План-конспект
уроку фізичної культури
з елементами футболу
для учнів 8 класу
Мета уроку: 1. Навчити основних елементів техніки гри у футбол
2. Тренувати основні фізичні якості школярів
Завдання уроку:
1. Розвивати інтерес учнів до українських та зарубіжних футбольних клубів
2. Повторити техніку ведення мяча підошвою.
3. Передачі мяча на місці.
4. Навчати техніці гри головою.
5. Удосконалювати в техніці виконання елементів футболу засобами рухливих ігор.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, свисток.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання хв |
Оранізаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (10-12 хв) |
|||
1 |
Шикування,привітання, повідомлення завдань уроку |
1 хв |
Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я |
2 |
Вступна бесіда з учнями. Європейські футбольні клуби Українські футбольні клуби Відомі українські та зарубіжні футболісти |
3-4 хв |
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя |
3 |
Замірювання ЧСС за 15с |
1 хв |
Звернути увагу на самопочуття учнів |
4 |
Виконання організуючих вправ - через середену по два; - на ліво та право в колону по одному. |
1 хв |
Чітко виконувати повороти в русі |
5 |
Вправи для формування постави. Ходьба: - звичайним кроком - на носках - на п’ятках - на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - у присіді |
1 хв
10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с |
В русі, стежити за поставою В середньому темпі Руки на поясі Руки за голову Руки на поясі Руки на поясі Руки на колінах |
6 |
Біг: - звичайний; - з високим підніманням стегна; - приставними кроками; - із закиданням гомілки назад; - схресний біг лівим та правим боком; - «човниковий біг (4х4 м.)» |
3 хв 30с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с 10-12 с
|
Дистанція 2-3 кроки Темп середній Стежити за роб. рук і ніг
Руки позаду. Діставати п’ятами долоні Декому можна виконувати простий біг |
7 |
Замірювання ЧСС за 15 с множиимо на 10 |
1 хв |
120-140 уд/хв |
Основна частина (28-30 хв) |
|||
1 |
Виконання ведення мяча по одному і в парах: - Ведення мяча підошвою по прямій; - Ведення мяча після зупинки м’яча підошвою; - Ведення мяча підошвою поміж фішок; |
2,5-3 хв |
Груповий метод Звернути увагу на правильний рух ногою, яка б’є, стопа розвертається назовні Виконується по черзі
|
2 |
Передача м’яча : - із зупинкою м’яча підошвою на місці; - в один дотик на місці |
3-4 хв |
Виконувати по черзі Відстань 5 м Зупинка підошвою Стежити за правильною поставою стопи |
3 |
Удари по м’ячу головою: - після особистого накидуваня ; - відбивання м’яча головою після накидання партнером на місці і в русі; |
4-5 хв |
В парах. Дивитися на м’яч, стиснути зуби Руки прямі Приділяти увагу техніці виконання вправи |
4 |
Гра «Квадрат». Три команди по чотири гравці.Учні стоять квадратом діаметром 2х2 м.По сигналу передають мяч довільно.Перемагає команда яка швидше виконає 10 передач. |
До 3 хв |
Яка пара швидше виконає 10 передач |
5 |
Гра «Передай мяч».
|
3-4 хв |
Ігровий метод Гравці розташовуються як у волейболі |
Заключна частина ( 3 хв ) |
|||
1 |
Шикування |
15 сек. |
|
2 |
Підведення підсумків уроку |
1 хв. |
Звернути увагу на гру кращих учнів. |
3 |
Вправи на відновлення дихання |
1хв. |
|
4 |
Замірювання ЧСС |
15сек. |
До 100 уд/хв |
5 |
Домашнє завдання |
30 сек. |
Удари по мячу головою біля стіни |
ПЛАН- КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ
КУЛЬТУРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ФУТБОЛУ
ДЛЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ
Вчитель Орел В.І.
Тема уроку: Футбол. Удосконалення техніки
володіння м’ячем.
Мета: 1. Навчати основних елементів техніки гри.
2. Розвивати рухові якості.
3. Сприяти вихованню товариськості,
дисциплінованості, організованості.
4. Виховувати в учнів потребу в система-
тичних заняттях фізичними вправами.
Завдання: 1. Навчати техніці фінта “відходом” з
перенесенням ноги через м’яч.
2. Закріплювати техніку передачі м’яча на місці та в русі.
3. Удосконалювати техніку гри головою на
точність.
4. Удосконалювати техніку фігурного ведення м’яча.
Місце проводення: спортзал.
Інвентар: футбольні м’ячі, футбольні жилетки,
свисток, секундомір, стояки (або
фішки).
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичне забезпечення |
Підготовча частина
1. Шикування. Привітання.
2. Повідомлення завдань уроку
3. ЗРВ в русі: а) нахили голови вперед-назад; б) нахили голови вправо-вліво; в) вправа ”тараканчик”; г) пересування приставними кроками вправо, вліво; д) біг спиною вперед; е) зупинка в два кроки. 4. ЗРВ на місці: а) В.п.—випад правою: 1-3 пружні рухи; 4- зміна положення ніг стрибком б) В.п.— упор сидячи позаду, ноги нарізно.
в) В.п.— упор сидячи позаду.
г) В.п.—присід, руки на колінах: 1-3 –стрибки в присіді;
догори д) В.п.—стійка на правій, ліву поставити на носок, руки на пояс:
п’ятою, носок на підлозі; 5-8 - те саме правою.
Основна частина
Перешикування для передач мяча на місці в парах
Передача мяча внутрішньою частиною стопи та зупинка підошвою на місці та в русі
Передачі мяча в русі в парах по колу
Удосконалення техніки гри головою на точність в парах
Те ж саме в русі
Фігурне ведення мяча поміж стояків, застосовуючи ведення зовнішньою та внутрішньою частиною підйому Естафета на швидкість ведення поміж стояків
Навчання фінту “відходом” з перенесенням ноги через мяч
Те ж, тільки мяч котиться повільно перед стояком
Закріплення техніки фінта “відходом”. 1-й номер володіє мячем, намагаючись виконати якомога більше обманних рухів, застосовуючи фінт “відходом” з перенесенням ноги через мяч; 2-й номер намагається відібрати мяч, атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду Гра “Забий головою”. Умови гри: клас ділиться на дві команди. Ціль команди: ударом головою атакувати лицеву стіну (ворота) суперника. Передачі виконуються руками або головою. Атакувати можна з будь - якої відстані. Правило трьох кроків та трьох секунд (гравець не може рухатись з мячем більше трьох кроків та утримувати мяч більше трьох секунд).
Заключна частина
Шикування. Біг у повільному темпі, ходьба. Вправи для відновлення дихання. Підведення підсумків уроку. Відзначення учнів, які краще засвоїли навчальний матеріал. Домашнє завдання: – удосконалювати техніку фінта “відходом” з перенесенням ноги через мяч; – жонглювання мячем. |
(8-10хв)
1хв
2 хв
3 хв
4хв
1 хв
3 хв
4 хв
6 хв
3 хв
5 хв
3 хв. |
Стежити за дисципліною строю. Роздати футбольні жилетки першим номерам. Під час бігу в повільному темпі. Вказати, що дихання під час бігу повинно бути ритмічним.
Стежити за інтервалом (1м)
Через плече дивитись вперед, руки перед собою.
Ліва нога рівна , руки на коліні правої.
Ноги в колінах не згинати
Вправу виконувати повільно, без різких рухів, носки відтягнуті вперед. Вистрибування вверх повинно бути максимальним.
Перші номери на лінії, другі - в п’яти метрах від них. Інтервал між парами - 2 метри. Передача мяча внутрішньою частиною стопи застосовується в основному при коротких і середніх передачах, а також при ударах з близької відстані. Ударний рух починається з одночасного згинання стегна і повороту назовні ударної ноги. У момент удару і проводки стопа знаходиться строго під прямим кутом до напрямку польоту м’яча. Зупинка—спосіб прийому м’яча й оволодіння ним. Зупинка м’яча підошвою: коли м’яч, який котиться назустріч наближається, ногу виносять уперед, носок піднятий вгору під кутом 30-40 градусів, опорна нога зігнута в коліні. Інтервал між парами – 4метри. Передача виконується на хід партнерові, той оброблює мяч собі на хід та виконує передачу. В.п.—стійка з розташуванням ніг у невеликому кроці. Роблячи замах, тулуб відхиляють назад, Нога, що стоїть позаду, трохи згинається і маса тіла переноситься на неї. Руки трохи зігнуті. Ударний рух починається з розгинання ніг, випрямлення тулуба і закінчується різким рухом голови вперед. Маса тіла переноситься на ногу, що стоїть попереду. Партнер накидає зручну передачу на голову, після удару ловить м’яч у руки. Після 5 повторень змінити ролі.
Інтервал 3-4 метри.
Стежити за правильністю передачі естафети.
Грунтується на принципі несподіваної і швидкої зміни напрямку руху. Після зупинки мяча перенести праву ногу через мяч, і корпусом проімітувати рух вліво. Суперник намагається перекрити зону проходу і переміщається у бік випаду. Різким поштовхом лівої ноги потрібно зробити крок вправо. Зовнішньою частиною підйому правої ноги послати м’яч вправо-вперед. Інтервал 4-5 метрів. Показ вправи виконується обличчям до учнів.
Розподілити учнів на пари. При роботі в парах намагатись не заважати іншим парам.
Визначити назви команд. Гра удосконалює техніку гри головою на влучність. Удосконалення тактичних дій: вихід на вільне місце та ударну позицію.
Стежити за дисципліною строю.
|
План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 8 класу.
Модуль: Футбол.
Змістовий модуль: Передачі, зупинка, ведення мяча, та удари по м'ячу.
Тема уроку: Тіка передачі та зупинка м'яча. Техніка ведення м'яча. Техніка удару по м'ячу ногою.ехн
Мета уроку: Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок та умінь, виховання ініціативності, самостійності, творчої активності, взаємодії з партнерами команди, активізація пізнавального інтересу до уроків футболу.
Обладнаня: футбольні м'ячі, секундомір, прапорці.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Завдання уроку: 1.Сприяти розвитку спритності. Човниковий біг.
2.Закріпити отримані учнями навички й уміння з техніки
передачі , зупинки м 'яча внутрішньою стороною стопи.
3.Закріпити техніку ведення м'яча зовнішньою стороною
стопи.
4.Закріпити техніку удару по м'ячу ногою.
Тип уроку: Повторення та закріплення навчального матеріалу.
№ пор. |
З М І С Т У Р О К У |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 1. 2. 3. 4. 5.
6.
7.
8.
9.
10.
2.
1.
2.
а.
б.
в.
1.
2.
3.
4.
5. |
ПІГОТОВЧА ЧАСТИНА. Шикування. Рапорт чергового. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки на уроках з футболу. Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Стройові вправи: -повороти лівору,праворуч,кругом. -перешикуання з однієї шеренги в дві. -перешикування з двох шеренг в одну. Різновиди ходьби: - на носках, руки на пояс - на п'ятках.руки на пояс - на пів присяд. Руки на пояс - повний присяд, руки на пояс Різновиди бігу та стрибків: - рівномірний біг - стрибки на лівій нозі -стрибки на правій нозі - біг з високим підніманням стегна - біг із закиданням гомілок - біг з виведенням прямих ніг - стрибки приставним кроком лівим та правим боком. Перишикування в три шеренги.
Загальнорозвиваючі вправи:
ОСНОВНА ЧАСТИНА.
Сприяти розвитку спритності. Човникови біг 6-9-18 м.
ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФУТБОЛУ:
Передача м'яча внутрішньою стороною стопи в парах із зупинкою м'яча .
Для цьго треба виставити назустріч м'ячу ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Тулуб повинен бути нахилений вперед. Носок зустрічної ноги піднімати вгору, а не направляти вперед. Нога, що зустрічає м'яч, опиняється біля опорної і рухається назустріч м'ячу.
Ведення м'яча внутрішньою стороною стопи: -поставити 5 прапорців вздовж лінії. Відстань між ними 2 метри. Вести м'яч внутрішньою стороною стопи. Під час проходження останньго прапорця- віддати пас.
Удари по м'ячу ногою: удар середньою частиною підйому: Удар підйомом дозволяє пробити дуже сильно і відправити м'яч якомога далі.
Щоб його правильно виконати необхідно: а. поставити опорну ногу поряд з м'ячем. б. носок опорної ноги повинен бути направлений у бік польоту м'яча. в. сильно розмахнутися ударною ногою. г. перед ударом встати на опорній нозі на носок, щоб нога, яка б'є по м'ячу, не зачепила землю. д. бити точно у центр м'яча.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
Шикування в одну шеренгу.
Спокійна ходьба з відновленням дихання.
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Підбиття підсумків за урок.
Домашнє завдання: А. виконувати передачі та ведення м'яча внутрішньою стороною стопи. |
10с. 20с. 10с. 15с. 1хв.
30с.
40с.
1хв.
1хв. 19м. 19м. 19м. 19м. 19м. 15с.
10с.
10хв.
30с.
20с.
1хв.
30сек.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і їхнє самопочуття.
Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, легенько притиснути пульсову артерію. Визначити ЧСС.
Стежити за чітким виконанням вправ.
Стежити за поставою та дотримання рівняння й дистанціїї під час руху.
Дотримуватися дистанції, дихання повільне. Тримати рівняння. Дотримуватися дистанції
Вправи виконувати з максимальною амплітудою.
Прскорення виконувати з максимальною швидкістю. Повторити по два рази.
Передачі виконувати точно, зберігати однаковий темп руху.
Ведення м'яча виконують під час бігу послідовними ударами по м'ячу. Удари мають бути такими, щоб м'яч відскакував на бажану відстань уперед. Під час ведення намагатися тримати голову так, щоб бачити м'яч і навколищню обстановку.
Вивчення удару починають із сильної ноги, тобто тієї, якою легше бити по м'ячу. Після того, як м'яч почне '' слухатись '', переходимо до вивчення удару другою ногою. Для того. Щоб м'яч після удару летів низом, коліно ударної ноги в момент торкання м'яча повинно знаходитися над м'ячем.
Визначити кращих учнів.
Вказати на недоліки. |
План-конспект
уроку фізичної культури з елементами футболу
для 8 класу
Учитель
Учитель фізичної культури Сапіжанської середньої загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Боднарчук В. І.
|
Тема уроку: «Футбол»
Тип уроку: навчально-тренувальний
Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол
Завдання:
Інвентар: 5 футбольних м’ячів (на 2 учнів – 1 м’яч), 4-5 напівнакачаних м’ячів, ворота, фішки, гімнастичні лави, дидактичний матеріал, 2 комплекти форми, таблиці для реєстрації оцінок, олівці.
Технічні засоби навчання: мультимедійна система
Місце проведення: спортивний зал.
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (11-12 хв) |
|||
1. |
Шикування перед входом до спортивного залу в одну колону. По дзвонику та за командою вчителя під звуки «футбольного маршу» М. Блантера вхід до спортивного залу на традиційне місце шикування. Вчитель: - Лунав дзвінок? Діти: - Лунав дзвінок! Вчитель: - Тож кроком руш всі на урок! футбол вивчатимемо всі разом ми на уроці фізкультури?... - Удосконалим наші м'язи, Технічні дії відпрацюєм?... - Фізкульт-привіт, фізкульт-ура?... - Отож, до праці, дітвора. Черговий, рапорт здать пора! |
1 хв . |
Учні перевдягнені у 2 комплекти форми. Менш підготовлені учні розташовані в кінці колони.
Діти відповідають хором
|
2. |
Шикування, рапорт чергового. Привітання. Вчитель: – «Здрастуйте, юні футболісти!» Повідомлення завдань уроку. |
1 хв |
У шеренгу. Звернути увагу учнів на важливість під час двосторонньої гри у футбол у будь яких ігрових ситуаціях уміти влучно передати м’яч |
3. |
Перевірка домашнього завдання. Вчитель: – Чому футбол називають королем спорту? – Назвати Батьківщину футболу. – Назвати кращі команди світу. – Назвати видатних українських футболістів
|
1-2 хв |
Опитування учнів. Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем спосіб |
4. |
Замір ЧСС. Учитель: – До уроку всі готові?... – А сьогодні всі здорові?...
|
30 сек |
Замір ЧСС через кожні 5 хв. Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. Звільнений учень веде графік пульсометрії
|
5. |
Організуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом тощо
|
30 сек |
Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ |
6. |
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: - звичайна; - на носках; - на п'ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - випадами з поворотом тулуба в однойменну сторону; - в присіді |
1 хв.
10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м
10 м |
В обхід залу. Темп середній. Руки вгору. Руки за голову Руки на пояс. Спину тримати рівно |
7. |
Комплекс стрибків у присіді лівим, правим боком, спиною вперед. |
30 сек. |
Дистанція – 2 кроки |
8. |
Спортивна ходьба з переходом в біг. |
10 м |
Поступово прискорювати темп руху |
9. |
Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, «протиходом», «змійкою», із зміною напряму. |
2-3 хв. |
Дистанція – 2-3 кроки
|
10. |
Прискорення із зміною напряму за зоровим орієнтиром. |
2х15 м |
Менш підготовлені учні бігають довільним темпом |
11. |
Вправи на відновлення дихання. |
30 сек |
Темп виконання повільний |
12. |
Повільна ходьба. Перешикування за орієнтирами, першим номерам взяти м'ячі |
30 сек. |
У дві колони через середину залу. Дистанція 2-3 м |
13. |
Комплекс ЗРВ з м'ячами в парах. а) в. п. – спиною один до одного, м'яч вгору. 1 – випад лівою, прогнутись; 2 – в.п. 3-4 – те саме з правої ноги. б) в. п. – те ж, м'яч внизу. Бокова передача м'яча. в) в. п. – те саме. Бокова передача м’яча «вісімкою». г) в. п. – те саме. Передачі м’яча знизу вгору та зверху вниз. д) в. п. – стоячи спиною один до одного, м'яч затиснутий на рівні поперека. Присідання з м'ячем. е) в. п. – стоячи один напроти одного, тримаючись за м’яч на рівні грудей. 1-4 – 4 стрибки на місці; 5-8 – 4 стрибки в праву сторону; 9-12 – 4 стрибки в ліву сторону. є) ходьба на місці |
3-4 хв. 4-6 р
6-8 р
6-8 р
6-8 р
6-8 р
36 стрибків
20 сек |
Стежити за чіткістю виконання
Ступні з місця не зрушувати
|
14. |
Вимірювання ЧСС |
30 сек |
Задати режим роботи для медичних груп – 120-130 та 140-150 уд/хв |
ІІ. Основна частина (30-31 хв) |
|||
1. |
Передачі м'яча внутрішньою стороною ступні крізь умовні ворота:
|
5-6 хв |
Відстань до 5 м. При ударі стопа розвертається назовні, п'ята під час зупинки повинна бути нижча за носок. Стежити за правильною постановкою ступні. Для більш підготовлених учнів.
Прийняти фішки. Для найбільш підготовлених учнів. Інші виконують завдання полегшених рівнів |
2. |
Гра «М'яч – ведучому». Виконується в чотирьох колонах: дівчата на одній половині, хлопці на іншій. За 4-5 м від колони – ведучий. Зробивши передачу ведучому, побігти в кінець своєї колони |
3-4 хв |
Змагальний метод |
3. |
Вимірювання ЧСС |
30 сек |
Зробити висновки. ЧСС – до 150 ударів. |
4. |
Різновиди ведення м'яча:
|
3-4 хв |
Менш підготовлені учні працюють з напівздутими м'ячами
|
5. |
Удари по нерухомому м'ячу внутрішньою частиною ступні на точність: а) по воротах (з орієнтуванням на оцінювання, 5 спроб – залікові) (хлопці); б) гра «Збий кеглі» (дівчата) |
6 хв |
На двоє воріт. На воротах – дзвіночки. 4-3-2-1 влучання. Результати заносяться до протоколу
|
6. |
Футбольна естафета «Євро-2012. Від міста до міста»: • ведення футбольного м’яча з наступним обведенням «своєї» фішки з назвою одного з міст «Євро-2012»
|
4 хв |
Менш підготовлені учні біжать коротші етапи
|
7. |
Навчальна гра, застосовуючи технічні прийоми, вивчені на уроці:
|
6-8 хв. |
Увага – правилам технічної безпеки. Виконується «Гімн Ліги чемпіонів».
Для команд, які вільні від гри
|
ІІІ. Заключна частина (3-4 хв) |
|||
1. |
Шикування в дві шеренги, обличчям один до одного. |
30 сек |
Як при виконанні вправ з м'ячами. |
2. |
Вправи на утримання рівноваги (балансу): а) в парах. Стоячи один напроти одного на одній нозі, взятись за руки. За сигналом намагатись вивести з рівноваги партнера; б) те ж завдання, але учні зчіплюються ступнями махових ніг; в) самостійно. Зробивши стрибок, заплющити очі, порахувавши до п'яти, утримувати рівновагу |
1 хв 30 сек |
Акцентувати увагу на важливості цього компоненту під час гри. Адже більшість фінтів засновано на тому, щоб хоч на мить вивести суперника з рівноваги, отримати перевагу та залишити його позаду
|
3. |
Шикування в одну шеренгу на швидкість |
20 сек |
|
4. |
Підбиття підсумків уроку |
30 сек |
Відзначити кращих
|
5. |
Вимірювання ЧСС |
30 сек. |
Визначити ступінь відновлення |
6. |
Домашнє завдання: жонглювання м'ячем та вправи, вивчені на уроках |
30 сек. |
Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання |
7. |
Вчитель: – - Попрацювали дуже плідно?... - В футбол пограли на ура?... - Оцінку ставлю всім «відмінно»? - В футбол щоб грали ви щодня! - До побачення?... Не забувайте, любі друзі, рухів значення. Прощання і організований вихід із залу |
30 сек. |
В колону по одному |
План-конспект уроку фізичної культури
з елементами футболу для учнів 9 класу
Мета уроку:
1. Виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я.
2. Навчити основних елементів техніки гри у футбол
3.Тренувати основні фізичні якості школярів.
4. Профілактика травматизму на уроках футболу.
5. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.
Завдання уроку:
1.Повторити ведення м’яча різними способами.
2.Закріпити удари по м’ячу ногою.
3.Навчити ударам по м’ячу головою.
4.Закріпити технічні елементи в навчальній грі.
Інвентар: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, кеглі, розмітка на футбольні ворота, сітка на ворота.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина |
8-10хв. |
|
|
1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.
2. Бесіда про запобігання травматизму на уроках футболу.
3. Вступне слово: Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожний 25-й житель Землі активно грає в футбол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До речі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного розчарування. Інтерес до футболу настільки високий, що люди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — американський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футбольних клубів, гра яких захоплює болільників. — Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України? (Футболісти, які демонструють найвищу техніку, відмінну фізичну підготовку, стають національними героями. — Яких відомих футболістів ви знаєте?! А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне навантаження — Які це м'язи і частини тіла?
4.Вимірювання ЧСС за 15с. 5.Організуючі вправи: - повороти: направо, наліво, кругом; - перешикування з однієї шеренги в дві та три; 6.Ходьба: - звичайним кроком; - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - у напівприсіді; - у присіді; - стрибки у присіді; 7. Біг: - звичайний; - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки назад; - приставними правим та лівим боком з імітацією удару по мячу внутрішньою стороною ступні; - спиною вперед; 8. Вправи на відновлення дихання 9. Вправи для розвитку сили: - підтягування на перекладині ; - згинання та розгинання рук в упорі лежачи; - вправи для розвитку м’язів живота; 10. Вимірювання ЧСС за 15с.
Основна частина 1.Ведення м’яча : - внутрішньою та зовнішньою частинами стопи; - в парах з передачами один одному; - з прискоренням; 2. Жонглювання м’ячем. 3. Удари по м’ячу ногою, що котиться: - з легкого накочування самому собі; - після передачі партнера; - після ведення; 4.Удари по м’ячу головою: - імітація удару по м’ячу; - з власного накидання у ворота; - з накидання партнера в руки партнерові; - імітація удару по м’ячу у стрибку; - те саме у стрибку; 5. Двохстороння гра із застосуванням вивчених елементів. Учні діляться на дві рівні команди. Заключна частина 1. Шикування 2. Вправи на відновлення дихання 3. Підведення підсумків уроку 4. Вимірювання ЧСС за 15с.
5. Гра « Відкритий мікрофон» - Які техніки ведення м’яча в футбол ми вивчили? - Чим подобається вам футбол?
5. Домашнє завдання
|
30с.
1хв.
3 хв.
30с. 1хв.
2хв.
2хв.
30с. 2хв.
30с.
25-30хв. 4хв.
3хв. 5хв.
6хв.
12хв.
5хв. 30с. 30с. 3хв. 30с.
30с.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів Нагадати про небезпеки під час виконання вправ
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя
Чітке виконання команд
Темп повільний Руки на пояс Руки на пояс Руки за голову Руки на пояс Руки на коліна Руки на пояс
Дистанція 2-3 кроки Темп середній Стежити за роботою рук та ніг По 10-15м. Зберігаючи дистанцію Дихання глибоке Слідкувати за правильністю виконання вправ;
Звернути увагу на самопочуття учнів
При веденні намагатися тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишню обстановку
Удари виконуються на силу та влучність
Дивитися на м’яч та стиснути зуби Удари виконуються середньою частиною лоба
Нагадати про правила поведінки під час гри
Дихання глибоке Визначити кращих учнів
Взяти участь у спортивній грі футбол |