Урок з біології для 9 класу "Біотехнологія"

Про матеріал

Дана розробка розглядає основні напрямки сучасної біотехнології, з'ясовує їх значення для суспільства та перспективи розвитку; розвиває критичне мислення; виховує вміння сприймати точки зору на питання, відмінні від власної.

Перегляд файлу

Тема: Біотехнологія.

Мета: розглянути основні напрямки сучасної біотехнології, з’ясувати їх значення для суспільства та перспективи розвитку; розвивати критичне мислення; вихову­вати вміння сприймати точки зору на питання, відмінні від власної.

Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами біотехнологічних процесів, фотографії або рисунки продуктів біотехнологічних виробництв.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Компетентності, які формуються в учнів: уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, соціальна, комунікативна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, підприємницька, історична, науково-природнича.

Епіграф уроку:

«XXI століття –

золоте століття біології»

(з підручника)

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальна бесіда:

  1. Що таке селекція?
  2. Дайте означення понять: - сорт, - порода, - штам.
  3. Які методи селекції вам відомі?
  4. Порівняйте особливості застосування методів селекції для рослинних і тваринних організмів.
  5. Наведіть приклади досягнення у селекції.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Без знань цієї науки люди ніколи б не отримали такі продукти як хліб, сир, вино. Невідомі людству залишилися б вітаміни та антибіотики.

Проблемне запитання: - Спробуйте здогадатися, про яку науку йдеться мова? (Біотехнологія)

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Біотехнологія як наука (Розповідь вчителя з елементами бесіди)

Біотехнологія – наука про використання біологічних об’єктів і хіміко-біологічних процесів у промисловому виробництві, с/г, енергетиці та медицині.

Об’єкти біотехнології:

  • молекули;
  • віруси;
  • одноклітинні та багатоклітинні організми.
  1. Методи біотехнології (Розповідь вчителя з елементами бесіди)
  • культивування об’єктів;
  • вирощування клітин і тканин;
  • клітинна і генна інженерії.
  1. Завдання біотехнології (самостійна робота з підручником, ст. 228)
  2. Досягнення біотехнології (Повідомлення учнів)

V. Узагальнення та систематизація знань.

Фронтальна бесіда:

  1. Що таке біотехнологія?
  2. Що є об’єктами біотехнології?
  3. Які завдання сучасної біотехнології?
  4. Які досягнення біотехнології вам відомі?
  5. Які досягнення біотехнології використовуєте ви?

VІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

Вивчити параграф 50-51 (с/р).

Підготувати повідомлення на тему «Генна інженерія», «ГМО: за і проти»

 

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Андерсон О.А., Вихренко М.А., Чернінський А.О.)
Додано
3 травня 2018
Переглядів
2762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку