Tема: спорт від А до Я.
Мета: ознайомити з новими ЛО: назвами видів спорту; додати і відпрацювати новий граматичний матеріал: розділові питання; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення; сприяти розвиткові комунікативних здібностей; розвивати вміння співпрацювати; розширити кругозір; виховувати усвідомлення важливості занять спортом.
Tема: спорт від А до Я.
Мета: ознайомити з новими ЛО: назвами видів спорту; додати і відпрацювати новий граматичний матеріал: розділові питання; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення; сприяти розвиткові комунікативних здібностей; розвивати вміння співпрацювати; розширити кругозір; виховувати усвідомлення важливості занять спортом.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах, проектор.
Тип уроку: комбінований.
Література:
Хід уроку
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
Ps: We are glad to see you, too!
T: Before we`ll start, say me what mood you are in.
Pupils choose the best for them.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Well, now we are starting a new topic — «Sports from A to Z». You see on the blackboard the latest craze of internet searchers “Keep Calm” poster. Hope you’ll follow the slogan. Here we’ll speak about sports and games, find out more about athletes and sports. So today you’ll get to know the new vocabulary on this topic; besides, you’ll practise in tag-questions.
3. Уведення в іншомовну атмосферу
Метод «Мозковий штурм»
T: What words do you associate with the topic «Sports»?
ІІ. Основна частина уроку
Учні працюють у парах. Кожна з них отримує хмару тегів. Потім учитель ставить запитання, а учні знаходять відповідь у хмарі.
T: Look at your flashcards. What sports are there? Which of the following sports are:
— water sports?
— contact sports?
— outdoor sports?
— winter sports?
— summer sports?
Which sports are popular in Ukraine/Britain?
What is your favourite sport?
Учні отримують Word Cloud і у групах по троє-четверо заповнюють подану таблицю. По закінченні роботи діти ланцюжком читають інформацію, яку вони вписали. Групи порівнюють свої відповіді. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
T: Look at the list of words and decide:
— whether the sport is played on/in the following areas;
— whether the sport is played with the following types of equipment and clothing;
— which time, score and/or distance measurement is used in each of the sports below. Some of the words are used more than once.
Write down the words into the correct column.
Sports |
Equipment |
|
|
Time, score and/or |
|
||
Where it takes place |
|
|
|||||
|
|
|
measurement |
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
||
American Football |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
European Football |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Tennis |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Chess |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Swimming |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Ping-pong |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Horse-racing |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Ice-hockey |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Boxing |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Volley-ball |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Athletics |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Motor-racing |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Cricket |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Baseball |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Ice-skating |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Golf |
|
|
|
|
|
||
«Релаксація». Складання хоку за такими основними принципами:
- Сабі - зосередженість, спокійна радість самотності;
- Сіфі - усвідомлення гармонії прекрасного;
- Наусомі - глибина проникнення.
Бажаючі зачитують написані ними хоку.
III. Подання та відпрацювання нового граматичного матеріалу: розділові питання.
Учні читають пояснення на с. 211.
Усне виконання вправи 1 ст. 98
2) Учні усно складають речення за поданим зразком. Бесіда з учнями.
Робота з кроссенсом.
We should solve the crossense. We’ll solve it, answering my questions. What is the main word of it?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keys: 1- gymnastic goat, 2 – skipping-rope, 3 – ball, 4 – sneakers, 5 – gym, 6 - gymnastic pins, 7 - gymnastic bars, 8 – mat, 9 – ribbon.
IV. Рефлексія.
Бесіда в режимі T → P1 → P2 → P3.
T: What topic did we discuss at the lesson today? What new words/ grammar material have you learned? Which task did you like most?
Did this lesson impress you?
Share your impressions with everyone using our Emotional Wheel.
V. Домашнє завдання.
1) Make your own “Keep Calm” poster using http://www.keepcalm-o-matic.co.uk;
2) Make web-quest “Extreme Sport”