Дана розробка розглядає основні напрямки сучасної біотехнології, з'ясовує їх значення для суспільства та перспективи розвитку; розвиває критичне мислення; виховує вміння сприймати точки зору на питання, відмінні від власної.
Тема: Біотехнологія.
Мета: розглянути основні напрямки сучасної біотехнології, з’ясувати їх значення для суспільства та перспективи розвитку; розвивати критичне мислення; виховувати вміння сприймати точки зору на питання, відмінні від власної.
Обладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами біотехнологічних процесів, фотографії або рисунки продуктів біотехнологічних виробництв.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Компетентності, які формуються в учнів: уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, соціальна, комунікативна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, підприємницька, історична, науково-природнича.
Епіграф уроку:
«XXI століття –
золоте століття біології»
(з підручника)
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Фронтальна бесіда:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Без знань цієї науки люди ніколи б не отримали такі продукти як хліб, сир, вино. Невідомі людству залишилися б вітаміни та антибіотики.
Проблемне запитання: - Спробуйте здогадатися, про яку науку йдеться мова? (Біотехнологія)
IV. Вивчення нового матеріалу.
Біотехнологія – наука про використання біологічних об’єктів і хіміко-біологічних процесів у промисловому виробництві, с/г, енергетиці та медицині.
Об’єкти біотехнології:
V. Узагальнення та систематизація знань.
Фронтальна бесіда:
VІ. Надання та пояснення домашнього завдання.
Вивчити параграф 50-51 (с/р).
Підготувати повідомлення на тему «Генна інженерія», «ГМО: за і проти»