Урок з літературного читання в 2 класі "Українська народна казка "Цап та баран"

Про матеріал

Конспект уроку містить цікавий і змістовний матеріал до уроку, артикуляційні вправи,вправи для мовленнєвої розминки, інтерактивні вправи. Рекомендовано для використання вчителями початкових класів.

Перегляд файлу

Тема. Українська народна казка «Цап та баран».

Мета : продовжити ознайомлення учнів з українськими       

            народними казками, удосконалювати вміння

           виділяти в тексті репліки дійових осіб, давати

            їм характеристику, формувати вміння свідомо і

            виразно читати казку за особами, відтворювати

            зміст прочитаного ,уміння висловлювати свою

            думку, збагачувати життєвий досвід школярів,

          розвивати увагу, пам’ять , уяву, виховувати почуття

           дружби, взаємодопомоги.

Обладнання: малюнки із зображенням цапа і барана,

           картки із словами для характеристики героїв.

                              Хід уроку

1.Вступна частина.

1)Організаційний момент.

2)Артикуляційні вправи.

а)Дихальні вправи.

б)Робота над чистомовкою.

в)Читання складів .

Гра «Сходинки».

3)Перевірка домашнього завдання.

а)Бесіда.

-З якою українською казкою ми ознайомилися?

-Хто її головні герої?

-Чого навчає нас ця казка?

б)Розглядання створених учнями ілюстрацій.

в)Читання казки за особами.

2.Основна частина.

1)Відгадування загадки.

Походжає по долині

В кучерявій кожушині,

Роги в нього кручені,

Боляче так буцають!

Вперто став , немов бовван,

У кошарі пан….

        Задавака волохатий,

Ще й рогатий, волохатий.

Він травицю скуб та хап.

Здогадались, хто це ?

-Що спільного у барана  і цапа?

-Що може їх об’єднувати?

2)Повідомлення теми та завдань уроку.

3)Слухання аудіоказки «Цап та баран».

-Чи сподобалася казка? Чим саме)

-Що вас здивувало? Вразило?

4)Словникова робота.

а)Пояснення незрозумілих слів і висловів.

б)Підготовка до читання складних для вимови слів.

Гра «Світлофор».

5)Читання казки учнями «ланцюжком».

6)Робота в групах.

1 група.Придумати за змістом казки запитання,

що починалися б словами Що?

2 група. –Хто?

3 група. –Де?

Перевірка. Група ставить запитання іншим групам

та вислуховує відповідь.

7)Фізкультхвилинка.

8)Робота в парах. Складання характеристики

головного персонажа.

Розумний ,несміливий, дужий, сміливий, сильний,

недужий.

-Завдяки чому друзі змогли перемогти своїх ворогів?

9)Визначення головної думки казки.

-Складіть прислів’я.

-Яке з прислів’їв виражає головну думку?

-Чого навчає нас ця казка?

Що засуджує?

10)Читання казки за особами.

3.Заключна частина.

Інтерактивний прийом «Незакінчене речення»

-На уроці ми читали казку…

-Головними героями казки є…

-Нас казка вчить…

-Найцікавішим для мене було….

2)Домашнє завдання.

Перечитати казку, переказувати за малюнками

docx
Додав(-ла)
Горон Марія
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
1060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку