Тема уроку: «Театр, музика. Архітектура, образотворче мистецтво»
Мета:
Основні поняття: кобзарі, інтермедії, вертеп, містерія, кант, українське бароко, бастіон.
Обладнання: підручник, стінна карта, зображення історичних пам’яток, комп’ютер, мультимедійна дошка, комп’ютерна презентація учнями матеріалу.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Форма уроку: урок-конференція
Очікувані результати
Після уроку учні зможуть:
Хід уроку
І. Організаційний момент
Урок проводиться у формі конференції, на якій учні мають представити свої міні-проекти, які підготували заздалегідь, отримавши домашнє завдання. На попередньому уроці учні були об’єднані в групи, кожна з яких отримала завдання підготувати проекти з використанням комп’ютерної презентації.
Склад конференції:
ІІ Актуалізація опорних знань
Проблемне питання уроку
Визначити основні ознаки та особливості розвитку українського мистецтва І половини XVII століття, порівняно з ІІ половиною XVI століття.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Презентація проектів
Відбувається презентація проектів кожної групи. Учні дають характеристику культурного розвитку українського мистецтва на українських землях І половини XVII століття. При цьому демонструють плакати, схеми, таблиці, комп’ютерні презентації. Експерти доповнюють виступи своєї групи. Запитання до виступаючих можуть ставити учні інших груп, за що вони отримують додаткові бали.
Комп’ютерна презентація 1-ї групи учнів.
Запитання учнів класу до групи.
Робота з поняттями.
Комп’ютерна презентація 2-ї групи учнів.
Запитання учнів класу до групи.
Робота з поняттями.
Комп’ютерна презентація 3-ї групи учнів.
Запитання учнів класу до групи.
Робота з поняттями.
ІV. Закріплення матеріалу
Учні готують і дають відповідь на проблемне питання , яке прозвучало на початку уроку
V. Оцінка роботи учнів
Журі визначає найкращий проект і мотивує своє рішення.
VI. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника. Повторити тему «Українські землі у І половині XVII століття».
Підготуватися до уроку узагальнення та систематизації знань
Використана література: