Урок з геометрії у 8 класі за темою: "Площа паралелограма"

Про матеріал
Розробка нестандартного уроку з геометрії для вчителів, які працюють у 8 класі.
Перегляд файлу

 

 Учителька математики

КЗО "Микільська на Дніпрі середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області"

Орел Людмила Петрівна

Розробка  уроку-подорожі для учнів 8 класу

Урок-подорож у 8-му класі

Тема. Площа паралелограма

Мета:

навчальна:

повторити знання учнів про поняття площі прямокутника;

формувати вміння знаходити площу паралелограма;

удосконалити вміння застосовувати здобуті знання при розв’язанні задач;

показати їх практичне застосування до розв’язування задач;

формувати елементи інформаційної, життєтворчої компетентності, активізувати пізнавальну активність учнів;

формувати вміння міркувати, аналізувати, й робити висновки;

формувати математичну грамотність учнів, здатність розуміти роль математики у світі, в якому ми живемо;

 

розвивальна:

розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, творчі здібності учнів;

розвивати навички самостійної роботи та роботи в колективі, культуру спілкування, вміння висловлювати свою думку;

розвивати пізнавальний інтерес учнів та їх мейкерські здібності.

 

виховна:

виховувати самостійність;

сприяти самовихованню старанності, акуратності.

 

 Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

 Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, роздаткові картки,QR – коди, презентація, Інтернет.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Хвилинка емпатії

Вступне слово вчителя. Доброго ранку, всім!

Прочитайте вислів на слайді і з посмішкою починаємо урок.

Три речі отримала людина як подарунок,

 щоб пом’якшити гіркоту життя:

Сон, надію і сміх.

Тож частіше посміхайтесь.

Не забувайте, що посмішка дешево коштує, але дорого цінується.

Посміхніться один одному і до роботи.

Урок наш сьогодні не звичайний, оскільки протягом наступних  хвилин у приміщенні даного кабінету відбудеться цікава подорож геометрією.

 

2. Інтерактивна вправа «Очікування»

Для початку хотілося б дізнатися, що очікуєте ви від сьогоднішньої зустрічі. Прошу на стікерах, які ви отримали, одним реченням або словосполученням написати свої очікування від цього уроку, та прикріпити їх на дошці.

Я очікую, що …( Я очікую, що на уроці буде цікаво; дізнаюсь про щось корисне, важливе; будемо працювати в групах, парах)

Цей урок навчить мене … (Цей урок навчить мене робити висновки, висловлювати своє ставлення до почутого… )

Я теж хочу висловити свої очікування від нашої подорожі : я очікую, що я допоможу вам осягнути глибинну сутність теми уроку, критичне мислення, уміння працювати в команді.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

1.Чи готові ви до подорожі? (Перевірка Д/З за допомогою додатку Kahoot

  1. Якою літерою прийнято позначати площу?
  • А
  • Б
  • S
  • V

      2.Якому числу не може дорівнювати площа многокутника?

  • 36
  • 0,0001
  • ¼
  • -25

3.Чому дорівнює площа прямокутника із сторонами 5см та 4 см?

  • 20см²
  • 9см²
  • 18см²
  • -20см²

2.Запишіть тему уроку:

ща     пло    ра    лело

па    ма    гра

  • Згадайте яку фігуру називають паралелограмом?
  • Що називають висотою?
  • Формулу для обчислення попробуємо вивести самі. На столах знайдіть модель паралелограма і за допомогою ножиць зробіть із неї прямокутник , розрізів робіть мінімум

S=a

3.Щоб засвоїти нові знання знайдіть під партами приховані завдання.

Кожен учень розв’язує номер з підручника.

№882,883

На дошці таблиця відповідей . Знайдіть ці літери в класі.

35

32

18

45

М

С

R

В

 

Чи любите ви подорожувати? Яким транспортом?

Картка В

Я велосипедом, домалюйте в креслені чоловічого велосипеда деталь, якої бракує. Знайдіть площу паралелограма. C:\Users\orel\Desktop\день гідності\вел1.png

 

 Я пропоную сканувати QR-коди та знайти інформацію про історію логотипів авто, де є паралелограми?

Картка С

 

chevrolet-3

КарткаМ

 

, Эмблема Mitsubishi

Картка R

Эмблема Renault

4. Знайдіть площі паралелограмів запропонованих логотипів.

 

5. Чи всі бажаючі можуть отримати права водія? (Ні, дальтоніки –не розрізняють кольори, колірна сліпота   спадкова, рідше набута особливість зору людини та приматів, що виражається в нездатності розрізняти один або декілька кольорів.). Перевіримо чи не має серед нас дальтоніків. На  кольорових картках знайдіть  цифри і пересядьте за парти з даними цифрами.

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

  а

а

а

 а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

 а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а


 

а

а

а

 а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

 

а

а

а

 а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

 а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

а

 

  

 

 

 

 

 

6. Подорожуємо ми до країн де державні прапори мають паралелограми.

Які це держави? Цю інформацію ви дістанете скануючи  QR –коди.

Картка К

(Республіка Конго,— країна на заході центральної Африки. Площа країни становить 342 тисяч км  Столиця — місто Браззавіль.)

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Flag_of_the_Republic_of_the_Congo.svg/125px-Flag_of_the_Republic_of_the_Congo.svg.png

 

Картка Т

 

(Республіка Тринідад і Тобаго — острівна держава в південній частині Карибського моря, неподалік від узбережжя Венесуели. Вона складається з двох великих островів — Тринідаду та Тобаго, а також великої кількості дрібних островів. Країна до 1962 року була колонією Великої Британії)

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/64/Flag_of_Trinidad_and_Tobago.svg/125px-Flag_of_Trinidad_and_Tobago.svg.png

 

7.Знайдіть площі паралелограмів, які ви побачили на прапорах.

Яких дивних птахів ми можемо в цих  країнах побачити ? Відповідь знайдете, якщо складете пазли.( Китоглав, або як його ще називають, королівська чапля – дуже великий птах із роду лелекоподібних. У середньому його висота становить 1,2 м, а розмах крил досягає 2,3 м. Найголовніша відмінна особливість китоглавів – великий, схожий на дерев’яний черевик дзьоб, робить його вельми майстерним в рибній ловлі. )

C:\Users\orel\Desktop\день гідності\10-8.jpgC:\Users\orel\Desktop\день гідності\фото птаха пазл (2).png

 C:\Users\orel\Desktop\день гідності\18-3.jpgC:\Users\orel\Desktop\день гідності\птах пазл.png

 

(Рогатий ворон. Це найбільші птахи-носороги з усіх, що існують в світі. Довжина тіла у них може доходити до 129 см, а вага до 6,2 кг. )

 Яка  офіційна мова цих країни? (англійська)

Я пропоную зробити руханку

https://www.youtube.com/watch?v=Uv1JkBL5728

 

8.В гостях добре, а вдома найкраще.  Пора повертатися додому. Вдома нас зустрічають рушниками. Рушники мають свої символи, Що означає на рушнику паралелограми?

 

C:\Users\orel\Desktop\день гідності\орнамент.jpg Паралелограм  символізує Матерію у динаміці. З духовної точки зору– це «душа в окрасі». Здавна цей знак вважають символом родючості, символ жіночого начала в природі 

 

.
9.  Паралелограми як дизайн використовують не тільки на рушниках. Як ви рахуєте хто це зробив? Чоловік чи жінка?

 

Модний одяг весни 2019                 паркет в вітальні?

https://images.1plus1.ua/uploads/site/000/366/270/c09b6be718fdd36d6cfa40c50e24dfd5.jpg Картинки по запросу дизайн паркету

 

Картинки по запросу жінка столяр    https://d8.static.media.condenast.ru/vogue/75aeef11522683989ba22579067e3766.jpg/13631c27/o/w990
 

 

Арієль Аляско                                   Крістофер Кейн

 

10. Багато інформації, яку хотілося б  запам’ятати.

Зробимо закладки. Знайдіть на столі паперові квадрати, порахуйте їх площу.

 

  https://www.youtube.com/watch?v=hO4J1GjPQFw

ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

За допомогою кубика Блума.

Продовжте речення:

  На уроці я дізнався

Найбільше мені сподобалось

На уроці я навчився

На мою думку,найскладнішим  було

Вдома треба ще вивчити…

  • На уроці я зрозумів…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Виставлення оцінок та домашнє завдання.

Прочитати §  24  ,№  889, № 893

Намалювати в арт стилі картину, використовуй паралелограми.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербина Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
2506
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку