Урок з фізичної культури для 7 класу. Тема: Гімнастика. ЗФП з елементами гімнастики

Про матеріал
Комбінований урок, де треба пройти смугу перешкод, також ознайомлення дітей з елементами дихальної гімнастики.На уроці навчаємо виконувати комплекс вправ у парах. Закріпляємо уміння лазити по гімнастичній стінці та вправи на рівновагу і силу при подоланні смуги перешкод. Виконуючи завдання сприяємо вихованню морально-вольових якостей, витримки, вміння долати труднощі, взаємодопомоги, дисциплінованості. Цим ми підвищуєм інтерес учнів до уроків фізичної культури. Сприяємо зміцненню здоров’я засобами ігрової та змагальної діяльності, та засвоюємо і вдосконалюємо рухові навички. Розвиваємо кмітливість, гнучкість, координацію. На уроці виховуємо почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

                                Конспект уроку з  фізичної культури для 7 класу.           

 

                                Тема: Гімнастика. ЗФП з елементами гімнастики.

 

Завдання уроку:    

 1)Ознайомити учнів з дихальною гімнастикою.

   2)Навчити виконувати комплекс вправ у парах.

   3) Закріпити уміння лазити по гімнастичній  стінці та вправи на рівновагу і силу при подоланні смуги перешкод.

   4) Сприяти вихованню морально-вольових якостей, витримки, вміння долати труднощі, взаємодопомоги, дисциплінованості.

 

Мета:

1. Підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури.                                               

   2. Сприяти зміцненню здоров’я засобами ігрової та змагальної                                            діяльності.

 3.  Засвоїти і вдосконалити рухові навички.

 4.  Розвивати кмітливість, гнучкість, координацію.  

 5. Виховувати почуття взаємодопомоги.                                   

 Інвентар:   Таблички – показники вправ ., особисті картки .,  мати гімнастичні , навісні перекладини , скакалки , секундомір, гімнастичні лави, фішки, мячи. 

 Місце проведення: спортивний зал.                   

                 Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

             вказівки

                             1    

       2

                     3

І. Вступна частина.

 

   1.Шикування. Рапорт. Привітання.Повідомлення завдань уроку.

      Вимірювання . чсс.

 

 

 

 

 

   2.Стройові вправи на місці:

      а)повороти ліворуч ;

      б)повороти праворуч;

      в)повороти кругом.

 

 

  3.Ходьба в обхід:

  а)звичайна;

  б)на носках;

  в)на п’ятках;

  г)на внутрішній частині ступні;

  д)звичайна.

4.Біг у повільному темпі.

   5.Ходьба,вправи на відновлення дихання.

   Перестроювання з колони по одному в русі способом «дробіння» в дві колони.                          

 

6.Комплекс  загально- розвивальних вправ (в парах) :       

1. В.п.- стійка ноги нарізно,руки на пояс .1-2-нахил головою,вперед-назад,3-4-вліво-вправо.

2. В.п. - стійка ноги на ширині пліч,    руки перед грудьми:

  1.          - пружній ривок ліктями назад;

2- поворот вліво, пружній ривок руками назад; 3-4 - те саме

вправо.        

3. В.п. - стійка ноги         

Нарізно,руки в сторони.1-2-поворот ліворуч-праворуч;3-4-нахил торкаючись лівою рукою правого носка,правою лівого носка.

          Вправи у парах.                                   1.В.п. – стоячи  спиною друг до друга,руки вниз пальці різнойменних рук  зєднанні.1.А праву руку,Б ліву руку вгору нахил в сторону.

     2. В.п. – стоячи обличчям один до одного в  двух  кроках, ноги нарізно, нахилившись вперед, руки на плечах партнера. 1-3-пружинисті нахили вперед.4-в.п.1-3-пружинисті повороти в сторони.

        3.В.п.-стоячи спиною друг до друга, захватив руки під передплічча.

        1-2-нахил тулуба вперед-назад,3-4-вліво-вправо.

      4.В.п.-стоячи обличчам друг до друга. 1-присід ,ноги разом,2-В.п.

      5.В.п.-стоячи обличчям один до одного, руки на плечі партнеру.1-мах лівою  ногою вправо-вперед.2-в.п. 3-4-те саме правою ногою.                                                      

       6.Дихальні вправи.

ІІ. Основна частина.

 

 1.Розділення учнів на команди.

 

  Подолання смуги перешкод.

2. Робота по станціях.

    Станція 1:Вправи на рівновагу (на гімнастичній лаві).

    Станція 2:Стрибки через набивні  мячи.

    Станція 3:Підтягування руками лежачи на животі по гімн. лаві.

    Станція 4:Перекид уперед у групуванні.  

    Станція 5:Лазіння по гімнастичній стінці.

    Станція 6:Стрибок з місця у довжину.

    Станція 7:Стрибки по купинах.

 

      Математична хвилинка.

 

      Картки-завдання.

   1.Стрибки зі скакалками .

   2.Присідання (командою).

   3.Пиднімання тулуба з положення лежачи на спині руки за головою в сід.

   4.Піднімання ніг при фіксованому тулубі на гімнастичній лаві (тримаючи м’яч ногами).

   5.Стрибки через гімнастичну лаву.

   6.Піднімання зігнутих у колінах ніг з вису на гімнастичній стінці.

 

         Дихальна гімнастика.

 

   1.Очищаюче дихання.

 

   Зробити глибокий вдих,затримати дихання,сильними поштовхами видихати через складені трубочкой губи, надувати щоки.        

 

    2.Голосове дихання.

 Зробити глибокий вдих, затримати дихання розкривши рота, видихнути повітря зі звуком «Ха!»

 

     3.Дихання рівномірне.

 Стати прямо, руки вздовж тулуба. Обидві руки піднімаємо до середини плечей, витягуємо їх уперед долонями вгору, злегка стискаємо пальці в кулак, робимо вдих через ніс.

 

 

 3. Перевірити ЧСС

 

 

 

ІІІ. Заключна частина.                                 

 

   1. Шикування класу.

   2. Ходьба . Підрахунок ЧСС.

   3.Підсумки уроку

  4. Оцінювання учнів.

   5.Домашнє  завдання.

   6.Організований вихід із спортивного залу.

 

 

 

 

 

 

 

10-12хв.

 

 1- хв.

 

 

10с

 

 

 

 

 

2-3пов.

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

    1хв.

 

 

 

 

     5-7хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 раз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25-28 хв.

 

 

 

10хв.

 

2-3р.

 

2-3р.

 

2-3р.

 

2-3р.

 

2-3р.

 

2-3р.

 

 

10хв.

 

 

50р.

10р.

 

20р.

 

 

10р.

10р.

10р.

 

5 хв.

 

 

3р.

 

 

 

 

 

 

 3р.

 

 

 

 

3р.                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-5хв

 

30с

2хв

1хв

30с

30с

30с

Фронтальний метод.

 

Шикування виконується по

команді чергового. Рапорт здає черговий. Відсутніх відмітити зі слів чергового. Пояснити завдання уроку, підкреслити прикладне значення вправ. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Визначити частоту серцевих скорочень.

 

Добиватись від учнів чіткого і

правильного виконання, звернути увагу на положення голови, рук.

 

 

 

Дотримуватись дистанцій.

Звернути увагу на правильну поставу учнів.

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на дистанцію та інтервал.

 

 

Фронтально.

 

Під час виконання вправи виправляти можливі помилки учнів.

 

 

 

Вести чіткий підрахунок.

 

 

 

 

 

Стежити за положенням тулуба.

 

 

 

 

 

 

Використовувати показ вправи.

 

 

 

 

 

 

 

Коліна не згинати,голову під час нахилу не опускати.

 

 

 

 

 

Стопи під час поворотів не відривати.

 

 

Спину тримати рівно.

 

Утримувати рівновагу.

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись ПТБ.

 

Робота по відділеннях.

Підготовка місць занять здійснюється по команді вчителя . При необхідності вказати як правильно нести мати. Нагадати про бережне ставлення до інвентарю.

 

Виправляти помилки учнів.

 

 

 

Команди отримують математичні завдання,виконавши,отримують картки для подальших дій.

 

Виправляти можливі помилки, після кожного завдання відпочинок 2-3 хв.

Виправляти можливі помилки учнів.

    Пам’ятати про правильне місце розташування

 

Виправляти помилки учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильно виконанням вправи.

 

 

 

Виправляти помилки.

 

 

 

 

 

Дихати рівномірно.

 

 

 

 

 

Визначити ступінь відновлення.

 

 

 

 

Фронтальний метод.

В обхід в одну колону.

Повільним темпом.

Визначити учнів які добре працювали на уроці.   

Повторити вправи ранкової гімнастики.

В колону по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 січня 2019
Переглядів
5168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку