16 березня о 18:00Вебінар: Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності

Урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас на тему "Ким славетна Україна"

Про матеріал
Комбінований урок з елементами інтеграції з курсу "Я досліджую світ" 1 клас на тему"Ким славетна Україна?" за програмою О. Я. Савченко. Підручник " Я досліджую світ " І. Грущинська, З. Хитра, І. Дробязко.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Урок з інтегрованого курсу

«Я досліджую світ»

У 1-Б класі

Тема. Ким славетна Україна.

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Валуєва Ірина Олександрівна

 

 

Тема. Ким славетна Україна.

Мета. Ознайомити дітей з видатними українцями;

Формувати поняття успіху, переконати у необхідності розвивати свої здібності; формувати вміння творчо застосовувати свої знання на практиці; розвивати пізнавальні та комунікативні навички учнів; виховувати працьовитість, наполегливість, бажання доводити задумане до кінця.

Обладнання: презентація про видатних українців, картки для роботи в групах.

Тип уроку: комбінований з елементами інтеграції.

Хід уроку

І Ранкове коло

  1. Вправа «Коло радості»

Звучить спокійна музика. Діти стоять у колі.

  • Уявіть, що кожен з вас здійснив свою мрію, знайшов свій талант, став знаменитим. Отже, шановні лікарі та педагоги, художники і музиканти, співаки і танцюристи, учені та інженери, спортсмени і фотомоделі, відрекомендуйтеся, будь ласка. Наприклад, «Мене звуть Маринка, я – відома співачка. «Мене звуть Максим, я – хірург».
  1. Обмін інформацією. Тема дня «Чи завжди захоплення приносять нам користь?»
  • Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного – свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника, він може тривалий час стояти, милуватися нею. Хтось з великим задоволенням слухає класичну музику, а хтось надає перевагу сучасній. Одна людина любить переглядати вистави в театрі, а інша – дивитися фільми в кінотеатрі. У кожного свої захоплення. Захоплення -  це те , чим людина любить займатися.

ІІ Оголошення теми уроку

  • Сьогодні на уроці ми дізнаємось про людей, які завдяки своєму таланту та захопленням стали відомими на всю Україну і навіть на весь світ.

ІІІ  Усвідомлення нового матеріалу. Робота по темі уроку.

1.Слово вчителя

Україна подарувала світові багато видатних особистостей. З-поміж них мислителі, державні діячі, винахідники, художники, композитори, спортсмени, співаки. Ці люди прославили нашу Батьківщину. Адже їхні досягнення змінили світ на краще.

  • Пригадайте і назвіть яких славетних українців ви знаєте?

 

  1. Робота над усвідомленням нового матеріалу.

Розповідь учителя з презентацією

Слад1

Катерина Білокур.

-Розгляньте картини видатної української художниці К. Білокур «Мальви та троянди», «Квіти та овочі».  Які враження вони на вас справили?

- Малювати Катерина почала з ранніх років, але батьки не схвалювали це заняття і  забороняли цим займатися. Вона потайки від рідних малювала, вкравши у матері шматок білого полотна та вуглинку. Дуже сумувала Катруся, що маючи такий талант, вона не могла його реалізувати. Але пройшов час і коли Катерина стала дорослою її картини побачив увесь світ.

 

Слайд 2

Тарас Шевченко

Відомий український поет, письменник та художник. Дитинство Тараса було дуже важким. Рано померла його мати і тому доводилось дуже тяжко працювати. Але у вільну хвилинку, знаходячи шматочок папірця та вуглинку Тарас писав свої вірші та малював. Його творчість знають і шанують в усьому світі.

 

Слайд 3

Сергій Корольов

Першовідкривач космосу. Був головним конструктором і керівником програми запуску першої межконтинентальної балістичної ракети.

Вперше відправив у космос тварин собак Білки і Стрілки.

Організував політ у космос першої людини 12 квітня 1961 року.

Слайд 4

Олег Антонов

Конструктор. З молодих років захоплювався авіабудування, займався у шкільному гуртку любителів авіації. Створив  близько 30 типів планерів.

ІV Руханка

V Систематизація знань учнів

  1. Робота в групах
  • Зверніть увагу, серед людей, які прославили Україну всі мали мрію.

Ви можете удосконалювати світ своїми винаходами. Але кожна мрія починається із засвоєння різноманітних знань.

Обєднємося  в гупи за вподобаннями.

1 група «Дизайнери одягу» Завдання: створити одяг для ляльки.

2 група « Конструктори космічних ракет» Завдання: з геометричних фігур побудувати ракету.

  1. група « Автоконструктори» Завдання: з геометричних фігур побудувати  автівку.
  2. Група « Артисти» Завдання: заспівати пісню.

2 Презентація робіт

ІV Рефлексія

  • Прагніть до своєї мрії! Розвивайте свій талант ! Можливо і ви станете відомим на всю країну!
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козлова Юлия
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
3416
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку