Урок розвитку навичок аудіювання. Він націлений вчити вилучати необхідну інформацію із повідомлень, активізувати ГС з Presente de Subjuntivo в підрядних реченнях означення, висловлювати своє ставлення щодо конкретних фактів.
№ 7
Тема: Столиця Перу. Розвиток навичок аудіювання.
Цілі:
Практичні: - повторення ЛО з теми «La ciudad»;
- вчити вилучати необхідну інформацію із повідомлень;
- активізувати ГС з Presente de Subjuntivo в підрядних реченнях
означення;
- формувати активний словниковий запас учнів;
Освітні: - розширити світосприйняття учнів;
- поглибити знання учнів з теми «Lima, la capital de Perú»;
- вчити обмінюватись інформацією, висловлюючи свою думку,
враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ;
Розвиваючі: - розвивати увагу, пам’ять;
- розвивати логічне мислення, спостережливість;
- розвивати мовну здогадку учнів;
Виховні: - виховувати любов до іспанської мови;
- виховувати інтерес до знань з історії інших країн.
Обладнання: презентація PowerPoint; тематичні картинки, роздатковий матеріал.
Схематичний план уроку
І. Початок уроку. хв
1. Організаційний момент…………………………..………………………1
2. Фонетична зарядка………………………………………………………..2
ІІ. Основна частина уроку.
3. Підготовчий етап перед аудіюванням……………………………….…..3
4. Аудіювання……………………………………………………………….10
5. Післятекстовий етап…………...…………………………………………15
6. Активізація граматичних навичок ..…………………………………….10
ІІІ. Заключна частина уроку.
7. Повідомлення домашнього завдання……………………………………..2
8. Підсумки уроку………………………………………………………….….2
Хід уроку
Етап. Мета. Прийом. |
Зміст |
Етап 1. Організація класу. Мета: оголошення теми, цілей уроку. Прийом: вступне слово вчителя. |
Maestra: Buenos días, alumnos. Estoy contenta de veros. ¿Están todos presentes? ¿Quién falta hoy? ¿Qué fecha es hoy? M: En esta clase vamos a hablar de la ciudad principal de Perú, su capital. Vais a hacer los ejercicios de audición y recordaremos algo de uso de Modo Subjuntivo. M: Decidme: ¿Para qué se estudia la historia? ¿Qué acontecimientos sabéis de historia de Perú? |
Етап 2. Фонетична зарядка. Мета: повторити правильність вимови звуку [r]. Прийом: слухання скоромовок у виконанні вчителя, читання скоромовок учнями. |
M: Tengo las trabalenguas muy interesantes para vosotros. Escuchad muy atentamente, después tenéis que repetirlas a coro. Curro corre tras el carro. *** Jorge el cerrajero vende cerrajes en la cerrajería. *** Un perro corre por la carretera.
|
Етап 3. Підготовчий етап перед аудіюванням. Мета: підготувати учнів до сприйняття тексту; формувати потенційний словник учня. Прийом: активізація ЛО з теми, семантизація ЛО перекладним способом.
|
M: Primeramente vamos a comprobar la tarea de casa, las palabras aprendidas y las preguntas. Aquí tenéis una sopa de letras donde están escondidas las palabras que se refieren al tema “La ciudad”. Vuestra tarea es encontrar, subrayar, enumerar y traducirlas al ruso: boniciudadyhumillonesfgpnbvimportanteygrdswa catedralertyuestilopedificiopljnitantiguoadgyulhotel pmedavuz restauranteyipbbswqbmoteatronugfrecalle ytrdsawenavenidauhjklopñnqiglesiaufrdtobarrocojiñ museokufedpuertoglnañpmarítimojyemdotaxijpbxew playajuirctípicofghj M: También tenéis un vocabulario pequeñito para ayudaros a entender el texto que voy a leer yo. caro – дорогой rascacielos – небоскреб catacumbas – катакомбы lacones de madera – деревянные ставни una fuente – фонтан |
Етап 4. Аудіювання. Мета: вчити слухати (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; вчити знаходити необхідну інформацію у тексті (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою). Прийом: активне слухання тексту.
|
M: Escuchad el texto muy atentamente. La capital de Perú En Lima, ciudad fundada por Pizarro en 1532, hay cuatro millones de habitantes. Es una ciudad muy interesante y bastante cara. La moneda peruana es el sol. En Lima hay barrios antiguos y otros muy modernos, con grandes rascacielos. En el centro de Lima hay dos plazas importantes: la Plaza de Armas, la más antigua (1535) y la Plaza de San Martín. En la Plaza de Armas está la Catedral, de estilo colonial y con interesantes catacumbas, y hay muchos edificios antiguos con lacones de madera. Hay también una fuente de bronce que tiene trescientos años. En la Plaza de San Martín, y cerca de ella, hay hoteles y restaurantes muy caros, y también hay muchos teatros. Entre las dos plazas están la calle “Jirón de la Unión” (en Perú, “jirón” significa calle ancha) y la avenida de Abancay. Hay muchísimos comercios, hoteles y restaurantes económicos. Cerca de la Plaza de Armas, a dos calles, está la Iglesia de San Francisco (1674), de estilo barroco, y muy cerca, también, está el Museo Antropológico, muy interesante para poder ir después a Cuzco y Machu Picchu. A 13 kilómetros está la ciudad de El Callao, puerto marítimo de Lima. Pero por 2 dólares se puede ir en taxi a buenos restaurantes en la playa. Desde allí se puede ver unas puestas de sol preciosas. El plato más típico es el cebiche (pescado blanco con salsa de limón, cebolla, chile y patatas). |
Етап 5. Післятекстовий етап. Мета: перевірити рівня розуміня тексту. Прийом: активне слухання, відповіді нa питання, доповнення та завершення речень.
|
M: Primeramente vamos a ver cómo habéis entendido el contenido del texto. Por favor, contestad a las preguntas siguientes:
Terminad las oraciones:
Llenad los huecos:
|
Етап 6. Активізація граматичних навичок. Мета: перевірити рівень сформованості граматичних навичок, вчити вживати Presente de Subjuntivo на рівні фрази. Прийом: повторення правил, виконання вправ на підстановку форми дієслова. |
M: Poned los verbos en los paréntesis en las oraciones subordinadas relativas en la forma correspondiente y traducidlas al ruso (repaso de MS):
|
Етап 7. Повідомлення домашнього завдання. |
M: la tareа de casa para la clase siguiente es relatar de la capital de Perú usando la información dada en esta clase. |
Етап 8. Підсумки уроку.
|
M: hoy hemos conocido muchas cosas nuevas sobre Lima. Habéis trabajado muy bien y habéis estado atentos. Vuestras notas son ... La clase está terminada. Estáis libres. ¡Hasta la vista! |