відпрацювати новий граматичний матеріал: розділові питання; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення; сприяти розвиткові комунікативних здібностей; розвивати вміння співпрацювати; розширити кругозір; виховувати усвідомлення важливості занять спортом.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах, проектор.

Тип уроку: комбінований.

Література:

1.     Карпюк О.Д.: English. Students book (підручник з англійської мови для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів). Тернопіль.: "Лібра Терра", 2015 – 231с.

  1. https://en.wikipedia.org
  2. http://tagul.com/login?redirect_to=/cloud/1
  3. http://www.wordle.net
  4. http://www.keepcalm-o-matic.co.uk

Хід уроку

I.    Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

T: Hello, children! I’m very glad to see you!

Ps: We are glad to see you, too!

T: Before we`ll start, say me what mood you are in.

Consistent with another color wheel of emotions chart that I like to use. Pupils choose the best for them.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Наталья\Desktop\загружено.png

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Well, now we are starting a new topic — «Sports from A to Z». You see on the blackboard the latest craze of internet searchers “Keep Calm” poster. Hope you’ll follow the slogan. Here we’ll speak about sports and games, find out more about athletes and sports. So today you’ll get to know the new vocabulary on this topic; besides, you’ll practise in tag-questions.

 

 

3. Уведення в іншомовну атмосферу

Метод «Мозковий штурм»

T: What words do you associate with the topic «Sports»?

ІІ. Основна частина уроку

  1. Подання нового лексичного матеріалу.
    1. Робота з картками.

Учні працюють у парах. Кожна з них отримує хмару тегів. Потім учитель ставить запитання, а учні знаходять відповідь у хмарі.

T: Look at your flashcards. What sports are there? Which of the following sports are:

— water sports?

— contact sports?

— outdoor sports?

— winter sports?

— summer sports?

Which sports are popular in Ukraine/Britain?

What is your favourite sport?

C:\Users\Наталья\Desktop\sport kinds.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота у групах.

Учні отримують Word Cloud  і у групах по троє-четверо заповнюють подану таблицю. По закінченні роботи діти ланцюжком читають інформацію, яку вони вписали. Групи порівнюють свої відповіді. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

T: Look at the list of words and decide:

— whether the sport is played on/in the following areas;

— whether the sport is played with the following types of equipment and clothing;

— which time, score and/or distance measurement is used in each of the sports below. Some of the words are used more than once.

 

Write down the words into the correct column.

Sports

Equipment

 

 

Time, score and/or

 

Where it takes place

 

 

 

 

 

measurement

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

American Football

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

European Football

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tennis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chess

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Swimming

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ping-pong

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Horse-racing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ice-hockey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boxing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volley-ball

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Athletics

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motor-racing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cricket

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baseball

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ice-skating

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Golf

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Наталья\Desktop\спорт.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Етап «Фізкультхвилинка», на якому учні очима в повітрі виписують слово “Sport” та “Health”.

«Релаксація». Складання хоку за такими основними принципами:

 - Сабі - зосередженість, спокійна радість самотності;

- Сіфі - усвідомлення гармонії прекрасного;

- Наусомі - глибина проникнення.

Бажаючі зачитують написані ними хоку.

III. Подання та відпрацювання нового граматичного матеріалу: розділові питання.

  1.       Робота з підручником.

Учні читають пояснення на с. 211.

Усне виконання вправи 1 ст. 98

2) Учні усно складають речення за поданим зразком. Бесіда з учнями.

Робота з кроссенсом.

We should solve the crossense. We’ll solve it, answering my questions. What is the main word of it?

  1. It  is gymnastic goat, isn’t it?
  2. It is a rubber string, isn’t it?
  3. It is an oval pitch, isn’t it?
  4. It is a leather boot, isn’t it?
  5. It isn’t a gym, is it?
  6. They aren’t gymnastic pins, are they?
  7. These are gymnastic bars, are not there?
  8. This isn’t bathroom mat, is it?
  9. This is sport ribbon, isn’t it?

https://www.getsport.ru/files/products/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%8C%20%D0%B3%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D1%8B%D0%B6%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B9%20%D1%8D%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC.jpg

http://www.pumorisport.ru/uploadedFiles/eshopimages/big/42880.jpg

http://citydance.recommerce.kz/user/catalog/923/myach-dlya-hud-gimnastiki-chersa_1_original.jpg

http://www.proball.ru/upload/images/34866009/34866432.jpg

http://sportbud.org/images/stories/k3/gym1.jpg

http://mmsport.es/img/p/1/3/8/138-home_default.jpg 

http://img.bedroomidea.us/medium/4/home%20gymnastics%20equipment.jpg

http://www.xn--36-6kch3dafjddoa5j.xn--p1ai/images/_sporttovari/catalog_img/DSK/mat1-2.jpg

https://www.getsport.ru/files/products/original/%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%B3%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%206%20%D0%BC%20A236%201.JPG 

Keys: 1- gymnastic goat, 2 – skipping-rope, 3 – ball, 4 – sneakers, 5 – gym, 6 - gymnastic pins, 7 - gymnastic bars, 8 – mat, 9 – ribbon.

Consistent with another color wheel of emotions chart that I like to use.

IV. Рефлексія.

 Бесіда в режимі TP1P2P3.

 

T: What topic did we discuss at the lesson today? What new words/ grammar material have you learned? Which task did you like most?

 

Did this lesson impress you?

Share your impressions with everyone using our Emotional Wheel.

 

 V.  Домашнє завдання.

1) Make your own “Keep Calm” poster using  http://www.keepcalm-o-matic.co.uk;

2) Make web-quest “Extreme Sport”

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лінчук Oленa Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гамащак Наталья Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 лютого 2018
Переглядів
12385
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку