Урок націлений вчити ставити запитання та реагувати на них, вчити вживати умовний спосіб за правилом, повторювати правильність вимови звуків [g] y [g].
№ 8
Тема: Розвиток ДМ з теми «Перу».
Підтема: Складання діалогів.
Цілі:
Практичні: - активізація ЛО з теми «Перу»;
- формувати потенційний словник учня;
- формувати активний словниковий запас учнів;
- вчити ставити запитання та реагувати на них;
- повторити правильність вимови звуків [g] y [g];
Освітні: - розширити світосприйняття учнів;
- вчити вживати умовний спосіб за правилом;
Розвиваючі: - розвивати увагу, пам’ять;
- розвивати логічне мислення, спостережливість;
- розвивати мовну здогадку учнів;
Виховні: - виховувати любов до іспанської мови;
- виховувати інтерес до знань з історії інших країн.
Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал.
Схематичний план уроку
І. Початок уроку. хв
1. Організаційний момент…………………………..……...............…………………1
2. Фонетична зарядка…………………………………………...............……………..3
ІІ. Основна частина уроку.
3. Подача нових лексичних одиниць ...………………………...............………….….4
4. Робота з діалогами………….………………………..…………………...............…10
5. Розвиток навичок діалогічного мовлення................................................................ 13
6. Виконання граматичних вправ ……………….....………………………………….10
ІІІ. Заключна частина уроку.
7. Повідомлення домашнього завдання……………………...............………………..2
8. Підсумки уроку…………………………………………..............……………….….2
Хід уроку
Етап. Мета. Прийом. |
Зміст |
||||||||||||||||||||
Етап 1. Організація класу. Мета: оголошення теми, цілей уроку. Прийом: вступне слово вчителя. |
Maestra: Buenos días, alumnos. Estoy contenta de veros. ¿Están todos presentes? ¿Quién falta hoy? ¿Qué fecha es hoy? M: En esta clase vamos a hablar de un país hispanoamericano, de Perú. Vais a conocer unas cuantas palabras nuevas. Vamos a hacer las preguntas y contastarlas. |
||||||||||||||||||||
Етап 2. Фонетична зарядка. Мета: повторити правильність вимови звуків [g] y [g]. Прийом: повторення учнями за вчителем. |
M: Leed las palabras pronunciando bien el sonido [g] y [g]:
|
||||||||||||||||||||
Етап 3. Подача нових лексичних одиниць. Мета: формувати потенційний словник учня. Прийом: ознайомлення з НЛО з теми, запис в словники. |
M: Primeramente vamos a comprobar la tarea de casa, las palabras aprendidas y el relato. ¡Muy bien! Aquí tenéis unas palabras nuevas que ha de copiar en vuestros vocabularios. Palabras nuevas: cruel – жорстокий el arma de fuego – вогнепальна зброя el propietario – власник, володар emprender un viaje – здійснювати подорож el levantamiento – повстання convertir – перетворювати |
||||||||||||||||||||
Етап 4. Робота з діалогами. Мета: формувати активний словниковий запас учнів. Прийом: доповнення реплік інформацією.
|
M: Completa los diálogos y practícalos con tus compañeros de la clase.
***
|
||||||||||||||||||||
Етап 5. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Мета: вчити висловлювати свою думку. Прийом: відповіді на питання.
|
M: 1) Completa las preguntas con los pronombres interrogativos con las preposiciones. ¿_________ civilización es Perú el corazón? ¿_________ territorio cuenta Perú? ¿_________ idiomas cuenta el país? ¿_________ destacaron los incas? ¿_________ navegaron por los ríos? ¿_________ sector está dominada la economía de Perú? De qué, Con qué (2), En qué (3) 2) Trabajad en parejas. Lee y traduce el diálogo. Escenifícalo con tu compañero de clase. Cambio de moneda
3) Componed otro diálogo parecido y prestadlo en la clase siguiente. |
||||||||||||||||||||
Етап 6. Виконання граматичних вправ. Мета: вчити вживати умовний спосіб за правилом. Прийом: виконання вправ.
|
M: 1) Termine las frases: Por interesante que sea la conferencia ... Aunque me pida mucho ... Aunque tenga grandes dotes ... Aunque lo determine él mismo ... Aunque sea tu partidario ... Por mucho que estudies ... Por muy grande que sea su fortuna ... Aunque llegue a ser músico ... 2) Conteste a las preguntas empleando el presente de subjuntivo. ¿A qué te opones? ¿Para qué lo haces? ¿En qué quieres insistir? ¿A quése opondrán tus padres? ¿Para qué me has comprado este libro? ¿Conoces a alguien quien participe el domingo que viene en esta excursión? ¿Hay en su grupo una persona que se destaque por algún talento? 3) Pregunte a su vecino para qué lo hace. ¿Para qué vienes tan temprano? ¿Para qué cierras la ventana? ¿Para qué inventas esta historia? ¿Para qué nos lo dices? ¿Para qué te quedas aquí? ¿Para qué lo has hecho? ¿Para qué te despides tan temprano? |
||||||||||||||||||||
Етап 7. Повідомлення домашнього завдання. |
M: para la clase siguiente tenéis que aprender las palabrs nuevas del tema y el diálogo compuesto. |
||||||||||||||||||||
Етап 8. Підсумки уроку. |
M: hoy hemos conocido muchas palabras nuevas sobre un tema, también habéis compuesto el dialogo. Habéis trabajado muy bien y habéis estado atentos. Vuestras notas son ... La clase está terminada. Estáis libres. ¡Hasta la vista! |