Урок з читання 1 клас "Закріплення знань про звук [е]; букви Е, е"

Про матеріал

Потрібно закріпити знання учнів про букви Е, е; розвивати мислення, фонетичний слух, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов учнів до рідного міста (села).

Перегляд файлу

 Закріплення знань про звук [е]; букви Е, е

Тема. Закріплення знань про звук [е]; букви Е, е

Мета: закріпити знання учнів про букви Е, е; розвивати мислення, фонетичний слух, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов учнів до рідного міста (села).

Обладнання: метелик, конверт із завданнями для роботи у парах, малюнок до кросворда, зобра­ження букв, мішечок, у середині якого пенал, ручка, олівець, мило, серветка, вата, конверт, папір та перо, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Діти, сьогодні до нас на урок прилетів метелик. Він приніс завдання, щоб перевірити, як ви навчаєтесь у школі та чи добре ви знаєте букви.

III. Робота над матеріалом уроку

1 Гра «Буква заблукала»

На дошці — запис:

Голосні а, о, м, к, и.

Приголосні р, е, т, і, с.

Учні повинні визначити, які букви слід поміняти місцями.

2 Гра «Знайди букву»

— Наступне завдання — це малюнок, на якому заховались бук­ви. Спробуйте їх знайти!

(Е, И, К, А, Т, О, В, С, Н, Л)

— Назвіть голосні. (е, а, и, о)

— Назвіть приголосні. (в, к, л, с, н, т)

3 Складання слів

— Які слова можна скласти, використовуючи ці букви? (Літо, сито, сон, село, кит, слон, весло, лис, лист)

4 Розгадування кросворда (за предметними малюнками)

— Яке слово утворилось? (Метелик)

5 Звуковий аналіз слів зі звуком [е]

Учитель читає загадки. Учні відгадують їх і за допомогою фішок буду­ють звукові моделі слів-відгадок.

• Хижий звір у хащах спить,

Як зареве, як загарчить —

Листя осипається з дерев!

Хто ж це? Відгадали?.. (Лев)

• В’ється, стука молоток,

Поправляє нам садок. (Дятел)

• Хто на своїй голові ліс носить? (Олень)

Фізкультхвилинка

Пташка високо літає,

Зайчик високо стрибає,

Тихо лис десь пробіжить,

Їжачок в траві сидить.

Десь в барлозі спить ведмідь,

Всіх звіряток цих любіть.

6 Гра «З’єднай слова» (робота у парах)

— На кожній парті — конверт, у якому картки зі складами. Утворіть з них слова.

(Село, літо, поле, море, роса)

— Який звук спільний для всіх цих слів? ([о])

— Прочитайте слова у яких є буква е.

7 Гра «Добери слово»

— Доберіть слова, що починаються частиною теле-. (Телевізор, телефон, телеграма, телеграф, телескоп, телебачення)

Словникова робота

• Телеграф — апарат, який приймає та передає повідомлення за допомогою дротів, радіо чи оптичних засобів.

• Телеграма — повідомлення, лист чи інформація, які переда­ються засобами телеграфного зв’язку.

• Телескоп — прилад для спостереження за небесними світилами.

8 Гра «Чарівний мішечок»

— У мішечку є предмети. Ви повинні відгадати, що це за пред­мети, лише за допомогою дотику та сказати, чи є у цьому слові звук [е]. (Пенал, ручка, олівець, мило, серветка, вата, конверт, папір та перо)

9 Самостійна робота на картках (Гра «Чарівні клітинки»)

— Напишіть у порожні клітинки букви так, щоб у рядочках і у стовпчиках можна було прочитати слова: роса, осел, село, алое.

Фізкультхвилинка

Скаче дощик по долині —

Зупинився на стежині...

Із сонечком подружився —

У веселку перелився.

Літній дощик молоденький —

Веселочка веселенька.

Ходять разом по діброві —

Мостять мости чорноброві.

IV. Робота за Букварем

1 Читання тексту «Село Веселе»

2 Аналіз тексту

— Де живуть Оленка та Лесик?

— Що знаходиться навколо села?

— Хто оре поле?

— Хто прилетів навесні у село?

— Де вони намостили гніздо?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дзядик Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
3026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку