Конспект уроку по фізичній культурі
для 7 класу
Тема уроку: Баскетбол. Переміщення та ведення м’яча.
Мета уроку: оволодіти навичками ловіння, передач та ведення м’яча. Формувати ціннісні орієнтації учнів на здоровий спосіб життя засобами ігрової діяльності.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: 10 м’ячів, 4 поворотні стійки, 10 стрічок, секундомір, свисток.
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (10-12 хв.) |
||
|
|
|
Баскетбол, як спортивна гра, поряд з розвитком таких фізичних якостей як сила, швидкість, спритність, витривалість виховує і такі моральні якості як почуття колективізму, відповідальності за свої дії, волю до перемоги. Людина стає сміливою, рішучою, наполегливою. Під час занять потрібно дотримуватись правил безпеки, зокрема: взуття не повинне мати слизької підошви; всі вправи слід виконувати з дозволу вчителя; завжди робити розминку; під час гри не наближатись близько до суперника; не затримуватися під баскетбольним кошиком; передавати м’яч тоді, коли товариш на вас дивиться. ЧСС за 6 сек. |
1-2 хв |
Запитати у кого більше 90 уд/хв. |
|
1-2 хв |
Під час руху Спину тримати рівно Стежити за ритмічним диханням |
|
1-2 хв |
Руки в сторону
Пальці схрещені, мізинцями вгору Руки в ліктьових суглобах не згинати Руки вперед Руки перед собою в замку
На кожен крок
|
|
1-2 хв |
Голову повернути в сторону В одну та другу сторону Виконувати по свистку Тримати дистанцію 2 – 3 кроки Руки на колінах
|
|
1-2 хв |
Хлопці роблять 5 стрибків, дівчата – 3
Останній крок робити довшим. По другому свистку продовжити біг. |
|
3-4 хв |
За вчителем руки тримати перед собою.
Стати обличчям до вікон, тримати дистанцію 2 кроки.
Рукою доторкнутися бічної лінії, назад іти кроком |
ЧСС за 6 сек. |
|
Запитати у кого більше 140 уд/хв. |
Основна частина (28-30хв.) |
||
|
8-10 хв. |
Перешикуватися у 2 шеренги, розподілившись на перший- другий. Виконувати з малої та більшої відстаней. Після 5-6 ударів передати м’яч.
Змінювати стійку та висоту відскоку при наближенні. Після передачі помінятися місцями, м’яч вести рукою. |
|
4-5 хв |
Перешикуватися у 2 колони за центральною лінією. Виконувати кидки по черзі, повертатися по своїй стороні з веденням м'яча. |
По сигналу направляючі ведуть м’яч, кидають в кільце та повертаючись назад, ударом м’яча о підлогу передають естафету. За влучне попадання нараховується додаткове очко.
|
3-4 хв |
Команди стоять в колонах на центральній лінії обличчям до протилежних щитів. Назад повертатися без обводки стійок. |
Одна команда володіє м’ячем до перехвату, потім інша. Грати по правилах баскетболу. |
1-2 хв |
Одній команді пов’язати стрічки на руку |
Не переходячи середню лінію, передати м’яч гравцеві своєї команди. Потім команди міняються ролями. |
3-4 хв |
Дівчата та хлопці знаходяться на різних сторонах майданчика. |
|
4-5 хв |
З використанням вивчених елементів. |
Заключна частина (3-4 хв) |
||
Підсумок.
Домашнє завдання.
Побажання. ЧСС за 6 сек. Організований вихід із спортивого залу. |
3-4 хв |
Повільна ходьба по залу з використанням рухів заспокійливого характеру. Відмічаю кращих учнів. Вправи з м’ячем (описати вісімку в нахилі навколо ніг, рухи з м’ячем навколо тулуба, стрибкові вправи) |