Урок з дизайну та технологій Тема: Дизайнерське проєктування. Оздоблення виробів з паперу.

Про матеріал

Проєктування вітальної листівки своїм друзям,рідним до свята.Мета цього уроку - навчити дітей виготовляти предметну аплікацію за зразком

Перегляд файлу

Тема: Дизайнерське проєктування. Оздоблення виробів з паперу.

Об'єкт праці: Вітальна листівка (для мами)

Мета: навчити дітей виготовляти предметну аплікацію за зразком;

            розвивати естетичні смаки,уяву,фантазію;

            виховувати повагу до членів сім'ї,родини, шану до матері.

Матеріали та інструменти: альбом з дизайну і технологій, картон, клей,

                                                 ножиці, зразки вітальних листівок, шаблони

Перебіг уроку:

І. Підготовка робочих місць

ІІ. Організаційний момент

Добрий день, малі майстри!

У цей день, в ранковий час

Рада бачити всіх вас!

-         Подивіться, хто завітав до нас! Та це ж гномик, він приніс для нас листа. Цікаво, а хто ж це нам написав?

«Добрий день, маленькі майстри! Ми, жителі Королівства квітів, дуже просимо вас допомогти нашій квіточці.

Квіточка жила у лузі,

А тепер вона у тузі.

Пелюсточки розгубила,

Бути квіткою не сміла.

Пелюсточки ви знайдіть,

Життя квітці поверніть.

Аби квітку оживить,

Ви кмітливість проявіть.

І завдання – пелюстки

всі від квітів розв'яжіть».

_ Ну, що мої маленькі майстри, допоможемо квіткам зібрати пелюсточки?

Ну тоді, слухайте уважно, адже на кожній пелюстці загадка, вам треба уважно слухати, щоб могли відгадати, про яку саме квітку йде мова.

За допомогою відгадок ми розгадаємо кросворд, який так само надіслали вам квіточки.

  1. Сонечко в траві зійшло

усміхнулось,розцвіло,

потім стало біле – біле

і  за вітром полетіло. (Кульбабка)

  1. Що за квітка повертає за сонцем голівку? (Соняшник)
  2. Я найперша зацвітаю

синім цвітом серед гаю,

відгадайте,що за квітка,

бо мене не стане влітку. (Пролісок)

  1. Як називається повітря, що рухається? ( Вітер)
  2. Навесні вона в теплі

проростає з – під землі.

Має трунок, має вроду

і дарує насолоду.( Квітка)

  1. Узимку голі

мерзнуть в полі,

а весною,диваки,

одягають кожушки. (Дерева)

  1. Квітка гарненька, на сонечко схожа,

Краї біленькі, серединка жовта.  ( Ромашка)

  1. Найрідніша людина в світі ( Мама) 

1.

к

у

л

ь

б

а

б

а

с

о

н

я

ш

н

и

к

 

     3.

п

р

о

л

і

с

о

к

 

4

в

і

т

е

р

 

5

к

в

і

т

к

а

 

6

д

е

р

е

в

а

 

7.

р

о

м

а

ш

к

а

 

8.

м

а

м

а

 

 

-         Прочитайте слово, яке утворилося у виділеному стовпчику. (Листівка)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

-         Діти, а як ви вітаєте своїх близьких, друзів зі святом? Що їм даруєте?

( Відповіді дітей)

_ А ще прийнято підписувати і дарувати вітальні листівки. Найчастіше на листівках зображені квіти. Як ви гадаєте чому?

-         Зверніть, будь ласка, увагу які листівки я вам принесла. Усі ці листівки надруковані на спеціальних друкарських верстатах. Проте людині дуже приємно отримати листівку, що виготовлена власноруч.

-         От сьогодні ми з вами навчимося виготовляти власними руками вітальну листівку, яку ви зможете підписати і подарувати своїй любій матусі.

ІV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу

Рідна матінко, матусю,

Я до тебе пригорнуся,

А в листівці – так багато

Побажань у твоє свято!

-         Щоб виготовити вітальну листівку для мами, необхідно діяти саме так:

  1. Підготувати аркуш кольорового картону – це буде основа нашої листівки. Виріжте з шаблону, який у вас на парті білу і кольорові смужки. Складіть їх по лініях згину «гармошкою». Виріжте по контуру елементи аплікації.
  2. Приклейте нижній ряд пелюсток і стебло квітки до основи.
  3. Верхній ряд пелюсток прикріпити тільки за край.
  4. Приклейте серединку квітки.
  5. До стебла приклей листочки.
  6. Зафіксуй смужки для підпису.

На святкових листівках пишуть вітальні слова, або наклеюють їх з вирізаних букв.

VI. Планування наступних трудових дій. Вибір матеріалів та інструментів.

Діти можуть виготовити святкову листівку за ілюстраціями квітів,власним задумом.

VII. Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці.

-         А пер ж ніж перейти до роботи давайте з вами згадаємо, правила техніки безпеки при користуванні ножицями.

 

D:\Тематичні тижні НУШ\001.png

VIII. Самостійна робота

Фізхвилинка

-         Ось ми трохи з вами відпочили,а зараз починаємо працювати над створенням святкової листівки. Будемо все виконувати поступово, не квапимось, щоб виріб вийшов охайним.

IX. Продовження самостійної роботи.

- Любі учні ви повинні естетично овормити свою листівку, щоб мамі було приємно отримати від вас такий подарунок. Намагайтесь поменше лити клею та мастити лише ту частину виробу, яка буде наклеюватись на картон.

X. Оцінювання виробів. Виставка робіт.

 - Так ви всі добре попрацювали, створили гарні святкові листівки, щоб привітати своїх матусь. А зараз ми з вами зробимо виставку робіт, тож запрошую спочатку 1 ряд, а потім 2 ряд.

XI. Підсумок уроку.

 - Що ми сьогодні робили на уроці?

-         Яку квітку ви зобразили на листівці?

-         Які слова напишете матусі?

XII. Прибирання робочих місць.

Урок завершено і тому вам треба прибрати своє робоче місце. Ножиці, клей ви кладете до боксу, а використаний папір  з шаблону, викидуємо до смітника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лісківський ЗЗСО

 

 

 

 

Вікритий урок

з предмету: Дизайн і технології

На тему:

« Дизайнерське проектування. Оздоблення виробів з паперу.

Практична робота: Вітальна листівка (для мами)»

1 клас

 

D:\Тематичні тижні НУШ\ui14885491979.jpg

 

 

 

Підготувала:

Вчитель початкових класів

Соколова Є.В.

Дата проведення: 09.12.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 березня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку