Урок з англійської мови на тему "На прийомі у шкільної медсестри"

Про матеріал

Даний урок розробений до підручника Wider World 2 з використанням аудіо та відеододатків до даного навчально-методичного комплексу. Розробка уроку містить цікаві завдання для парної та групової роботи, завдання на розвиток критичного мислення.

Перегляд файлу

 Клас: 7

Тема: Здоровий спосіб життя

Підтема: Різновиди хвороб та їх симптоми. На прийомі у шкільної медсестри. Розвиток навичок говоріння та аудіювання.

Мета: Сприяти розвитку в учнів навичок говоріння, використовуючи для цього необхідний лексико-граматичний інвентар.

Очікувані результати: На кінець уроку учні вмітимуть розповідати про різні види хвороб та їх симптоми; складати мікродіалог «У шкільної медсестри»; Виконувати тестові завдання після перегляду відео.

Навчально-методичне забезпечення: великі предметні малюнки з назвами хвороб, роздатковий матеріал для парної та групової роботи, телевізор, білий халат, іграшковий стетоскоп.

Форма проведення уроку: Урок спільного викладання (один викладає, інший допомагає).

Лексика уроку: have a headache/a stomachache/ a sore throat/ a high temperature/ a cough; feel sick/ill; cough/sneeze; I’ve got a hay fever/the flue/a cold/ a food allergy; what’s the matter?/What’s wrong?/ How are you feeling? I feel terrible./My leg hurts/ You should lie down/ stay in bed/ make an appointment with the doctor/ go to hospital. You should take an aspirin/a tablet/ some medicine.

 

Хід уроку

І. Привітання.

ІІ. Введення в іншомовне середовище.

На дошці малюнок шкільної медсестри і учня. Малюнок закритий листочками паперу, на яких написані запитання. Учні по черзі виходять до дошки, відповідають на запитання і, таким чином, відкривають захований малюнок та самостійно визначать тему уроку. («На прийомі у шкільної медсестри»).

ІІІ. Основна частина.

  1. Визначення цілей уроку (разом з учнями).

Учні заповнюють WKL-chart. Останню графу учні заповнюють в кінці уроку.

W

K

L

What I know (що я знаю)

What I want to know (що я хочу знати)

What I have learned (що я вже вивчив)

 

 

 

 

 

  1. Актуалізація опорних знань (повторення лексики попереднього уроку) 

2.1. Memory game. Учні працюють в групах по чотири в кожній. Кожна група отримує картки з назвами хвороб та симптомами хвороб. Картки розділені на дві групи, завданням донизу. Учні по черзі перевертають картки. Якщо картка з симптомом відповідає картці з хворобою, то учень забирає обидві. Перемагає учень, в якого найбільше карток.

2.2. Учні працюють разом з великими предметними малюнками, що на дошці. Вони повинні назвати симптоми чи хворобу, зображену на картці відповідаючи на запитання Whats the matter? Whats wrong?

3. Розвиток навичок удіювання

3.1. Ознайомлення з незнайомою лексикою з відеоролику. (Вчитель 1)

3.2. Перегляд відео. Робота в парах. Учні дивляться першу частину відео і вибирають правильну відповідь на тестове завдання, яке знаходиться на окремому аркуші з завданнями до відео. Під час перегляду учням слід звернути вагу на фрази, які задає медсестра, щоб з’ясувати, що трапилось з Біллом (Whats the matter? What’s wrong?). Яку пораду вона йому дає? (You should makе an appointment with the doctor). Учні дивляться другу частину відео без звуку і намагаються з’ясувати, яка у нього проблема (Billy has got a stomachache).

4. Розвиток навичок говоріння

4.1. Conversation circle (Мовленнєве кільце). Учні утворюють два кола – одне зовнішнє та одне внутрішнє. Учні внутрішнього кола рухаються по колу і здають запитання учневі, який опинився навпроти: Whats the matter? What’s wrong? Учні зовнішнього кола відповідають, називаючи симптом: I’ve got a toothache/a stomachache/ a headache; my back/leg hurts; I have got a high temperature etc. Потім учні міняться колами.

4.2. Робота в парах. Доповнення діалогів. Учні працюють з роздатковими матеріалами, які містять схему мікродіалогу «На прийомі у шкільної медсестри» та заповнюють її.

A: What’s the_________?

B: I _________terrible.

A: Have you got a stomachache?

B: No. I’ve got a sore _______and a high_______.

A: You ___________ have some water and lie _______. I think you’ve got the ____.

Вчитель звертає увагу на вживання модального дієслова should, яке використовується, щоб дати пораду.

4.3. Робота в групах. Учні поділені на три групи: 1. Symptoms (Симптоми), 2. Students that are not feeling well (Учні, які недобре почуваються) 3. Students that are giving some advice. (Учні, які дають поради). Учні з другої групи виходять до дошки і стають в шеренгу. Учні з першої групи підходять і приклеюють картку з назвою хвороби на те місце, яке болить. Учні з першої групи запитують Whats the matter? Учні з другої групи відповідають згідно з назвою симптому, який на них приклеєний. Учні з третьої групи намагаються дати пораду, залежно від симптому.

5. Рольова гра. Учні працюють в парах. Вони складають діалоги «На прийомі у шкільної медсестри». Деякі пари розігрують ситуацію біля дошки, використовуючи білий халат та стетоскоп для медсестри.

IV.Домашнє завдання. Учням потрібно скласти т вивчити діалоги

V. Підсумок уроку. Учні повертаються до WKL-chart та заповнюють останню графу.

 

docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
1196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку