Урок з хореографії на тему: «Порт де бра, вправи для рук, голови, корпусу»

Про матеріал

Тема уроку: «Порт де бра, вправи для рук, голови, корпусу»

Мета навчання: уміти виконувати порт де бра, що сприяє естетичному вихованню та фізичному розвитку дітей, виробити стійкість на середині залу при виконанні вправ, вміти реагувати на зміну музичного супроводу, запам'ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, знати хореографічні терміни, їх відповідність та значення.

Мета розвиваюча: розвивати навички пластичності, виразності, граційності, музично-ритмічне почуття, м'язево - руховий апарат, фізичні властивості організму.

Мета виховна: виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю, формувати почуття відповідальності, та працьовитості.

Хід уроку

1.Організаційна частина:

1.1.Перевірка присутніх

1.2. Уклін

2.Основна частина:

2.1. Розминка

Вправи:- марш

-хід на пальцях, п'ятках

-підскоки

-полька

-крок галопу (боком)

2.2. Класичний екзерсис біля станка

-демі пліє

-гранд пліє

-батман тандю

-батман жете

-ронд де жамб партер

Якщо ми музику розуміємо завдяки нотам, так само і в танцях існує своя термінологія. Вона зародилася ще в сімнадцятому столітті у Франції при Королівській Академії танцю, і поступово стала загальновизнаною у всьому світі. А французька мова стала обов'язковою в термінології, як латина в медицині.

Сьогодні ми познайомимося з таким терміном, як «Port de bras», який ви будете багато раз чути при вивченні танців

2.3. Екзерсис на середині залу

Port de bras лежить в основі великої науки рук в класичному танці. Руки, ноги і корпус виховуються окремо особливими вправами; розвивається мускулатура ніг, манера тримати корпус, але тільки правильне знаходження свого місця для рук завершує мистецьке обличчя танцівниці і дає повну гармонію танцю, голова остаточно приводить до ладу його, дає красу всьому малюнку. Поворот голови, напрям погляду грають вирішальну роль в образі кожного руху. Port de bras - це найбільш важка частина танцю, яка вимагає великої роботи і турботи. Уміння управляти руками відразу виявляє хорошу школу. Особливо важко доводиться тим, кому природа не дала красивих рук; їм потрібно особливо стежити за руками - обдумано керуючи ними, можна домогтися краси рухів. Доводилося займатися з ученицями, які мають від природи прекрасним рукам, але незнання port de bras не давало їм свободи рухів, і тільки коли вони його засвоювали, вони починали справлятися з руками.

Потрібно, щоб руки з підготовчого положення були закруглені так, щоб точка ліктів була невидима, інакше лікті утворюють кути, які руки не повинні мати. Кисть руки повинна бути на рівні згину руки в лікті, її слід підтримувати і не дуже згинати, - інакше лінія буде зламана. Зараз спостерігається надмірне витягування кистей рук, яке дає напружену жорстку лінію. Лікті потрібно підтримувати, а пальці тримати з'єднаними в зазначеній угрупованню. Не слід допускати відтягування великого пальця. Плечі тримати опущеними і нерухомими. Потрібно, щоб позиції рук і port de bras здавалися невимушеними. Кожен рух рук (пози) має відбуватися через I позицію.

-І порт де бра (відео)

-ІІ порт де бра

-ІІІ порт де бра

2.4 Виконання порт де бра в джазовому стилі

2.5 Вправа «Знайди помилку» (Вчитель показує вправу навмисно із помилкою, учням потрібно відшукати її і виправити)

3.Заключна частина:

3.1. Рефлексія

Завдання на співвідношення

Деми пліе вправи для рук, корпусу та голови

Батман тандю напівприсідання

Релеве кидки ногою на 45, 90

Гранд плиепідйом на півпальці

Пор де бра повне присідання

Батман тандю жете циркуль ногою по підлозі

Рон де жамб пар тервиведення виворотної ноги по точках

3.2. Підведення підсумків

- Що вам найбільше подобалося на нашому занятті?

- Ви дуже активно працювали сьогодні в уроці, показали хороші знання по класичному танцю. Кожен отримує оцінки. Наш урок підійшов до кінця. Дякую всім за роботу.

Уклін.

Перегляд файлу

Тема уроку: «Порт де бра, вправи для рук, голови, корпусу»

Мета навчання:  уміти виконувати порт де бра, що сприяє естетичному вихованню та фізичному розвитку дітей, виробити стійкість на середині залу при виконанні вправ, вміти реагувати на зміну музичного супроводу, запам’ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, знати хореографічні терміни, їх відповідність та значення.

Мета розвиваюча:  розвивати навички пластичності, виразності, граційності, музично-ритмічне почуття, м’язево - руховий апарат, фізичні властивості організму.

Мета виховна:  виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю, формувати почуття відповідальності, та працьовитості.

Хід уроку

1.Організаційна частина:

   1.1.Перевірка присутніх

    1.2. Уклін

2.Основна частина:

2.1. Розминка

Вправи:- марш

  • хід на пальцях, п’ятках
  • підскоки
  • полька
  • крок галопу (боком)

 2.2. Класичний екзерсис біля станка

  • демі пліє
  • гранд пліє
  • батман тандю
  • батман жете
  • ронд де жамб партер

Якщо ми музику розуміємо завдяки нотам, так само і в танцях існує своя термінологія. Вона зародилася ще в сімнадцятому столітті у Франції при Королівській Академії танцю, і поступово стала загальновизнаною у всьому світі. А французька мова стала обов’язковою в термінології, як латина в медицині.

Сьогодні ми познайомимося з таким терміном, як «Port de bras», який ви будете багато раз чути при вивченні танців

 2.3. Екзерсис на середині залу

Port de bras лежить в основі великої науки рук в класичному танці. Руки, ноги і корпус виховуються окремо особливими вправами; розвивається мускулатура ніг, манера тримати корпус, але тільки правильне знаходження свого місця для рук завершує мистецьке обличчя танцівниці і дає повну гармонію танцю, голова остаточно приводить до ладу його, дає красу всьому малюнку. Поворот голови, напрям погляду грають вирішальну роль в образі кожного руху. Port de bras - це найбільш важка частина танцю, яка вимагає великої роботи і турботи. Уміння управляти руками відразу виявляє хорошу школу. Особливо важко доводиться тим, кому природа не дала красивих рук; їм потрібно особливо стежити за руками - обдумано керуючи ними, можна домогтися краси рухів. Доводилося займатися з ученицями, які мають від природи прекрасним рукам, але незнання port de bras не давало їм свободи рухів, і тільки коли вони його засвоювали, вони починали справлятися з руками.

Потрібно, щоб руки з підготовчого положення були закруглені так, щоб точка ліктів була невидима, інакше лікті утворюють кути, які руки  не повинні мати. Кисть руки повинна бути на рівні згину руки в лікті, її слід підтримувати і не дуже згинати, - інакше лінія буде зламана. Зараз спостерігається надмірне витягування кистей рук, яке дає напружену жорстку лінію. Лікті потрібно підтримувати, а пальці тримати з'єднаними в зазначеній угрупованню. Не слід допускати відтягування великого пальця. Плечі тримати опущеними і нерухомими. Потрібно, щоб позиції рук і port de bras здавалися невимушеними. Кожен рух рук (пози) має відбуватися через I позицію.

  • І порт де бра  (відео)
  • ІІ порт де бра
  • ІІІ порт де бра

 

Image result for пор де бра 1

http://s58.radikal.ru/i159/0912/7e/bd5c69921742.jpg http://i054.radikal.ru/0912/90/0cb10ec83179.jpg

 

 2.4 Виконання порт де бра в джазовому стилі

2.5 Вправа «Знайди помилку» (Вчитель показує вправу навмисно із помилкою, учням потрібно відшукати її і виправити)

3.Заключна частина:

3.1. Рефлексія

Завдання на співвідношення

    Деми пліе                                    вправи для рук, корпусу та голови    

   Батман тандю                              напівприсідання

   Релеве                                          кидки ногою на 45, 90

   Гранд плие                                  підйом на півпальці

   Пор де бра                                  повне присідання

   Батман тандю жете                    циркуль ногою по підлозі

   Рон де жамб пар тер                  виведення виворотної ноги по точках

3.2. Підведення підсумків

- Що вам найбільше подобалося на нашому занятті?

- Ви дуже активно працювали сьогодні в уроці, показали хороші знання по класичному танцю. Кожен отримує оцінки. Наш урок підійшов до кінця. Дякую всім за роботу.

Уклін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 липня 2018
Переглядів
7157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку